Trump is ook helemaal niet relevant in dit topic. Het heeft geheel geen invloed op hoe goed of slecht Trump zou zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had @:phpmystyle gevraagd wat hij nou zelf van deze gratieverlening vond, maar hij heeft nog niet de ballen gehad om te reageren. Trump heeft al vergelijkbare zaken gedaan en gaat het zeker weer doen
Een beetje slecht of vals bestaat niet, je bent zuiver of je bent het niet.quote:Op maandag 2 december 2024 13:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerder
Trump doet 1000 malversaties
Trump-fanboys: ""Huuuuuuh allemaal niet waar. En nog steeds onze held!"
Biden doet 1 malverstatie
Trump-fanboys "Huuuuuuuuuuuh, Biden is zo erg. En onze held is zo geweldig."
Jouw oranje John Gotti is dus net zo zuiver als een grijze volksvertegenwoordigerquote:Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een beetje slecht of vals bestaat niet, je bent zuiver of je bent het niet.
Beiden figuren zijn niet zuiver.
Er wordt mondjesmaat iets over gemeld.quote:
Ik had jou post gemist.quote:Op maandag 2 december 2024 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had @:phpmystyle gevraagd wat hij nou zelf van deze gratieverlening vond, maar hij heeft nog niet de ballen gehad om te reageren. Trump heeft al vergelijkbare zaken gedaan en gaat het zeker weer doen. Het is dan moeilijk om kritisch te zijn
Klopt, laten we helder zijn dat Trump een verknipt figuur is, maar dat is Biden ook. En dat heeft ie nog maar eens bevestigd.quote:Op maandag 2 december 2024 13:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jouw oranje John Gotti is dus net zo zuiver als een grijze volksvertegenwoordiger
Dit topic gaat niet over Trump. Daarnaast hoort Trump niet in de bak, maar willen grote delen van progressief links in Amerika hem in de bak zodat men een machtige politieke tegenstander buitenspel kan zetten. Dat zou met andere namen op eenzelfde manier gebeuren als die te groot worden. Mede daarom is het ook goed dat Trump de verkiezingen met vlag en wimpel heeft gewonnen, het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.quote:Op maandag 2 december 2024 13:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Goed geduid.
Puur om MAGA geen valse 'talking points' met veel gespin te overhandigen zou ik Hunter Biden liever in de cel zien.
Maar een soort positieve discriminatie toepassen en 'm voor zoiets opsluiten, puur omdat er een partij achter de zoon van Joe aanzit -omdat men met 92 zaken achter Trump aangezeten heeft- zou ook de wereld op z'n kop zijn.
Ik zou het prima gevonden hebben als de deal was... Hunter in de cel + Trump in de cel en een democratische voortzetting. Maar ik begrijp de keuze voor het pardon volledig nu een veroordeelde criminieel die 'dictator from day 1' wil spelen op de troon klimt met een afschaffing van democratie. Dat is al geen 'fair justice' meer. Trump hoort gewoon in de bak.
Noem eens 1 persoon die zuiver is. Jezus telt niet.quote:Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een beetje slecht of vals bestaat niet, je bent zuiver of je bent het niet.
Beiden figuren zijn niet zuiver.
En wederom enkel gezeik dat de ander er te weinig aandacht aan geeft. Wat vindt JIJ van gratie geven aan politieke medestanders en familie?quote:Op maandag 2 december 2024 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt mondjesmaat iets over gemeld.
Bij de NOS staat het halverwege de pagina. Check maar eens.
VD klein blokje op hoofdpagina.
Barlaat weet ik niet wat ze gaan doen, hooguit dat het tussen neus en lippen voorbij komt.
[..]
Ik had jou post gemist.
Is een civiele zaak en geen strafzaak dus doet er niet toe.quote:
NOS Journaal heeft het nieuws al de hele dag op repeat, komt als tweede item voorbij. Dus stel je niet zo aan.quote:Op maandag 2 december 2024 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt mondjesmaat iets over gemeld.
Bij de NOS staat het halverwege de pagina. Check maar eens.
VD klein blokje op hoofdpagina.
Barlaat weet ik niet wat ze gaan doen, hooguit dat het tussen neus en lippen voorbij komt.
Ja zoiets zou Trump natuurlijk nóóit overwegen...quote:Op maandag 2 december 2024 14:01 schreef HowardRoark het volgende:
het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
Top dat jij achter het bestormen van het capitool staat door democraten komende 6 januari.quote:Op maandag 2 december 2024 14:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Trump. Daarnaast hoort Trump niet in de bak, maar willen grote delen van progressief links in Amerika hem in de bak zodat men een machtige politieke tegenstander buitenspel kan zetten. Dat zou met andere namen op eenzelfde manier gebeuren als die te groot worden. Mede daarom is het ook goed dat Trump de verkiezingen met vlag en wimpel heeft gewonnen, het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
Jij acht hem niet schuldig aan geen van de vele aanklachten tegen hem? Zelfs de zaken waar we audio-opnames en bewijs op papier van hebben?quote:Op maandag 2 december 2024 14:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Trump. Daarnaast hoort Trump niet in de bak, maar willen grote delen van progressief links in Amerika hem in de bak zodat men een machtige politieke tegenstander buitenspel kan zetten. Dat zou met andere namen op eenzelfde manier gebeuren als die te groot worden. Mede daarom is het ook goed dat Trump de verkiezingen met vlag en wimpel heeft gewonnen, het rechtssysteem gebruiken om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen is on-Amerikaans.
