abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2024 @ 08:54:18 #51
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215744287
quote:
Donald Trump Jr., zegt niet verbaasd te zijn. ‘Iedereen wist dat hij dit zou doen, hij deed het pas toen het geen gevolgen meer had voor zijn verkiesbaarheid.’
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk. Tja, wat zou je zelf hebben gedaan als je in deze situatie zat?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215744313
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 08:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ben benieuwd of links hier ook met afschuw over zal spreken.
Lijkt me wel, ze zijn niet hetzelfde als dat radicale rechts
  maandag 2 december 2024 @ 08:57:22 #53
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215744316
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Lijkt me wel, ze zijn niet hetzelfde als dat radicale rechts
Ik zie nog geen grote ontsteltenis in VK NRC en de X accounts.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215744364
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, maar dat is net zo goed verkeerd. De reacties hierop zijn vooral zo fel (denk ik) omdat er enorm met twee maten wordt gemeten in de media.
Ik lees en zie het op zoveel plekken dat ik het idee heb dat die mensen het niet WILLEN zien!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_215744367
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 08:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het gebeurde vannacht, zondagnacht. De meeste mensen lagen tot een uur of twee geleden nog te slapen. VK heeft om 01:55 een artikel gepost

Geen idee of je reddit hebt, het stroomt daar vol met reacties en dat op het altijd vieze linkse reddit
  maandag 2 december 2024 @ 09:08:12 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215744391
quote:

[..]
Toen ik net keek stond er op zowel de website van het NRC als die van de VK een grote kop. De artikelen op beide sites zijn er heel duidelijk in dat Biden hiermee ingaat tegen zijn toezeggingen.

Wat is je probleem :')
Huilen dan.
pi_215744448
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.

Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
Je bedoelt zoals Trump heeft gedaan bij de vader van zijn schoonzoon?

https://www.npr.org/2020/(...)-and-charles-kushner
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 09:15:27 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215744463
Belachelijk dat dit kan eigenlijk.
pi_215744478
Slechte zaak, maar ik begrijp wel dat een vader dat doet.

Ik denk overigens niet dat je veel gaat horen van de republikeinen hierover. Over de veroordeling waren ze ook redelijk stil. Ze worden veel gesponsord door de NRA, wiens standpunt is dat het aan moeten vragen van een vergunning voor je wapen tegen de grondwet indruist.
pi_215744482
Als de afgelopen 8 jaar in een tweede/derde wereld land waren gebeurd, dan hadden we gezegd dat het land politiek instabiel en zwak is. In Amerika slaapwandelen ze naar de hel en Europa doet hetzelfde 5 jaar later. Hunter heeft de wet overtreden en moet daarvoor op de blaren zitten. Ik sta niet achter dit soort wapen- en drugswetten, maar als president moet je ze aanpassen of uitvoeren. De reactie van Trump over de januari gegijzelden is zo mogelijk nog kwalijker.
pi_215744487
twitter

twitter

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215744545
Als links persoon vind ik dit schandalig en verwerpelijk, klassenjustitie waar je met macht en geld je straf Kan ontlopen
pi_215744554
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou moet voorstellen dat Trump dit zou doen bij zijn kind of kinderen.
De media zou weer volop demoniseren en aansturen op vervolging voor het een of ander.

Nu is het de democraten, niks aan de hand, saai standaard blok aan nieuws en tot morgen.
Nee, niks aan de hand hoor.
Heeft hij ook gedaan,

In zijn laatste maand in het Witte Huis koos Donald Trump er voor onder meer Charles Kushner, de schoonvader van zijn dochter Ivanka, gratie te verlenen. Kushner werd dit weekend door Trump voorgedragen als de nieuwe ambassadeur voor de VS in Frankrijk.

Edit en deze lijst natuurlijk
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 07:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nou. Houd je hart maar vast aan wie Biden nog meer gratie gaat verlenen.

Trump deed het ook wel 'oke'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door SnodeSnuiter op 02-12-2024 09:34:48 ]
pi_215744607
quote:

[..]
Wat vindt jij hiervan dan?
pi_215744628
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 08:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is in het ochtendnieuws overal te lezen en te zien en te horen.
Ik heb toch niet gezegd dat het wordt stilgezwegen?
pi_215744630
Ik vond destijds Patricia Hearst wel terecht. Eerst gratie van Jimmy Carter, en later volledig amnestie van Bill Clinton.
pi_215744634
Onbetrouwbaar sujet.

Hij heeft natuurlijk gewacht tot na de verkiezingen en was dit altijd al van plan geweest.
pi_215744638
Hij had natuurlijk nooit moeten zeggen dat ie zn zoon geen pardon zou verlenen. Altijd al een rare tactiek gevonden. Iedere vader in die positie zou dat doen namelijk (tenzij de daden echt te wanstaltig waren). Als ie eerder uit de race was gestapt had ie die belofte helemaal niet hoeven maken.
PWBF
  Redactie Sport maandag 2 december 2024 @ 09:46:09 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215744691
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 08:54 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk. Tja, wat zou je zelf hebben gedaan als je in deze situatie zat?
Wow, Trump Jr. is iets op het spoor!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 09:54:29 #70
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_215744767
Immer corrupte derde wereld land Amerika. Lekker joh. Lekker precedent schept dit ook. Bah.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_215744785
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Immer corrupte derde wereld land Amerika. Lekker joh. Lekker precedent schept dit ook. Bah.
Dit?

En alle presidenten voor hem die allerlei corrupte lui een pardon verleenden niet? Dit is traditie bij afzwaaiende presidenten.
PWBF
pi_215744813
quote:
The FBI, in reviewing instant background checks for firearm purchases, detected 112,000 lie-and-try crimes in fiscal 2017 alone, and federal investigators had names and addresses on the filled-out forms. How many were prosecuted? Twelve, according to a recent Government Accountability Office report.
Twaalf :')
De veroordeling van Hunter Biden was politiek gedreven. Was hij niet de zoon van een (democratische?) president én had hij niet in zijn biografie gemeld dat hij in 2018 verslaafd was dan was hij niet veroordeeld. Nu kon het OM de online gemeenschap die massaal zijn veroordeling eiste niet negeren. Hij heeft de wet overtreden, alle drie, hij is wat dat betreft gewoon terecht veroordeeld.

Is het GOP toch gelukt, na dat gedoe rondom die laptop. Blijft natuurlijk nog wel 'zweven' hoe het kan dat Hunter zes jaar lang als consultant per maand $ 50.000 binnenharkte bij een Oekrains energiemaatschappij.

Trump is niet vies van een relletje. Het zou toch machtig mooi zijn als hij in zijn eerste maand gratie verleend aan Alexander Smirnov en hem zijn $ 600.000 teruggeeft. Amerika is al jaren geen voorbeeld meer en is echt hard op weg om te imploderen. Deze actie van Biden, emotioneel begrijpelijk, laat zien dat het niet alleen 'zij' zijn die verkeerde spelletjes spelen.
pi_215744836
Haha het is net Trump.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_215744870
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 07:03 schreef kun_bbongal het volgende:
goh zolang je maar macht hebt kom je weg met crimineel zijn, terwijl normale mensen daarvoor het gevang in moeten
Het was juist Hunter die aardig hard werd aangepakt voor zaken die bij gewone burgers zelden tot vervolging leiden. Belasting vergeten te betalen en achteraf alsnog betalen? Geen probleem voor gewone burger. Hunter moest bloeden.
Gun registratie terwijl dat eigenlijk niet mocht? Ook dat leidt zelden tot vervolging. Hunter moest bloeden.
Ik snap Biden wel. Niet dat hij zei dat hij niet zou doen, maar wel dat hij het alsnog doet. De vervolging was itt Trump en de januari 6 coupe-plegers een heksenjacht ter afleiding. Nu Trump daadwerkelijk justitie gaat gebruiken om wraak op alles en iedereen te nemen snap ik Biden dus wel. Heeft zijn gezin eindelijk rust.

2 maten wederom om dit gelijk te stellen aan het pardonneren van echte criminelen en gewelddadige coupe plegers.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215744876
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
Dit precedent was er allang. Zie het lijstje aan vrienden dat Trump een pardon heeft gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')