abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2024 @ 14:20:08 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215747342
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Over pardons gesproken... zou mooi zijn als Biden op de valreep nog even de studentenschulden alsnog kwijtscheld. Zal wel niet... maar wie weet zit hij nu in een soort "fuck it" fase waardoor hij het wel doet.
Waarom eigenlijk? Want zijn leningen die mensen zelf zijn aangegaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215747353
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Iets specifieker worden aub.
Ik ben tegen nepotisme of cliëntelisme als je dat bedoelt.
Dapper om na 4 pogingen deze niet specifieke uitspraak te doen.
pi_215747358
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Moet dat niet langs het congres?
Nee, alleen als het wordt bevochten en vervolgens de Supreme Court bepaalt dat het wel eerst langs het congres moet. Maar dan is het Biden's pakkie an allang niet meer en is het een PR ramp voor de Republikeinen/Trump.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_215747367
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Biden heeft wel meer dan alleen dit op zijn kerfstok he? Het hele Hunter Biden/Oekraiene verhaal loopt al jaren. Een onderzoek is destijds niet doorgegaan om de naam Biden in 2020 zo zuiver mogelijk te houden om de verkiezingen maar te winnen. De beste man houdt geheime documenten thuis in prive vertrekken. Bron

En zo zal er wel meer zijn, maar ik volg ook niet alles.
Dat hele Oekraïne-verhaal is allang debunked, er is ook gewoon onderzoek naar gedaan. Trump heeft destijds Zelensky onder druk gezet om 'dirt' te onthullen over Biden. Daarom is ook impeached.

Wat betreft die geheime docs: wat mij betreft wordt Biden gewoon vervolgd in het geval van wrongdoing. Dus als hij wetten heeft overtreden, dan dient hij te worden bestraft.

Nogmaals, ik vind dat verder niet heel ingewikkeld allemaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 december 2024 @ 14:23:51 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215747374
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 14:19 schreef HowardRoark het volgende:
Is Hunter Biden een politieke tegenstander dan?
Gaan we domme spelletjes spelen?
Huilen dan.
  maandag 2 december 2024 @ 14:24:01 #181
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215747377
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat betreft die geheime docs: wat mij betreft wordt Biden gewoon vervolgd in het geval van wrongdoing. Dus als hij wetten heeft overtreden, dan dient hij te worden bestraft.

Top. Op jouw antwoord kan ik dan verder ook niks aanmerken.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 2 december 2024 @ 14:24:51 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215747387
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Biden heeft wel meer dan alleen dit op zijn kerfstok he? Het hele Hunter Biden/Oekraiene verhaal loopt al jaren. Een onderzoek is destijds niet doorgegaan om de naam Biden in 2020 zo zuiver mogelijk te houden om de verkiezingen maar te winnen. De beste man houdt geheime documenten thuis in prive vertrekken. Bron

En zo zal er wel meer zijn, maar ik volg ook niet alles.
Inderdaad.

Maar dit was dan zogenaamd ook ineens weer "anders". Het legt dan ook bloot dat men denkt via dubbele standaarden de wet te kunnen hanteren. Mochten de Democraten nu deze verkiezingen hadden gewonnen waren ze waarschijnlijk achter nog wel meer Republikeinen (en misschien ook iemand als Musk) aangegaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 2 december 2024 @ 14:26:10 #183
201761 phpmystyle
pi_215747400
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 14:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad.

Maar dit was dan zogenaamd ook ineens weer "anders". Het legt dan ook bloot dat men denkt via dubbele standaarden de wet te kunnen hanteren. Mochten de Democraten nu deze verkiezingen hadden gewonnen waren ze waarschijnlijk achter nog wel meer Republikeinen (en misschien ook iemand als Musk) aangegaan.
Het lijkt erop dat er dubbele standaarden worden gehanteerd.
Geo-politiek zien we daar ook de enorme gevolgen van en oorlog in oost-europa. het wordt niet meer geaccepteerd.
  maandag 2 december 2024 @ 14:26:47 #184
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215747406
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat hele Oekraïne-verhaal is allang debunked, er is ook gewoon onderzoek naar gedaan. Trump heeft destijds Zelensky onder druk gezet om 'dirt' te onthullen over Biden. Daarom is ook impeached.

Benieuwd of Biden zichzelf nog gratie gaat geven in januari.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_215747413
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 14:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad.

Vind jij het dan problematisch dat ook Trump talloze geheime documenten in Mar-A-Lago had liggen?
pi_215747430
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Benieuwd of Biden zichzelf nog gratie gaat geven in januari.
Lijkt mij niet nodig. Het Hooggerechtshof heeft onlangs bepaald dat presidenten onschendbaar zijn: ze kunnen dus niet worden vervolgd voor 'wrongdoing' tijdens hun termijn.

Dat heeft Trump afgedwonhen (Bron).
  maandag 2 december 2024 @ 14:36:52 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215747490
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vind jij het dan problematisch dat ook Trump talloze geheime documenten in Mar-A-Lago had liggen?
Het is of beide strafbaar of beide niet. Politici zouden naar mijn mening nooit zulke documenten thuis moeten hebben.
pi_215747564
Leuk dat het hier alleen maar weer over Trump gaat uit soort van copium, precies de reden waarom de democraten zullen blijven verliezen in de volgende 30-50 jaar van verkiezingen.

Het ontbreekt ze aan elk stukje zelfreflectie. Alleen maar whataboutism.

Trump zit nog niet eens in het WH en er is al zo veel paniek. :D Gaan 4 hele mooie jaren worden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215747601
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 14:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is of beide strafbaar of beide niet. Politici zouden naar mijn mening nooit zulke documenten thuis moeten hebben.
Je vindt niet dat er een verschil is tussen wat documenten hebben slingeren die je direct teruggeeft of willens en wetens talloze documenten niet terug willen geven na herhaaldelijk verzoek?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_215747605
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 14:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Het probleem is alleen dat presidenten voortaan immuun zijn voor strafrechtelijke vervolging, met dank aan Trump. Bijzonder slechte zaak, als je het mij vraagt.
  maandag 2 december 2024 @ 14:56:25 #191
201761 phpmystyle
pi_215747652
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Het probleem is alleen dat presidenten voortaan immuun zijn voor strafrechtelijke vervolging, met dank aan Trump. Bijzonder slechte zaak, als je het mij vraagt.
Dat was toch altijd al zo geweest.
Bush jr is ook nooit opgepakt na wat hij allemaal heeft uitgevreten.
pi_215747656
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee alles maar ook alles komt door Trump!!oneoneone
Ook dat Hunter aan de crack zit!! of aan de vrouw van zijn overleden broer.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215747677
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Bush jr is nooit aangeklaagd. Hoe zie je dat precies voor je? Dat de Amerikaanse overheid hem aanklaagt voor het bombardaren van Irak en Afghanistan?

Het Internationale Gerechtshof in Den Haag had een arrestatiebevel uit kunnen vaardigen, maar dat is nooit gebeurd. En daar hadden de Amerikanen natuurlijk ook noot gehoor aan gegeven.

Wat betreft de recente ontwikkelingen qua presidentiële immuniteit: Trump v. United States (2024)
pi_215747710
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Bush jr is nooit aangeklaagd. Hoe zie je dat precies voor je? Dat de Amerikaanse overheid hem aanklaagt voor het bombardaren van Irak en Afghanistan?

Het Internationale Gerechtshof in Den Haag had een arrestatiebevel uit kunnen vaardigen, maar dat is nooit gebeurd. En daar hadden de Amerikanen natuurlijk ook noot gehoor aan gegeven.

Wat betreft de recente ontwikkelingen qua presidentiële immuniteit: Trump v. United States (2024)
Obama’s administration acknowledged that it had killed four American citizens in drone strikes outside of battlefields in Afghanistan and Iraq since 2009. These individuals were:

Anwar al-Awlaki, a radical propagandist, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.

His 16-year-old American-born son, Abdulrahman Awlaki, who was killed in a drone strike in Yemen in 2012.

Samir Khan, a U.S.-born citizen, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.

Jude Kenan Mohammad, a U.S.-born citizen, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.

Het lijkt me vrij duidelijk dat als Obama geen immuniteit had hier een moordzaak van gemaakt zou kunnen hebben gemaakt.

Interessant lang stuk toen journalistiek nog wel serieus genomen werd in 2013.

https://www.tandfonline.c(...)7.2014.991210#d1e351

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 02-12-2024 15:10:25 ]
  maandag 2 december 2024 @ 15:07:31 #195
201761 phpmystyle
pi_215747730
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, je hebt een punt. Bush is officieel nooit ergens voor veroordeeld.
Dat maakt elke andere veroordeling twijfelachtig. Zeker in vergelijking tot de klein bier escapades van Trump of de slordigheid van Biden mbt het rondslingeren van documenten.
  maandag 2 december 2024 @ 15:08:45 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215747740
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 14:44 schreef epicbeardman het volgende:
Leuk dat het hier alleen maar weer over Trump gaat uit soort van copium, precies de reden waarom de democraten zullen blijven verliezen in de volgende 30-50 jaar van verkiezingen.

Het ontbreekt ze aan elk stukje zelfreflectie. Alleen maar whataboutism.

Trump zit nog niet eens in het WH en er is al zo veel paniek. :D Gaan 4 hele mooie jaren worden.
Dus jij denkt: laten we maar eens over Obama beginnen!

quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 15:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Obamablablabla
Huilen dan.
pi_215747744
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 15:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Obama’s administration acknowledged that it had killed four American citizens in drone strikes outside of battlefields in Afghanistan and Iraq since 2009. These individuals were:

Anwar al-Awlaki, a radical propagandist, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.

His 16-year-old American-born son, Abdulrahman Awlaki, who was killed in a drone strike in Yemen in 2012.

Samir Khan, a U.S.-born citizen, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.

Jude Kenan Mohammad, a U.S.-born citizen, who was killed in a drone strike in Yemen in 2011.

Het lijkt me vrij duidelijk dat iemand zonder immuniteit hier een moordzaak van zou kunnen maken.
Tsja, je hoeft mij niet te overtuigen. Ik heb over het algemeen veel moeite met het hyperaggresieve buitenlandbeleid van de Amerikanen, die er niet voor terugdeinzen om burgerslachtoffers te maken, met name in het Midden-Oosten.

Maar wie moet Obama, Bush of generaals gaan aanklagen? Het Pentagon? Een of ander ministerie? Hoe zie je dat precies voor je?

En je grote held Trump is dan ook de lul, want die is ook gewoon enthousiast doorgegaan met drone-aanvallen.
pi_215747765
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, je hoeft mij niet te overtuigen. Ik heb over het algemeen veel moeite met het hyperaggresieve buitenlandbeleid van de Amerikanen, die er niet voor terugdeinzen om burgerslachtoffers te maken, met name in het Midden-Oosten.

Maar wie moet Obama, Bush of generaals gaan aanklagen? Het Pentagon? Een of ander ministerie? Hoe zie je dat precies voor je?

En je grote held Trump is dan ook de lul, want die is ook gewoon enthousiast doorgegaan met drone-aanvallen.
Maar ze konden wel 96 aanklachten tegen Trump doen die uitgelopen zijn tot niets.. die democraten.
pi_215747785
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 15:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt, je hebt een punt. Bush is officieel nooit ergens voor veroordeeld.
Dat maakt elke andere veroordeling twijfelachtig. Zeker in vergelijking tot de klein bier escapades van Trump of de slordigheid van Biden mbt het rondslingeren van documenten.
Rondslingeren van geheime documenten is in strijd met Amerikaanse wetgeving. Hetzelfde geldt voor andere zaken waar Trump van wordt verdacht.

Amerikanen gaan hun eigen mensen niet vervolgen voor een agressief buitenlandbeleid en het bombarderen van Irakezen, Afghanen en Somaliërs. Dat valt dan ook wel weer te begrijpen, want dan ben je als president te beperkt in je handelenop het wereldtoneel.
pi_215747790
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ok, jij begrijpt het niet...
Of wil/kan het niet...

Geeft niks hoor, je zult vast wel ergens anders in uitblinken...
Volgens mij wil je het niet begrijpen. Ik zou morgen graag een lijstje willen hebben van programma’s die het er niet over hebben gehad van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')