abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215746377
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:33 schreef Nober het volgende:
Je pleurt die gratie toch gewoon in dezelfde prullenbak als het klimaatakkoord van Parijs waar Biden hem vier jaar geleden uitviste. Lock him up!
Zo werkt dat natuurlijk niet.
Dan zou Biden de schoonfamilie van Trump vast kunnen laten zetten.

Het is een stom systeem, die gratie. Maar je kan er ook weer niet selectief in gaan shoppen omdat het je niet uitkomt.
  maandag 2 december 2024 @ 12:44:33 #127
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215746440
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Verschrikkelijk stomme actie van Biden. Een enorme smet zijn nalatenschap, hij geeft hiermee het signaal af dat de wet niet geldt als je de juiste mensen kent.

Bah.
Alsof zijn nalatenschap al geen smet was. Die gast heeft geen fuck goeds gedaan.

En dat komt van een Trump hater.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_215746456
die hunter is zo'n smerig ventje, ik zou me schamen met zo'n zoon
pi_215746471
Dat Biden ook nog durft te zeggen dat hij zich aan z'n woord heeft gehouden... Wees er gewoon eerlijk over dat je van standpunt bent veranderd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215746524
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Dat Biden ook nog durft te zeggen dat hij zich aan z'n woord heeft gehouden... Wees er gewoon eerlijk over dat je van standpunt bent veranderd.
Hij is niet van standpunt veranderd, hij heeft gelogen over zijn standpunt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215746558
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 12:14 schreef Document1 het volgende:

[..]
Het was iig de opening vanmorgen bij het NOS journaal. Mag ik misschien ook rent free in jouw hoofd wonen?
Journaal doet berichtgeving he?
Talkshows doen bespreken van nieuws..
Kleine nuance...
:')
pi_215746566
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:56 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Journaal doet berichtgeving he?
Talkshows doen bespreken van nieuws..
Kleine nuance...
Wanneer kan ik de sleutel krijgen?
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 12:56:50 #133
70532 loveli
N
pi_215746568
In 2023 probeerde hij een schikking te treffen. De rechter ging er niet in mee.
twitter
crap in = crap out
  maandag 2 december 2024 @ 12:57:05 #134
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215746572
twitter
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_215746587
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 12:56 schreef Document1 het volgende:

[..]
Wanneer kan ik de sleutel krijgen?
Ok, jij begrijpt het niet...
Of wil/kan het niet...

Geeft niks hoor, je zult vast wel ergens anders in uitblinken...
  maandag 2 december 2024 @ 13:01:44 #136
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215746624
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:51 schreef ReplaR het volgende:
De linkse formule:
Rechts doet iets: drama x 1000
Links doet iets: drama : 1000
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:41 schreef Hexagon het volgende:
Niet heel fraai van Biden
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215746630
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:57 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]
Huurachterstanden zijn civiel rechtelijk, een presidentieel pardon gaat alleen over misdaden op federaal niveau.

Als dat gebruikt kon worden om van een schuld af te komen dan had Trump dat allang gedaan voor de bak schulden die aan zijn kont hangen.
  maandag 2 december 2024 @ 13:07:19 #138
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215746681
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.

Dit zou die ook gewoon doen.

Tenzij het net zo'n psycho is als bijvoorbeeld Stalin die zijn zoon liet creperen in een Duits kamp.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215746822
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 12:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Alsof zijn nalatenschap al geen smet was. Die gast heeft geen fuck goeds gedaan.

En dat komt van een Trump hater.
Biden heeft meerdere enorme investeringspakketten met succes door het Congres geloodst, door de steun van een aantal Republikeinen te vergaren. Voor de eerste keer in decennia wordt de verouderde infrastructuur aangepakt. Google eens op 'Infrastructure Bill' en de 'Inflation Reduction Act'.

Daarnaast wist Biden de NAVO weer te verenigen en zorgde hij er zelfs voor dat het bondgenootschap twee nieuwe leden (Finland en Zweden) kon verwelkomen.

Je kunt Biden prima een bejaarde klootzak vinden, maar hij heeft juist verrassend veel voor elkaar gekregen. Meer dan Obama en Trump samen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 13:22:13 #140
236264 crew  capricia
pi_215746869
Maar hij was toch dement en niet toerekeningsvatbaar, heb ik hier regelmatig gelezen. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215746922
Goh, toch een ranzig stel, die machthebbers.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215746925
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:58 schreef loveli het volgende:
Paternotte vindt er ook wat van.
[ x ]
quote:
En Trump kan nu nog eenvoudiger de volgende stap zetten door zichzelf gratie te gaan verlenen voor federale vervolging als hij eenmaal weer president is.
Dat ging Trump toch al doen :'). Wat een lib reactie... wakker worden Jan!
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_215746993
Overigens boeit Hunter Biden mij weinig. Als hij daadwerkelijk schuldig is aan wat hij gedaan heeft moet hij gewoon boeten net als ieder ander. Maar als je leest wat hij misdaan zou hebben (verboden wapenbezit vanwege drugsgebruik en belastingontduiking) kan ik me er moeilijk over opwinden zoals vele Republikeinen wel doen. Echt een kruimelboef. Helemaal in vergelijking met Trump zelf en een legio anderen binnen de Republikeinse partij.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_215747034
Imo hoeft hier niet perse een links/rechts dingetje van gemaakt te worden. Als Trump de Capitoolbestormers pardonneert is dat schandalig, als Biden dat bij z'n zoon doet ook. Sowieso absurd dat een president op die manier de rechtspraak kan overrulen. Maar ja, ook het juridisch systeem is in dat land, met oa z'n juryrechtspraak, door partijen genomineerde rechters, bails, bounty hunters, en commercieel gerunde gevangenissen, sowieso helemaal kapot.
  maandag 2 december 2024 @ 13:40:01 #145
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215747043
Ik vind het niet zo raar.

Hunter Biden kreeg een straf a la een straf dat gelijk staat voor het plegen van openbare dronkenschap. En ja daar staat in het wetboek van strafrecht een celstraf op. Alleen wordt er nooit op gecontroleerd, dus gedoogd, laat staan dat daar een celstraf voor wordt uitgesproken als er al jurisprudentie voor is (al zal dat in de VS anders gaan ivm een jury).

Beetje vergelijkbaar als met de zoon van Halsema die met een ongeladen, onbruikbare wapen buiten speelt en dan een celstraf krijgt terwijl anderen geen celstraf krijgen en schieten met een luchtbuks (of luchtdruk wapen).

Het scheelt ook dat in de VS de checks and balances wat beter zitten dus Biden kon dit politiek gemotiveerd proces dan ook alleen dwarsbomen door een pardon.

Misschien is een beter voorbeeld dat het wetboek van strafrecht, belediging strafbaar stelt. Nu zal half FOK! natuurlijk niet in de gevangenis belanden en worden dit soort celstraffen alleen uitgedeeld als je een zwerver bent, die in het bijzijn van ambtenaren (lees politieagenten) de koning beledigd en een lullige OVJ (echt) je dan naar de politierechter stuurt (lees snelrechter). Zoals uit mijn hoofd een tijdje geleden is gebeurt.

Anyway Trump en Biden hebben het de afgelopen jaren redelijk wat vetes uitgevochten. De een vanwege een coup poging, de ander vanwege zijn drugsverslaafde zoon. Ik verwacht niet dat Trump nog achter de Biden's aan gaat als hij president is. Al claimt hij wel dat hij achter politieke tegenstanders aan wilt gaan en hebben de democraten nu allemaal advocaten in de hand genomen en rechters benoemd (packing the court). Alleen omdat MAGA nu een meerderheid heeft in de trias politica.
  Vis een optie? maandag 2 december 2024 @ 13:45:07 #146
70532 loveli
N
pi_215747080
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Huurachterstanden zijn civiel rechtelijk, een presidentieel pardon gaat alleen over misdaden op federaal niveau.

Als dat gebruikt kon worden om van een schuld af te komen dan had Trump dat allang gedaan voor de bak schulden die aan zijn kont hangen.
Even verder lezen hoe hij volgens de twitteraar wilde betalen. Of niet, scheelt weer een wtf :X
crap in = crap out
  maandag 2 december 2024 @ 13:49:53 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215747120
Dat viel natuurlijk wel te verwachten. Maar dit is uiteraard wel bijzonder om te zien, zulk nepotisme van een Democraat. Dit is immers de partij die volgens velen de moreel verlichte en integere partij van de VS is. De beschermheren van de democratie, de voorvechters van rechtvaardigheid en inclusie.

Straks maar even in AMV lezen, waarom dit allemaal hartstikke begrijpelijk zou zijn en er nu ineens hele andere regels gelden.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:10 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja hoor, wat een beleid...

Afghanistan, never forget...
Tja, dat was volgens velen van progressief links volledig de schuld van Trump. Het sluit aan bij een trend binnen die kringen dat eigenlijk alles wat fout gaat de schuld is van de politieke tegenstander of externe factoren.

En zo komt men dan ook bij een dusdanige verdraaiing van de realiteit uit, dat men stelt dat het beleid van Biden zelfs prima tot zelfs goed was. Het gebrek aan zelfreflectie en het narcisme is bijzonder om te zien
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 2 december 2024 @ 13:51:57 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215747141
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 13:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]

Eerder

Trump doet 1000 malversaties
Trump-fanboys: ""Huuuuuuh allemaal niet waar. En nog steeds onze held!"

Biden doet 1 malverstatie
Trump-fanboys "Huuuuuuuuuuuh, Biden is zo erg. En onze held is zo geweldig."
pi_215747146
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:40 schreef Origami94 het volgende:
Ik vind het niet zo raar.

Hunter Biden kreeg een straf a la een straf dat gelijk staat voor het plegen van openbare dronkenschap. En ja daar staat in het wetboek van strafrecht een celstraf op. Alleen wordt er nooit op gecontroleerd, dus gedoogd, laat staan dat daar een celstraf voor wordt uitgesproken als er al jurisprudentie voor is (al zal dat in de VS anders gaan ivm een jury).

Beetje vergelijkbaar als met de zoon van Halsema die met een ongeladen, onbruikbare wapen buiten speelt en dan een celstraf krijgt terwijl anderen geen celstraf krijgen en schieten met een luchtbuks (of luchtdruk wapen).

Het scheelt ook dat in de VS de checks and balances wat beter zitten dus Biden kon dit politiek gemotiveerd proces dan ook alleen dwarsbomen door een pardon.

Misschien is een beter voorbeeld dat het wetboek van strafrecht, belediging strafbaar stelt. Nu zal half FOK! natuurlijk niet in de gevangenis belanden en worden dit soort celstraffen alleen uitgedeeld als je een zwerver bent, die in het bijzijn van ambtenaren (lees politieagenten) de koning beledigd en een lullige OVJ (echt) je dan naar de politierechter stuurt (lees snelrechter). Zoals uit mijn hoofd een tijdje geleden is gebeurt.

Anyway Trump en Biden hebben het de afgelopen jaren redelijk wat vetes uitgevochten. De een vanwege een coup poging, de ander vanwege zijn drugsverslaafde zoon. Ik verwacht niet dat Trump nog achter de Biden's aan gaat als hij president is. Al claimt hij wel dat hij achter politieke tegenstanders aan wilt gaan en hebben de democraten nu allemaal advocaten in de hand genomen en rechters benoemd (packing the court). Alleen omdat MAGA nu een meerderheid heeft in de trias politica.
Goed geduid.

Puur om MAGA geen valse 'talking points' met veel gespin te overhandigen zou ik Hunter Biden liever in de cel zien.

Maar een soort positieve discriminatie toepassen en 'm voor zoiets opsluiten, puur omdat er een partij achter de zoon van Joe aanzit -omdat men met 92 zaken achter Trump aangezeten heeft- zou ook de wereld op z'n kop zijn.

Ik zou het prima gevonden hebben als de deal was... Hunter in de cel + Trump in de cel en een democratische voortzetting. Maar ik begrijp de keuze voor het pardon volledig nu een veroordeelde criminieel die 'dictator from day 1' wil spelen op de troon klimt met een afschaffing van democratie. Dat is al geen 'fair justice' meer. Trump hoort gewoon in de bak en als Trump niet gaat omdat hij als maffiabaas het presidentschap wint; Hunter 'zeker' niet.
pi_215747161
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Eerder

Trump doet 1000 malversaties
Trump-fanboys: ""Huuuuuuh allemaal niet waar. En nog steeds onze held!"

Biden doet 1 malverstatie
Trump-fanboys "Huuuuuuuuuuuh, Biden is zo erg. En onze held is zo geweldig."
Ik had @phpmystyle gevraagd wat hij nou zelf van deze gratieverlening vond, maar hij heeft nog niet de ballen gehad om te reageren. Trump heeft al vergelijkbare zaken gedaan en gaat het zeker weer doen. Het is dan moeilijk om kritisch te zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')