Gegeven Trump een coup niet zo'n bezwaar zou vinden is dat geen oude retoriek.quote:Op maandag 2 december 2024 16:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja.. zo gaan de democraten wel winnen in 2028. Not.
Blijf vooral in de oude retoriek vallen.
quote:Op maandag 2 december 2024 16:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gegeven Trump een coup niet zo'n bezwaar zou vinden is dat geen oude retoriek.
Team WC-eend gaat op onderzoek.quote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Wacht maar totdat Patel en Pam Bondi aantonen hoeveel FBI agents dat hebben geïnitieerd. Kijken of het dan ook nog als coup wordt beschouwd. Je keek naar theater. Een show gefabriceerd door Pelosi en haar dochter.
De enige coup die plaats heeft gevonden in 2020 was dankzij stemfraude i.c.m. mail in ballots voor de democraten. Mark my words.
Jij bent met je posts wel rijp voor een GGZ instellingquote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Wacht maar totdat Patel en Pam Bondi aantonen hoeveel FBI agents dat hebben geïnitieerd. Kijken of het dan ook nog als coup wordt beschouwd. Je keek naar theater. Een show gefabriceerd door Pelosi en haar dochter.
De enige coup die plaats heeft gevonden in 2020 was dankzij stemfraude i.c.m. mail in ballots voor de democraten. Mark my words.
Fijn dat dit straks/nu geen BNW meer is.
Aldus de man die ook een conspiracy achter expeditie Robinson ziet.quote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Ze hebben nog liever Barron Trump als potus dan ook maar een moment in de spiegel kijken.quote:Op maandag 2 december 2024 16:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja.. zo gaan de democraten wel winnen in 2028. Not.
Blijf vooral in de oude retoriek vallen.
quote:Op maandag 2 december 2024 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo erg hebben de democraten de rechtstaat ook weer niet afgebroken hoor.
Biden bevoordeelt sommigen, maar benadeelt niet perse.
Oh ja, wat die Hunter had gedaan verdiende echt 40 jaar gevangenisstraf. Dat ie had gejokt over cocaïne en niet 100% geen fouten had op zijn belastingaangifte.quote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat fantastisch dit, echt prachtig! De mensen van het fatsoen en grote geweten die viesmad waren als Trump de fout in ging, maar nu Biden geen haar beter lijkt te zijn worden er allemaal zalvende woorden gebruikt.
O o o o, wat valt links weer door de mand.
Niks ten nadele van enkele BNW topics.quote:Op maandag 2 december 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie gebruik je hier als voorbeeld. Hunter Biden of President Trump?quote:Op maandag 2 december 2024 17:21 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me niet druk maken over die gratie. De manier waarop die man's hele leven onder een microscoop werd gelegd om iets, wat dan ook, te vinden had elke gewone burger in de gevangenis doen belanden. Klassenjustitie op zijn kop.
Nou weet ik niet wat voor wilde plannen Biden nog allemaal heeft de komende maand, maar puur op basis van kwantiteit en kwaliteit (er zit nogal een verschil tussen iemand met wat lullige leugentjes een pardon geven of een stel massamoordenaars een pardon geven) zit er nog altijd een behoorlijk verschil tussen wat Biden heeft gedaan en wat Trump heeft gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat fantastisch dit, echt prachtig! De mensen van het fatsoen en grote geweten die viesmad waren als Trump de fout in ging, maar nu Biden geen haar beter lijkt te zijn worden er allemaal zalvende woorden gebruikt.
O o o o, wat valt links weer door de mand.
Welke massamoordenaars heeft Trump een pardon gegeven, heb jij hier een bron van?quote:Op maandag 2 december 2024 17:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou weet ik niet wat voor wilde plannen Biden nog allemaal heeft de komende maand, maar puur op basis van kwantiteit en kwaliteit (er zit nogal een verschil tussen iemand met wat lullige leugentjes een pardon geven of een stel massamoordenaars een pardon geven) zit er nog altijd een behoorlijk verschil tussen wat Biden heeft gedaan en wat Trump heeft gedaan.
Ik denk dat hij hier op doelt:quote:Op maandag 2 december 2024 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke massamoordenaars heeft Trump een pardon gegeven, heb jij hier een bron van?
Dit zijn soldaten in oorlogsgebied in overtreding.quote:Op maandag 2 december 2024 17:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier op doelt:
[ afbeelding ]
https://www.theguardian.c(...)re-of-iraq-civilians
Voormalig soldaten welteverstaan. Die hadden daar volgens de conventie van Genève dus toch al niks te zoeken.quote:Op maandag 2 december 2024 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit zijn soldaten in oorlogsgebied in overtreding.
Beetje nuance aub.
Als Bush die oorlog was niet gestart hadden die lui er uberhaubt niet gezeten.quote:Op maandag 2 december 2024 17:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voormalig soldaten welteverstaan. Die hadden daar volgens de conventie van Genève dus toch al niks te zoeken.
Beetje nuance aub.
Zoals die ene meneer met "bone spurs".quote:Op maandag 2 december 2024 18:23 schreef Idisrom het volgende:
In het radioprogramma "'De Nieuws BV" draaiden ze vanmiddag het nummer "Fortunate Son" van Creedence Clearwater Revival.
In die tijd konden de rijkeluisjongeren zich ook onttrekken aan de dienstplicht voor Vietnam.
Nou, bij Eva Engnek komt het niet ter sprake....quote:Op maandag 2 december 2024 15:13 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het niet begrijpen. Ik zou morgen graag een lijstje willen hebben van programma’s die het er niet over hebben gehad van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |