en daarbij dus geen idee hoe goed RP betaalt ivm 'normale' videobedrijvenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:27 schreef dikkedaniel het volgende:
OJ heeft gewoon een echte baan gevonden. Er is werk zat als je een beetje goed kunt editen.
Ook wordt je hele privéleven overhoop gehaald bij RP omdat iedereen je gaat opzoeken en je (soort van) gedwongen wordt om een keer ook voor de camera te gaan zitten voor een face-reveal.
Verder Jan die je de hele tijd afzeikt, deadlines (naast z'n huidige baan waarschijnlijk), je moeten voordoen als een donker persoon terwijl OJ gewoon een blanke Brabander is.
Zijn vertrek is goed te begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Stipt polish point wel dichtbij huis (Den Bosch)...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja heel gek inderdaad.
Al kan ik mij ook voorstellen dat als je een fatsoenlijke baan aangeboden krijgt je dit ook vaarwel zegt zonder enig berouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPP
Ik denk dat OJ binnen nu en drie maanden terugkeertquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat er een goede vervanger komt voor OJ.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Met halve tamme SCOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober @:paul
Donny zat ook al in de extra met die aankondiging.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Met halve tamme SCOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober @:paul
Ik zag laatst dat kind van 2 jaar blijkt toch van ze samen te zijn Ruben en die meid beiden vreemdgaan tijdens andere relatiesquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:13 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Depressieve postbode zoekt nieuwe sociale huurwoning
9 millimeter voor je.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Nodig dit soort mongolen toch niet uit. Bijzondere show tot nu toe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |