Kies zonder op te zoeken, een getal tussen 1 - 36 en ik vertel welke Lenormand kaart met welke betekenis je gekozen hebt en wat dat voor jou kan betekenenquote:Op maandag 18 november 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
3 , 7 , 21 .. heb wel bepaalde nrs die ik eerder zal kiezen.
edit: heb zelfs nog getwijfeld omdat ik zag dat er al 2 nr 3 hadden gekozen.. dacht daarna: so be it.. ga toch voor de 3
Lief dat je weer wat doet voor wie mee wil doen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef Speedfight het volgende:
Een andere vorm van kies de kaart die je aanspreekt, bedacht dankzij deze reactie
[..]
Kies zonder op te zoeken, een getal tussen 1 - 36 en ik vertel welke Lenormand kaart met welke betekenis je gekozen hebt en wat dat voor jou kan betekenen
Krijgen we de antwoorden? 😃quote:Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef Speedfight het volgende:
Een andere vorm van kies de kaart die je aanspreekt, bedacht dankzij deze reactie
[..]
Kies zonder op te zoeken, een getal tussen 1 - 36 en ik vertel welke Lenormand kaart met welke betekenis je gekozen hebt en wat dat voor jou kan betekenen
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 11:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Geen idee wat Lenormand kaarten zijn: doe maar 15
quote:
quote:
quote:
Je bent de enige niet:quote:Op maandag 2 december 2024 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
17 denk ik nu aan, vind ik eigenlijk geen mooi getal.. toch 17.
quote:
quote:
Hmmzz, ja dat kan wel… maar dat ‘zet door’ bevalt me niet zo Maar ik onthou het! Dank!quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De Berg
De berg staat symbool voor een grote hindernis. De berg kan ook in jouw hoofd zitten, ergens als een berg tegenop zien
Zet door en accepteer steun van goede vrienden.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lief dat je weer wat doet voor wie mee wil doen.
17 denk ik nu aan, vind ik eigenlijk geen mooi getal.. toch 17.
quote:
quote:
quote:
quote:
Die is wel heel toepasselijk..quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De ooievaar
De ooievaar staat letterlijk voor de geboorte van een kind maar kan dus ook symbool staan voor verandering, een nieuw begin als een verhuizing.
Sta open voor verandering en neem bewuste keuzes.
Dat is al gebeurd en ze noemden het een verbeurdverklaring. Ik heb mijn vergelding echter al gehad en ben ook weer goed bezig om het imperium op te bouwen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De muizen waarschuwen je om goed op je spullen te letten. Er kan iets van je gestolen worden.
Nou Flip, ouwe ooievaar. Begin maar met sparen voor de uitzet!quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:02 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De ooievaar
De ooievaar staat letterlijk voor de geboorte van een kind maar kan dus ook symbool staan voor verandering, een nieuw begin als een verhuizing.
Sta open voor verandering en neem bewuste keuzes.
Ja of dit is oud hahahaquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd en ze noemden het een verbeurdverklaring. Ik heb mijn vergelding echter al gehad en ben ook weer goed bezig om het imperium op te bouwen.
Ik hoopte wel een beetje dat het nu klaar zou zijn, maar wellicht staat de volgende lichting Jeroenstreken alweer klaar.... hmmm
Is een erg vrouwelijke man ook mogelijk?quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:28 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De slang
Deze kaart waarschuwt je voor een vals persoon in je omgeving, die je bewust misleidt. Vaak een vrouw. Geloof niet alles wat je hoort en ziet.
[..]
[ link | afbeelding ]
De Berg
De berg staat symbool voor een grote hindernis. De berg kan ook in jouw hoofd zitten, ergens als een berg tegenop zien
Zet door en accepteer steun van goede vrienden.
Komt wel overeen met waar ik nu mee bezig ben, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De boom
De boom vraagt je aandacht te besteden aan je persoonlijke groei, welzijn en je gezondheid.
Ik hoop van harte dat het oud is. Ik heb mijn portie wel gehad en zie Jeroen liever gaan dan komen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja of dit is oud hahaha
Ik had 'm een tijd geleden voor mijzelf getrokken en raakte toen mijn sleutel kwijt
Ow wauw dit klopt zo!quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:50 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Deze kaart wijst je op je hart. Jouw levensplezier, liefde, romantiek, passie mag je volle aandacht ervaren.
Een nieuwe flirt is indien gewenst nabij
Gaafquote:Op woensdag 11 december 2024 06:37 schreef Kers_zonder_taart het volgende:
[..]
Ow wauw dit klopt zo!
Ook van de nieuwe flirt die dichtbij is
Thnx Speedfight
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou Flip, ouwe ooievaar. Begin maar met sparen voor de uitzet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |