Dat mag als je er veel tegenoverzet. Frank de Boer werd niet voor niets recordinternational.quote:Op maandag 2 december 2024 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grappig nadat Van Dijk toch een grote blunder zonder gevolgen maakte tegen city
Bij ESPN zitten 4 kabouters te analyseren waarvan ik er niet één kende als voetballer. Net als slot een matige voetballer was, en de beste analist, Alex Pastoor ook geen grootse voetbalgeschiedenis.quote:
Meer Nederlanders dan 95 % uit andere landen. En meneer post wie er niet bij zit. Van Dijk nu voor de 4e keer zelfs.quote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Virgil de enige nederlander die indruk maakt
waar is frenkie dan waar de nederlandse media zo op geilt altijd
GRIJP HEM HERMAN, DOMME KUT KLAASquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer Nederlanders dan 95 % uit andere landen. En meneer post wie er niet bij zit. Van Dijk nu voor de 4e keer zelfs.
Ik zou 2-4-5 doen, zo min mogelijk verdedigers. Liefst ook nog zonder keeper.quote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Virgil de enige nederlander die indruk maakt
waar is frenkie dan waar de nederlandse media zo op geilt altijd
Bij de BBC hadden ze een item over hoe hij Haaland uitschakelde. Ze waren onder de indruk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:51 schreef Origami94 het volgende:
Van Dijk en Rudiger zijn toch wel overrated. Al kan ik Rudiger wel waarderen hoe hij zijn duels in gaat.
Van Dijk loopt alleen achteruit, blijft in zijn zone waar niemand komt en kan alleen coachen wat de rest moet doen
Heb je toevallig een link naar dat fragment?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de BBC hadden ze een item over hoe hij Haaland uitschakelde. Ze waren onder de indruk.
Was op BBC in Footbal Focus, zaterdag 13:00 uur.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een link naar dat fragment?
Dat valt nogal mee, daar kon hij vrij weinig aan doen. Eerst ging MacAllister in de fout en Alisson moet zo'n schotje van buiten de zestien gewoon pakken.quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Origami94 het volgende:
Van Dijk
Bij de 2-1 vandaag zat hij weer lekker te slapen, counter van Tottenham, man met de bal staat op een lijn bij Van Dijk en Van Dijk is de dichtsbijzijnde man om te verdedigen, roept hij Gomez helemaal uit zijn zone, die net te laat is en wat resulteert in de 2-1
Dat deze man de beste CV van de Premier League is zegt genoeg. Mijn god wat kunnen ze daar niet verdedigen in het Westen, hele competitie draait om zoveel mogelijk doelpunten
Zeker een fout van beide. Maar Van Dijk had daar korter op moeten zitten. Ik zou als Alisson ook denken laat maar schieten als je aanvoerder niks doet.quote:Op maandag 23 december 2024 08:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat valt nogal mee, daar kon hij vrij weinig aan doen. Eerst ging MacAllister in de fout en Alisson moet zo'n schotje van buiten de zestien gewoon pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |