Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk. Tja, wat zou je zelf hebben gedaan als je in deze situatie zat?quote:Donald Trump Jr., zegt niet verbaasd te zijn. ‘Iedereen wist dat hij dit zou doen, hij deed het pas toen het geen gevolgen meer had voor zijn verkiesbaarheid.’
Lijkt me wel, ze zijn niet hetzelfde als dat radicale rechtsquote:Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ben benieuwd of links hier ook met afschuw over zal spreken.
Ik zie nog geen grote ontsteltenis in VK NRC en de X accounts.quote:Op maandag 2 december 2024 08:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze zijn niet hetzelfde als dat radicale rechts
Ik lees en zie het op zoveel plekken dat ik het idee heb dat die mensen het niet WILLEN zien!quote:Op maandag 2 december 2024 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, maar dat is net zo goed verkeerd. De reacties hierop zijn vooral zo fel (denk ik) omdat er enorm met twee maten wordt gemeten in de media.
Het gebeurde vannacht, zondagnacht. De meeste mensen lagen tot een uur of twee geleden nog te slapen. VK heeft om 01:55 een artikel gepostquote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie nog geen grote ontsteltenis in VK NRC en de X accounts.
Toen ik net keek stond er op zowel de website van het NRC als die van de VK een grote kop. De artikelen op beide sites zijn er heel duidelijk in dat Biden hiermee ingaat tegen zijn toezeggingen.quote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Trump heeft gedaan bij de vader van zijn schoonzoon?quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
Heeft hij ook gedaan,quote:Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.
Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
quote:Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart maar vast aan wie Biden nog meer gratie gaat verlenen.
Trump deed het ook wel 'oke'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door SnodeSnuiter op 02-12-2024 09:34:48 ]
Wat vindt jij hiervan dan?quote:Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het wordt stilgezwegen?quote:Op maandag 2 december 2024 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is in het ochtendnieuws overal te lezen en te zien en te horen.
Wow, Trump Jr. is iets op het spoor!quote:Op maandag 2 december 2024 08:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk. Tja, wat zou je zelf hebben gedaan als je in deze situatie zat?
Dit?quote:Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Immer corrupte derde wereld land Amerika. Lekker joh. Lekker precedent schept dit ook. Bah.
Twaalfquote:The FBI, in reviewing instant background checks for firearm purchases, detected 112,000 lie-and-try crimes in fiscal 2017 alone, and federal investigators had names and addresses on the filled-out forms. How many were prosecuted? Twelve, according to a recent Government Accountability Office report.
Het was juist Hunter die aardig hard werd aangepakt voor zaken die bij gewone burgers zelden tot vervolging leiden. Belasting vergeten te betalen en achteraf alsnog betalen? Geen probleem voor gewone burger. Hunter moest bloeden.quote:Op maandag 2 december 2024 07:03 schreef kun_bbongal het volgende:
goh zolang je maar macht hebt kom je weg met crimineel zijn, terwijl normale mensen daarvoor het gevang in moeten
Dit precedent was er allang. Zie het lijstje aan vrienden dat Trump een pardon heeft gegeven.quote:Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Immer corrupte derde wereld land Amerika. Lekker joh. Lekker precedent schept dit ook. Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |