Sinds wanneer ben jij een neocon?quote:Op maandag 2 december 2024 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rondslingeren van geheime documenten is in strijd met Amerikaanse wetgeving. Hetzelfde geldt voor andere zaken waar Trump van wordt verdacht.
Amerikanen gaan hun eigen mensen niet vervolgen voor een agressief buitenlandbeleid en het bombarderen van Irakezen, Afghanen en Somaliërs. Dat valt dan ook wel weer te begrijpen, want dan ben je als president te beperkt in je handelenop het wereldtoneel.
De meeste zaken lopen nog. De reden dat er geen vervolging plaatsvindt is omdat Trump president wordt en hij daardoor immuun is.quote:Op maandag 2 december 2024 15:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar ze konden wel 96 aanklachten tegen Trump doen die uitgelopen zijn tot niets.. die democraten.
Geen idee. Sinds wanneer laat een neocon zich op deze manier uit:quote:Op maandag 2 december 2024 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een neocon?
Ik ben alleen niet naïef.quote:Op maandag 2 december 2024 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je hoeft mij niet te overtuigen. Ik heb over het algemeen veel moeite met het hyperaggresieve buitenlandbeleid van de Amerikanen, die er niet voor terugdeinzen om burgerslachtoffers te maken, met name in het Midden-Oosten.
De MAGATs zijn anti-oorlog en tegenwoordig zijn de liberalen/democraten de partij van de oorlog.quote:Op maandag 2 december 2024 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een neocon?
Impeachment procedure mislukt, beschuldigingen van samenwerken met Russen vrijgesproken. Zit een hoop hoax tussen. Ik/het publiek weten inmiddels niet wat wel of niet waar is.quote:Op maandag 2 december 2024 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste zaken lopen nog. De reden dat er geen vervolging plaatsvindt is omdat Trump president wordt en hij daardoor immuun is.
Zijn allemaal politieke rechtszaken die bedoeld waren om Trump te ondermijnen, ze hadden allemaal geen kans van slagen. Dat vonden die 80miljoen Amerikanen ook die hem hebben gekozen afgelopen november.quote:Op maandag 2 december 2024 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste zaken lopen nog. De reden dat er geen vervolging plaatsvindt is omdat Trump president wordt en hij daardoor immuun is.
Je gaf net aan dat je je er 'niet in hebt verdiept'. Dat laat je ook blijken met deze post. Ik zou je uiteraard bij kunnen praten, maar daar voel ik weinig voor. Enerzijds omdat dit topic niet over Trump gaat, maar ook omdat je er simpelweg niet in bent geïnteresseerd.quote:Op maandag 2 december 2024 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Impeachment procedure mislukt, beschuldigingen van samenwerken met Russen vrijgesproken. Zit een hoop hoax tussen. Ik/het publiek weten inmiddels niet wat wel of niet waar is.
Hij zal z'n auto vast wel eens dubbel geparkeerd hebben.
Waarom deel je een tweet van iemand die 92 zaken aan de broek heeft hangen en een stay-out of-jail-for-free kaart heeft gewonnen.quote:Op maandag 2 december 2024 15:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Oei.. ik verwacht dat er veel zoals Ellen Degenerate(bang voor diddy case) gaan emigreren.
Wat een moreel failliete bangerik is Trump tochquote:Op maandag 2 december 2024 15:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Oei.. ik verwacht dat er veel zoals Ellen Degenerate(bang voor diddy case) gaan emigreren.
En nog is hij een betere kandidaat dan Kamala en Tim Walz blijkbaar, althans, dat vinden 80 miljoen Amerikanen. Denk niet dat mijn mening relevant is toch?quote:Op maandag 2 december 2024 15:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom deel je een tweet van iemand die 92 zaken aan de broek heeft hangen en een stay-out of-jail-for-free kaart heeft gewonnen.
(Iemand die bovendien een hele waslijst aan medestanders gratie heeft verleend. )
Wat maakt zijn kaart beter dan al die andere kaarten.
Graag je mening
Ik heb bijna het gevoel dat Biden dit allemaal expres doet om de democraten een mes in de rug te steken. Hij had al wat rare trekjes de afgelopen tijd. Wellicht werd hij ook geforceerd in 2020 om voor President te runnen. Net zoals de alcoholist Kamala dat eigenlijk helemaal niet wilde dit jaar.quote:
Als het andersom was geweest, was er exact dezelfde reactie geplaatst in zo'n topic, alleen dan niet door jou, maar door iemand anders verblind door zijn liefde voor een bepaald politiek spectrum. Dat houd je altijd.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
Heb je zelf niet iets van een moreel kompas? Ik zou Bernie Sanders een verademing vinden voor een gezonder VS. Maar anti-establishment betekent niet dat ieder zelf- en kringverrijkend fascist automatisch beter is dan Biden of Obama en een alternatief is voor Sanders.quote:Op maandag 2 december 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En nog is hij een betere kandidaat dan Kamala en Tim Walz blijkbaar, althans, dat vinden 80 miljoen Amerikanen. Denk niet dat mijn mening relevant is toch?
Ik ben gewoon anti-establishment, diegene die in de afgelopen 24 jaar 20 jaar aan de macht zijn geweest en een uniparty vormen. (Clintons/Bushes/Cheneys/Obama's/Bidens)
Die hebben het zo verpest door alles bij/aan elkaar te liegen, dat ze verliezen van een oranje Hitler.![]()
Het liefste had ik Tulsi gehad als democraat of Bernie, maar die worden weggepest bij DNC door de establishment omdat ze geen warmongerers zijn. (zoek maar op wat ik in 2020 riep)
De man was uberhaupt nooit zo vervolgd als zijn pa niet Joe Biden was geweest. Miljoenen maken zich daar schuldig aan hetzelfde (liegen op een formulier over drugsgebruik bij de aanvraag van een wapen) en geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 2 december 2024 16:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest, was er exact dezelfde reactie geplaatst in zo'n topic, alleen dan niet door jou, maar door iemand anders verblind door zijn liefde voor een bepaald politiek spectrum. Dat houd je altijd.
Natuurlijk een compleet immoreel besluit van Biden, maar als vader hadden meer mensen dit gedaan als ze het konden doen. Tja.
Joe Biden had geen gratie aan Hunter gegeven als Harris president was geworden. Dan was hij wel degelijk tot een soort offer op talking points geworden om Trump (ook) in de cel te krijgen.quote:Op maandag 2 december 2024 16:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest, was er exact dezelfde reactie geplaatst in zo'n topic, alleen dan niet door jou, maar door iemand anders verblind door zijn liefde voor een bepaald politiek spectrum. Dat houd je altijd.
Natuurlijk een compleet immoreel besluit van Biden, maar als vader hadden meer mensen dit gedaan als ze het konden doen. Tja.
Ik mis de laatste dag van Trump in je aanduidingquote:Op maandag 2 december 2024 16:32 schreef loveli het volgende:
De laatste dag van Clinton was gevuld met gratie, daar was ook wat over te doen.
Dat zei ik niet..quote:Op maandag 2 december 2024 15:13 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het niet begrijpen. Ik zou morgen graag een lijstje willen hebben van programma’s die het er niet over hebben gehad van je.
Zo erg hebben de democraten de rechtstaat ook weer niet afgebroken hoor.quote:Op maandag 2 december 2024 16:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe jullie er over denken, maar ik zou zelfs als toerist vanaf volgend jaar niet graag naar de VS afreizen, wetend dat de kans op een Noord-koreaans of anderzijds corrupt 'bezoerkersvalkuiltje' er best wel kan komen.
Waarbij je steeds minder hoeft te rekenen op een eerlijk proces in een maatschappij waar de intellectuele kant steeds meer onder druk komt te staan. Als alle goed functionerende juristen en degelijke politici gaan emigreren dan moet je dat land mijden als de pest.
Ja.. zo gaan de democraten wel winnen in 2028. Not.quote:Op maandag 2 december 2024 16:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe jullie er over denken, maar ik zou zelfs als toerist vanaf volgend jaar niet graag naar de VS afreizen, wetend dat de kans op een Noord-koreaans of anderzijds corrupt 'bezoerkersvalkuiltje' er best wel kan komen.
Waarbij je steeds minder hoeft te rekenen op een eerlijk proces in een maatschappij waar de intellectuele kant steeds meer onder druk komt te staan. Als alle goed functionerende juristen en degelijke politici gaan emigreren dan moet je dat land mijden als de pest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |