abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2024 @ 13:56:31 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215747168
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik had @:phpmystyle gevraagd wat hij nou zelf van deze gratieverlening vond, maar hij heeft nog niet de ballen gehad om te reageren. Trump heeft al vergelijkbare zaken gedaan en gaat het zeker weer doen
Trump is ook helemaal niet relevant in dit topic. Het heeft geheel geen invloed op hoe goed of slecht Trump zou zijn.
  maandag 2 december 2024 @ 13:57:15 #152
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215747175
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Eerder

Trump doet 1000 malversaties
Trump-fanboys: ""Huuuuuuh allemaal niet waar. En nog steeds onze held!"

Biden doet 1 malverstatie
Trump-fanboys "Huuuuuuuuuuuh, Biden is zo erg. En onze held is zo geweldig."
Een beetje slecht of vals bestaat niet, je bent zuiver of je bent het niet.
Beiden figuren zijn niet zuiver.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215747194
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jouw oranje John Gotti is dus net zo zuiver als een grijze volksvertegenwoordiger
  maandag 2 december 2024 @ 14:00:03 #154
201761 phpmystyle
pi_215747205
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat vindt jij hiervan dan?
Er wordt mondjesmaat iets over gemeld.
Bij de NOS staat het halverwege de pagina. Check maar eens.
VD klein blokje op hoofdpagina.
Barlaat weet ik niet wat ze gaan doen, hooguit dat het tussen neus en lippen voorbij komt.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik had @:phpmystyle gevraagd wat hij nou zelf van deze gratieverlening vond, maar hij heeft nog niet de ballen gehad om te reageren. Trump heeft al vergelijkbare zaken gedaan en gaat het zeker weer doen. Het is dan moeilijk om kritisch te zijn :')
Ik had jou post gemist.
  maandag 2 december 2024 @ 14:00:48 #155
201761 phpmystyle
pi_215747209
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Jouw oranje John Gotti is dus net zo zuiver als een grijze volksvertegenwoordiger
Klopt, laten we helder zijn dat Trump een verknipt figuur is, maar dat is Biden ook. En dat heeft ie nog maar eens bevestigd.

Obama was een stuk zuiverder.
  maandag 2 december 2024 @ 14:01:03 #156
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215747212
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Goed geduid.

Puur om MAGA geen valse 'talking points' met veel gespin te overhandigen zou ik Hunter Biden liever in de cel zien.

Maar een soort positieve discriminatie toepassen en 'm voor zoiets opsluiten, puur omdat er een partij achter de zoon van Joe aanzit -omdat men met 92 zaken achter Trump aangezeten heeft- zou ook de wereld op z'n kop zijn.

Ik zou het prima gevonden hebben als de deal was... Hunter in de cel + Trump in de cel en een democratische voortzetting. Maar ik begrijp de keuze voor het pardon volledig nu een veroordeelde criminieel die 'dictator from day 1' wil spelen op de troon klimt met een afschaffing van democratie. Dat is al geen 'fair justice' meer. Trump hoort gewoon in de bak.
Dit topic gaat niet over Trump. Daarnaast hoort Trump niet in de bak, maar willen grote delen van progressief links in Amerika hem in de bak zodat men een machtige politieke tegenstander buitenspel kan zetten. Dat zou met andere namen op eenzelfde manier gebeuren als die te groot worden. Mede daarom is het ook goed dat Trump de verkiezingen met vlag en wimpel heeft gewonnen, het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 14:02:12 #157
70532 loveli
N
pi_215747221
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Noem eens 1 persoon die zuiver is. Jezus telt niet.
crap in = crap out
pi_215747234
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Barlaat weet ik niet wat ze gaan doen, hooguit dat het tussen neus en lippen voorbij komt.
[..]
Ik had jou post gemist.
En wederom enkel gezeik dat de ander er te weinig aandacht aan geeft. Wat vindt JIJ van gratie geven aan politieke medestanders en familie?
pi_215747250
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:57 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]
Is een civiele zaak en geen strafzaak dus doet er niet toe.
Als hij zoveel geld tegoed heeft zou je denken dat hij een advocaat even vraagt voordat hij zoiets doms online knalt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215747259
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
NOS Journaal heeft het nieuws al de hele dag op repeat, komt als tweede item voorbij. Dus stel je niet zo aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 december 2024 @ 14:09:11 #161
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215747267
Heerlijk deze.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 2 december 2024 @ 14:09:49 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215747276
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 14:01 schreef HowardRoark het volgende:

het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
Ja zoiets zou Trump natuurlijk nóóit overwegen...

En is dat niet precies wat er gebeurde met Hunter Biden?
Huilen dan.
pi_215747286
quote:

[..]
Dit topic gaat niet over Trump. Daarnaast hoort Trump niet in de bak, maar willen grote delen van progressief links in Amerika hem in de bak zodat men een machtige politieke tegenstander buitenspel kan zetten. Dat zou met andere namen op eenzelfde manier gebeuren als die te groot worden. Mede daarom is het ook goed dat Trump de verkiezingen met vlag en wimpel heeft gewonnen, het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
Top dat jij achter het bestormen van het capitool staat door democraten komende 6 januari.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215747288
quote:

[..]
Jij acht hem niet schuldig aan geen van de vele aanklachten tegen hem? Zelfs de zaken waar we audio-opnames en bewijs op papier van hebben? :D :') . Nogmaals, Hunter Biden is een kruimeldief in vergelijking met Trump. De reden waarom Trump niet in de bak zit heeft niets te maken met gebrek aan bewijs en alles met politiek en corruptie. En precies dezelfde reden waarom er zo belachelijk veel aandacht is voor de relatief magere overtredingen van de drugsverslaafde zoon van, die geen enkele macht of nationaal belang heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald-Koeman op 02-12-2024 14:17:49 ]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 2 december 2024 @ 14:14:01 #165
201761 phpmystyle
pi_215747301
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
NOS Journaal heeft het nieuws al de hele dag op repeat, komt als tweede item voorbij. Dus stel je niet zo aan.
Ik zal vanavond eens rondje langs de velden maken op tv.
Maar het gaat ook niet alleen hierover. Eigenlijk zouden Biden verdedigers ook verbaal in een hoek gedrukt moeten worden op tv of bij talkshows. Je hoeft maar enige sympathie voor Trump te hebben en je krijgt gelijk de vraag terug wat je van uitspraken vindt dat je een vrouw zo bij haar "poesje" zou pakken :{ :{

Laat die morele verhevenheid ook maar varen.
pi_215747302
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 13:49 schreef HowardRoark het volgende:
Dat viel natuurlijk wel te verwachten. Maar dit is uiteraard wel bijzonder om te zien, zulk nepotisme van een Democraat. Dit is immers de partij die volgens velen de moreel verlichte en integere partij van de VS is. De beschermheren van de democratie, de voorvechters van rechtvaardigheid en inclusie.

Straks maar even in AMV lezen, waarom dit allemaal hartstikke begrijpelijk zou zijn en er nu ineens hele andere regels gelden.
[..]
Tja, dat was volgens velen van progressief links volledig de schuld van Trump. Het sluit aan bij een trend binnen die kringen dat eigenlijk alles wat fout gaat de schuld is van de politieke tegenstander of externe factoren.

En zo komt men dan ook bij een dusdanige verdraaiing van de realiteit uit, dat men stelt dat het beleid van Biden zelfs prima tot zelfs goed was. Het gebrek aan zelfreflectie en het narcisme is bijzonder om te zien
Dat zijn dezelfde figuren die beweren dat:
- Rechts extreem is terwijl ze zelf de hele boel afbreken tijdens demonstraties.
- Rechts joden haat terwijl ze zelf met de 'jongeren' om uitroeien van Israël roept.
- Rechts dom is terwijl ze zichzelf als npc gedragen en alles klakkeloos overnemen wat ze opgedragen wordt.
- Rechts racistisch is terwijl ze zelf alleen maar naar kleur kijken en hun eigen club helemaal blank is.
Etc etc.
pi_215747303
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 14:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En dat zal Trump ook nooit doen, aldus zijn fans. Ook als zijn DOJ zich straks daadwerkelijk richt op Trumps vermeende tegenstanders, dan wordt door zowel aanhangers als apologeten uitgelegd als een terechte actie.

Let maar op, dat is precies wat er de komende maanden en jaren gaat gebeuren.
  maandag 2 december 2024 @ 14:15:13 #168
201761 phpmystyle
pi_215747308
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:02 schreef loveli het volgende:

[..]
Noem eens 1 persoon die zuiver is. Jezus telt niet.
Check mijn oeuvre aan posts hier op FOK! en je zal zien dat ik een eind kom.
pi_215747309
Over pardons gesproken... zou mooi zijn als Biden op de valreep nog even de studentenschulden alsnog kwijtscheld. Zal wel niet... maar wie weet zit hij nu in een soort "fuck it" fase waardoor hij het wel doet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 2 december 2024 @ 14:15:42 #170
201761 phpmystyle
pi_215747310
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En wederom enkel gezeik dat de ander er te weinig aandacht aan geeft. Wat vindt JIJ van gratie geven aan politieke medestanders en familie?
Iets specifieker worden aub.
Ik ben tegen nepotisme of cliëntelisme als je dat bedoelt.
pi_215747312
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 14:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik zal vanavond eens rondje langs de velden maken op tv.
Maar het gaat ook niet alleen hierover. Eigenlijk zouden Biden verdedigers ook verbaal in een hoek gedrukt moeten worden op tv of bij talkshows. Je hoeft maar enige sympathie voor Trump te hebben en je krijgt gelijk de vraag terug wat je van uitspraken vindt dat je een vrouw zo bij haar "poesje" zou pakken :{ :{

Laat die morele verhevenheid ook maar varen.
Waarom zou dat ingewikkeld zijn? Ik zit in het kamp van de Dems, hoopte dat Harris won en vind dat Biden het de afgelopen jaren goed heeft gedaan.

Toch vind ik dat hij hiermee compleet de mis mee ingaat en zijn macht misbruikt. Hij verneukt zijn nalatenschap met deze - naar mijn idee - heel verkeerde actie.
  maandag 2 december 2024 @ 14:16:41 #172
201761 phpmystyle
pi_215747314
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Over pardons gesproken... zou mooi zijn als Biden op de valreep nog even de studentenschulden alsnog kwijtscheld. Zal wel niet... maar wie weet zit hij nu in een soort "fuck it" fase waardoor hij het wel doet.
Moet dat niet langs het congres?
  maandag 2 december 2024 @ 14:19:22 #173
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215747334
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 14:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is Hunter Biden een politieke tegenstander dan?
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Jij acht hem niet schuldig aan geen van de vele aanklachten tegen hem? Zelfs de zaken waar we audio-opnames en bewijs op papier van hebben? :D :') . Nogmaals, Hunter Biden is een kruimeldief in vergelijking met Trump. De reden waarom Trump niet in de bak zit heeft niets te maken met gebrek aan bewijs en alles met politiek en corruptie. En precies dezelfde reden waarom er zo belachelijk veel aandacht is voor de relatief magere overtredingen van de drugsverslaagde zoon van, die geen enkele macht of nationaal belang heeft.
Dat klopt.

De enige zaak inhoud had was in Georgia en daar is nog geen uitspraak gedaan. De betrof allemaal een inhoudsloze politieke heksenjacht, van Stormy Daniels tot de geheime documenten toe. En dit begon natuurlijk allemaal al veel eerder, zodra Trump het politieke toneel betrad en aan populariteit won begonnen er pogingen de rechtstaat tegen hem uit te spelen.
  maandag 2 december 2024 @ 14:19:32 #174
201761 phpmystyle
pi_215747335
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom zou dat ingewikkeld zijn? Ik zit in het kamp van de Dems, hoopte dat Harris won en vind dat Biden het de afgelopen jaren goed heeft gedaan.

Toch vind ik dat hij hiermee compleet de mis mee ingaat en zijn macht misbruikt. Hij verneukt zijn nalatenschap met deze - naar mijn idee - heel verkeerde actie.
Biden heeft wel meer dan alleen dit op zijn kerfstok he? Het hele Hunter Biden/Oekraiene verhaal loopt al jaren. Een onderzoek is destijds niet doorgegaan om de naam Biden in 2020 zo zuiver mogelijk te houden om de verkiezingen maar te winnen. De beste man houdt geheime documenten thuis in prive vertrekken. Bron

En zo zal er wel meer zijn, maar ik volg ook niet alles.
pi_215747338
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kan hij dat? Normaal is het het congres dat over geld gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')