Ik zal vanavond eens rondje langs de velden maken op tv.quote:Op maandag 2 december 2024 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NOS Journaal heeft het nieuws al de hele dag op repeat, komt als tweede item voorbij. Dus stel je niet zo aan.
Dat zijn dezelfde figuren die beweren dat:quote:Op maandag 2 december 2024 13:49 schreef HowardRoark het volgende:
Dat viel natuurlijk wel te verwachten. Maar dit is uiteraard wel bijzonder om te zien, zulk nepotisme van een Democraat. Dit is immers de partij die volgens velen de moreel verlichte en integere partij van de VS is. De beschermheren van de democratie, de voorvechters van rechtvaardigheid en inclusie.
Straks maar even in AMV lezen, waarom dit allemaal hartstikke begrijpelijk zou zijn en er nu ineens hele andere regels gelden.
[..]
Tja, dat was volgens velen van progressief links volledig de schuld van Trump. Het sluit aan bij een trend binnen die kringen dat eigenlijk alles wat fout gaat de schuld is van de politieke tegenstander of externe factoren.
En zo komt men dan ook bij een dusdanige verdraaiing van de realiteit uit, dat men stelt dat het beleid van Biden zelfs prima tot zelfs goed was. Het gebrek aan zelfreflectie en het narcisme is bijzonder om te zien
En dat zal Trump ook nooit doen, aldus zijn fans. Ook als zijn DOJ zich straks daadwerkelijk richt op Trumps vermeende tegenstanders, dan wordt door zowel aanhangers als apologeten uitgelegd als een terechte actie.quote:Op maandag 2 december 2024 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja zoiets zou Trump natuurlijk nóóit overwegen...
En is dat niet precies wat er gebeurde met Hunter Biden?
Check mijn oeuvre aan posts hier op FOK! en je zal zien dat ik een eind kom.quote:Op maandag 2 december 2024 14:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Noem eens 1 persoon die zuiver is. Jezus telt niet.
Iets specifieker worden aub.quote:Op maandag 2 december 2024 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En wederom enkel gezeik dat de ander er te weinig aandacht aan geeft. Wat vindt JIJ van gratie geven aan politieke medestanders en familie?
Waarom zou dat ingewikkeld zijn? Ik zit in het kamp van de Dems, hoopte dat Harris won en vind dat Biden het de afgelopen jaren goed heeft gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 14:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens rondje langs de velden maken op tv.
Maar het gaat ook niet alleen hierover. Eigenlijk zouden Biden verdedigers ook verbaal in een hoek gedrukt moeten worden op tv of bij talkshows. Je hoeft maar enige sympathie voor Trump te hebben en je krijgt gelijk de vraag terug wat je van uitspraken vindt dat je een vrouw zo bij haar "poesje" zou pakken![]()
Laat die morele verhevenheid ook maar varen.
Moet dat niet langs het congres?quote:Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Over pardons gesproken... zou mooi zijn als Biden op de valreep nog even de studentenschulden alsnog kwijtscheld. Zal wel niet... maar wie weet zit hij nu in een soort "fuck it" fase waardoor hij het wel doet.
Is Hunter Biden een politieke tegenstander dan?quote:Op maandag 2 december 2024 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja zoiets zou Trump natuurlijk nóóit overwegen...
En is dat niet precies wat er gebeurde met Hunter Biden?
Dat klopt.quote:Op maandag 2 december 2024 14:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jij acht hem niet schuldig aan geen van de vele aanklachten tegen hem? Zelfs de zaken waar we audio-opnames en bewijs op papier van hebben?![]()
. Nogmaals, Hunter Biden is een kruimeldief in vergelijking met Trump. De reden waarom Trump niet in de bak zit heeft niets te maken met gebrek aan bewijs en alles met politiek en corruptie. En precies dezelfde reden waarom er zo belachelijk veel aandacht is voor de relatief magere overtredingen van de drugsverslaagde zoon van, die geen enkele macht of nationaal belang heeft.
Biden heeft wel meer dan alleen dit op zijn kerfstok he? Het hele Hunter Biden/Oekraiene verhaal loopt al jaren. Een onderzoek is destijds niet doorgegaan om de naam Biden in 2020 zo zuiver mogelijk te houden om de verkiezingen maar te winnen. De beste man houdt geheime documenten thuis in prive vertrekken. Bronquote:Op maandag 2 december 2024 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou dat ingewikkeld zijn? Ik zit in het kamp van de Dems, hoopte dat Harris won en vind dat Biden het de afgelopen jaren goed heeft gedaan.
Toch vind ik dat hij hiermee compleet de mis mee ingaat en zijn macht misbruikt. Hij verneukt zijn nalatenschap met deze - naar mijn idee - heel verkeerde actie.
Kan hij dat? Normaal is het het congres dat over geld gaat.quote:Op maandag 2 december 2024 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Over pardons gesproken... zou mooi zijn als Biden op de valreep nog even de studentenschulden alsnog kwijtscheld. Zal wel niet... maar wie weet zit hij nu in een soort "fuck it" fase waardoor hij het wel doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |