In Nederland kan de koning ook gratie verlenen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom bestaat uberhaupt zo'n pardon? Als er een land hamert op regeltjes is het wel de VS. Maar als je macht hebt dan kun je kiezen om iemand onder die regeltjes uit te laten komen.
Wat een rechtstatelijke schande.
Ik snap dat hij vindt dat zijn zoon politiek geslachtofferd is en niet heel graag achter de tralies ziet verdwijnen onder een autocraat die democratie laat varen en teksten als 'we will get your fat ass in prison' door zijn advocaat laat toepassen op iemand die volgens de regels berecht en mbt tot zijn politiek opponenten. Ik snap dat je met zulke weirdo's om Trump heen mogelijk wat doorgeslagen vergeldingen en sadistische praktijken wilt voorkomen achter de schermen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat Biden precies allemaal doet is op geen enkele manier een rechtvaardiging voor misdaden van iemand anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pete is de pseudoniem die Joe gebruikte. Joe Biden die inappropriate showers had met zijn dochter Ashley (dagboek bevestigd in rechtszaak(diefstal))
https://knowyourmeme.com/memes/pedo-peter
Hier nog de inhoud te bekijken van "De Russische desinformatie campagne" waar 51 security intelligence officers over logen.
https://bidenlaptopmedia.com/
De laptop from hell met minderjarigen erop.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ik doe slechts een constatering zonder me inhoudelijk in de discussie te mengen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh.
Waarom heb je het hier dan over mensen die het over Trump (zouden) hebben in plaats van over Biden die zijn criminele drugsverslaafde zoon gratie verleent?
Jij denkt nog dat de Trump fanaten misschien ergens spijt van krijgen en de volgende keer niet achter een corrupte autocraat gaan staan uit medelijden voor iemand die ze haten?quote:Op maandag 2 december 2024 11:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik snap dat hij vindt dat zijn zoon politiek geslachtofferd is en niet heel graag achter de tralies ziet verdwijnen onder een autocraat die democratie laat varen en teksten als 'we will get your fat ass in prison' door zijn advocaat laat toepassen op iemand die volgens de regels berecht en mbt tot zijn politiek opponenten. Ik snap dat je met zulke weirdo's om Trump heen mogelijk wat doorgeslagen vergeldingen en sadistische praktijken wilt voorkomen achter de schermen.
Maar aan de andere kant was het misschien voor de rest van de wereld beter geweest als Hunter wel het offer hierin zou zijn geworden.
Nee, Maga gaat de eigen weg. Los van wat Biden wel of niet gedaan zou hebben. Dat schreef ik ook. Biden geeft ze alleen wel een nieuw talking point in handen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij denkt nog dat de Trump fanaten misschien ergens spijt van krijgen en de volgende keer niet achter een corrupte autocraat gaan staan uit medelijden voor iemand die ze haten?
quote:Op maandag 2 december 2024 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
En dat een dag nadat Trump Patel heeft aangesteld voor FBI. Goh.. volledige paniek bij de democraten.
Wisten jullie dat Hunter Biden zijn vader als "Pedo Pete" in zijn telefoon/apple account heeft staan.Jij vertrouwd Roger Stone meer dan Joe Biden. Dat zegt veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pete is de pseudoniem die Joe gebruikte. Joe Biden die inappropriate showers had met zijn dochter Ashley (dagboek bevestigd in rechtszaak(diefstal))
Hier nog de inhoud te bekijken van "De Russische desinformatie campagne" waar 51 security intelligence officers over logen.
De laptop from hell met minderjarigen erop.
Laat MAGA er maar mooi vaak over spreken hoe slecht het is om als president je fam voor te trekken. Je ziet de onzekerheid al bij een paar van de extreem rechtse zuigertjes in dit topic.quote:Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nee, Maga gaat de eigen weg. Los van wat Biden wel of niet gedaan zou hebben. Dat schreef ik ook. Biden geeft ze alleen wel een nieuw talking point in handen.
Ik zou dat ook verwachten.quote:Op maandag 2 december 2024 11:17 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zie het andersom. Je zou van Biden een andere manier van handelen verwachten.
Dat blijkt dus niet zo, en daar slaan sommige op aan.
Wel een beetje ironisch vanuit Kamp Elon "kijk hunnie doen dit", zijn niet beter dan ons, want wij deden dit al eerder!quote:
Trump heeft dit al gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
Heel eerlijk hadden Trump, Bush en Cheney dat al voor hem gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Verschrikkelijk stomme actie van Biden. Een enorme smet zijn nalatenschap, hij geeft hiermee het signaal af dat de wet niet geldt als je de juiste mensen kent.
Bah.
quote:Op maandag 2 december 2024 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
En dat een dag nadat Trump Patel heeft aangesteld voor FBI. Goh.. volledige paniek bij de democraten.
Wisten jullie dat Hunter Biden zijn vader als "Pedo Pete" in zijn telefoon/apple account heeft staan.Series Roger Stone aanhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pete is de pseudoniem die Joe gebruikte. Joe Biden die inappropriate showers had met zijn dochter Ashley (dagboek bevestigd in rechtszaak(diefstal))
De laptop from hell met minderjarigen erop..
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Het was iig de opening vanmorgen bij het NOS journaal. Mag ik misschien ook rent free in jouw hoofd wonen?quote:Op maandag 2 december 2024 07:06 schreef Toine51 het volgende:
Nou, benieuwd wat ze hier bij de linkse NPO-talkshows van vinden...
Tumbleweed incoming...
Maar wat vindt je hier nou zelf van?quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
Paternotte gaat voorbij aan het feit dat dit sowieso al in de planning staat. Het is alleen wel dat er een enorm stuk welkome ruis als talking point aan MAGA wordt aangedragen in de poging om de autocratie vorm te geven.quote:
Hij is niet de enige, lees ik zo hier en daar op Fok.quote:Op maandag 2 december 2024 12:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paternotte maakt zich alleen maar druk over Trump
Die gast heeft echt een TrumpDerangementSyndrome, en hij woont niet eens in USA en is een irrelevante politici.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |