Wel een beetje kort als je drie uur opneemt, zoals gisteren ook weer werd beweerd, moet de extra ruim 2 uur duren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:59 schreef Discombobulate het volgende:
![]()
Extra is wel altijd beter tegenwoordig.
Dit denkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel een beetje kort als je drie uur opneemt, zoals gisteren ook weer werd beweerd, moet de extra ruim 2 uur duren.
Bijzondere reactie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Jan ook bij de Nieuwe Wereld
Had ie OJ wel mee kunnen nemen voor wat gelul over de maanlanding etc
Ik luister De Nieuwe Wereld op zondagochtend wel eens. Ik weet dat ze tijdens corona redelijk wappie waren, maar met Ad en Jelle vind ik het wel prima eigenlijk. Vaak hebben ze juist best een nuchtere blik op zaken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Jan ook bij de Nieuwe Wereld
Had ie OJ wel mee kunnen nemen voor wat gelul over de maanlanding etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inauguratie van de SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Bijzondere reactie.
Teveel staatspropaganda is slecht voor je gezondheid.
Klein knipoogjequote:Op donderdag 23 januari 2025 18:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik luister De Nieuwe Wereld op zondagochtend wel eens. Ik weet dat ze tijdens corona redelijk wappie waren, maar met Ad en Jelle vind ik het wel prima eigenlijk. Vaak hebben ze juist best een nuchtere blik op zaken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Presentator Ramin Rezai sprak met Dennis Schouten over zijn begrafenis, niet meer willen leven, de arrestatie van Jan Roos, Roddelpraat, PowNed, daten en nog veel meer.
Hij is wel lekker recht voor zijn raap.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:10 schreef Nober het volgende:
Dennis te gast bij de wereldberoemde impactmaker Ramin
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Misschien wil Jan eens aanschuiven bij de Pro Privacy podcast van Wesley Feijth en David Boerstra.
Heeft die Ramin dat gefilmd met een webcam uit 2005?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:10 schreef Nober het volgende:
Dennis te gast bij de wereldberoemde impactmaker Ramin
[..]
Misschien wil Jan eens aanschuiven bij de Pro Privacy podcast van Wesley Feijth en David Boerstra.
Wat heeft die mongool dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Lange Frans SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |