SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nou God hebbe je zielquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die snack heb ik een tijd terug nog zitten lezen, toevallig moet ik in december ook een keer 's nachts met de ICE.
Traject Berlijn - Duisburg doe ik twee of drie keer per jaar 's nachts, is eerste klasse eigenlijk prima te doen. Maar ik kan redelijk makkelijk een nacht licht slapen/overslaan en de volgende dag goed doorkomen.quote:
1. Ik zou ook single sleeper nemen. Beste optie.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Traject Berlijn - Duisburg doe ik twee of drie keer per jaar 's nachts, is eerste klasse eigenlijk prima te doen.
Trein neemt een afslag langs Magdeburg en Braunschweig enzo. Kleine zes uur ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Ik zou ook single sleeper nemen. Beste optie.
2. Traject is eigenlijk te kort. Hoe lang duurt dat? 6 uur?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:17 schreef Haags het volgende:
Grote stroomstoring in Laak.
@:liesje1979 @:airwin
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Had gister van belgresser een code gekregen en nu heb ik ook een paar dansjes in Fortnite.
Ohja, dat moest ook nog.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wanneer kom je nou meedoen met liefdesverdriet?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat moest ook nog.Maar is nu wat meer gewoon vriendschap geworden.
Die kans is aanwezig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]Dus je gaat het helemaal overslaan?
Ik ben benieuwd! De situatie is hier van liefdesverdriet naar 'het is ingewikkeld' gegaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.Maar kan ook dat ik mezelf weer een beetje overschat.
Oei, je bent weer dicherbij elkaar gekomen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! De situatie is hier van liefdesverdriet naar 'het is ingewikkeld' gegaan.
Ja kut. In Berlin wil je eigenlijk eerst nog even een uurtje drinkje en zo. En niet om 4:50 in Duisburg je bed uit getrapt worden. Met alles dicht.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Trein neemt een afslag langs Magdeburg en Braunschweig enzo. Kleine zes uur ja.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei, je bent weer dicherbij elkaar gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat voor de ex met gevoelens heel naar uiteindelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Gister nog een hele discussie over gehad met een collegaatje. Je kan volgens mij beter nooit FWB worden met je heel recente ex. Zij vond van wel.
Nou ja, ik zit gewoon rechtop in mijn stoel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kut. In Berlin wil je eigenlijk eerst nog even een uurtje drinkje en zo. En niet om 4:50 in Duisburg je bed uit getrapt worden. Met alles dicht.
Ja als je toch kapot gaat hoef je niet voor een bed te betalen ook ifdquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit gewoon rechtop in mijn stoel.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is FWB een ding wat ik moet weten?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Gister nog een hele discussie over gehad met een collegaatje. Je kan volgens mij beter nooit FWB worden met je heel recente ex. Zij vond van wel.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor de ex met gevoelens heel naar uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |