quote:Op woensdag 4 december 2024 07:12 schreef franklop het volgende:
Ach ZandvoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die proleterige sport eigenlijk perfect in de woestijn of steden als Las Vegas en Monaco passen.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:19 schreef VoMy het volgende:
Ik vind het concept van de GP Zandvoort wel sympathieker dan rondjes draaien op een parkeerplaats in Miami of ergens in een woestijn. Wat dat betreft was het wel een uniek project.
Niet met Kwataar he, niet met Kwataar!quote:Op woensdag 4 december 2024 09:19 schreef VoMy het volgende:
Ik vind het concept van de GP Zandvoort wel sympathieker dan rondjes draaien op een parkeerplaats in Miami of ergens in een woestijn. Wat dat betreft was het wel een uniek project.
quote:De landsadvocaat heeft woensdag bij aanvang van de tweede zittingsdag in de rechtszaak over de mondkapjesdeal geciteerd uit niet eerder gepubliceerde chats van Sywert van Lienden. De advocaat zegt sinds vorige week te beschikken over de chats die de mannen aan elkaar en hun partners stuurden. ‘Nu echt rond!! Nooit meer geldzorgen’, berichtte Van Lienden bijvoorbeeld op 22 april 2020 aan zijn eigen partner.
https://www.ad.nl/binnenl(...)dzorgen-br~af97d30e/
Gelachen, ook om deze:quote:
quote:Zo citeerde hij uit een Signal-bericht van 31 mei 2020 dat Van Lienden naar zijn compagnons stuurde: ‘Even serieus: wat we nu af en toe bespreken is echt grenzend aan vooropgezette fraude.’
quote:“Van Lienden zette zich intern af tegen partijen die geld verdienden aan leveringen van mondkapjes. Hij noemde ze ‘vieze profiteurs’, terwijl hij ondertussen zelf in het geheim gebruik maakte van kosteloos verstrekte testrapporten om exorbitante winsten te maken”
Ik was in Baku terwijl ze het circuit daar aan het opbouwen waren. Dat vond ik juist wel vet en gaf een beetje sfeer aan een verder zielloze stad. Maar blijkbaar is dat ook één van de mooiste circuits.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die proleterige sport eigenlijk perfect in de woestijn of steden als Las Vegas en Monaco passen.
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Suusonline is een aso die filmpjes kijkt met de luidspreker van haar telefoon aan. Stukje normen en waarden.
Wel goed voor haar dat ze eindelijk hulp lijkt te zoeken.
Je gaat voor hem toch bijna hopen dat hij gehackt isquote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het twitteren
Dan wacht hem de strop.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:57 schreef Szura het volgende:
Hopelijk nemen ze die kuttweets van die crimineel ook mee in het vonnis
Volgende Oranje-pot weer basis, KoetjeGodquote:Op woensdag 4 december 2024 18:02 schreef Szura het volgende:
Jaaaa een uitgebreid artikel over Dupaai op de NOS
Memphis > Weghorst en Brubbeyquote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgende Oranje-pot weer basis, KoetjeGod
De komende 320 vrije trappen binnen een straal van 50 meter van de goal zijn allemaal voor Memvis.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgende Oranje-pot weer basis, KoetjeGod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |