Kan niet met VPN te maken hebben denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:44 schreef chufi het volgende:
Ah gevonden ... Heeft met VPN te maken ... Als ik die uitzet kan ik het wel zien .. maar dan maar niet dus
Ja zou niet mogen kunnen , maar toch zeg ik het ... als ik m uitzet zie ik d plaatjes wel..quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan niet met VPN te maken hebben denk ik.
Beide ... kijk veel over de grensquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb zelf geen VPN. Misschien is het de Brave browser, dat kan ik wel ff testen.
Heb je VPN om regio restricties te omzeilen of voor de anonimiteit? Beide?
Betaalde?quote:
Ik heb net mijn VPN de deur uit gezet, maar ik had er ook niet voor betaald.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betaalde?
Ik denk er weleens over, maar die "veiligheid" weet ik niet zo.. en soms baal ik weleens van die regio shit, maar ergens.. wéér een abbotje.. ik ben die abbo's wel ff zat.
Ja wel betaalde en ja die abo's komen mij tegenwoordig ook de neus uit ... Ook overal "accepteer onze koekies of abonneer je..."quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betaalde?
Ik denk er weleens over, maar die "veiligheid" weet ik niet zo.. en soms baal ik weleens van die regio shit, maar ergens.. wéér een abbotje.. ik ben die abbo's wel ff zat.
Andere plaatjes sites schijnen wel de plaatjes te laten zien hier .. Maar ook die nieuwe Fok lay-out is nog verre van perfect .. ik kan wel plaatjes in mn image manager toevoegen maar verwijderen werkt 99,9 % niet en soms opeens kan het wel .. en nog wel meer issuesquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar hij zit dan weer ver weg..
We hebben een excel sheet nodig !
AI de mangelmoesquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op een late vrijdagavond barst er op een forum een levendige discussie los. Het begon onschuldig: iemand klaagde dat hij een plaatje niet kon zien. Een medegebruiker, Chufi, vermoedde dat het aan zijn VPN lag. "Als ik 'm uitzet, zie ik het wel," merkte hij droogjes op, terwijl anderen zich afvroegen of het niet gewoon aan hun browser lag. GOA stelde zelfs een test met de Brave-browser voor, maar Soury wierp meteen tegen: "Dat kan niet aan een VPN liggen, toch?"
Terwijl de discussie zich uitbreidde, schoof Soury een taart in gedachten een keuken in, tussen rookgerei, en mopperde over muizen met kaasobsessies en de gillende Lucille Ball op tafels. Ondertussen besloot Mchufi dat het allemaal de moeite niet waard was en richtte zich op Spaanse muziek, met zijn onmiskenbare afsluiter: *“Cuando haya sol, hay Chufi!”*
De stemming sloeg om toen het onderwerp op VPN-abonnementen kwam. GOA twijfelde openlijk of het geld wel waard was: “Veiligheid? Ja, misschien. Maar nog een abbo? Ik ben er klaar mee!” Chufi zuchtte instemmend: “Overal die koekjes en abonnementen…” Ondertussen riep een andere gebruiker op tot een Excel-sheet om het overzicht te bewaren. Want, zoals altijd op forums, blijft het chaotisch.
Zo kabbelde de avond verder, met muizen, VPN’s, taart en een flinke scheut humor. Uiteindelijk werd het echte probleem — dat ene plaatje — voor het gemak maar vergeten.
LOL zo kunnen we ook een sc vullenquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op een late vrijdagavond barst er op een forum een levendige discussie los. Het begon onschuldig: iemand klaagde dat hij een plaatje niet kon zien. Een medegebruiker, Chufi, vermoedde dat het aan zijn VPN lag. "Als ik 'm uitzet, zie ik het wel," merkte hij droogjes op, terwijl anderen zich afvroegen of het niet gewoon aan hun browser lag. GOA stelde zelfs een test met de Brave-browser voor, maar Soury wierp meteen tegen: "Dat kan niet aan een VPN liggen, toch?"
Terwijl de discussie zich uitbreidde, schoof Soury een taart in gedachten een keuken in, tussen rookgerei, en mopperde over muizen met kaasobsessies en de gillende Lucille Ball op tafels. Ondertussen besloot Mchufi dat het allemaal de moeite niet waard was en richtte zich op Spaanse muziek, met zijn onmiskenbare afsluiter: *“Cuando haya sol, hay Chufi!”*
De stemming sloeg om toen het onderwerp op VPN-abonnementen kwam. GOA twijfelde openlijk of het geld wel waard was: “Veiligheid? Ja, misschien. Maar nog een abbo? Ik ben er klaar mee!” Chufi zuchtte instemmend: “Overal die koekjes en abonnementen…” Ondertussen riep een andere gebruiker op tot een Excel-sheet om het overzicht te bewaren. Want, zoals altijd op forums, blijft het chaotisch.
Zo kabbelde de avond verder, met muizen, VPN’s, taart en een flinke scheut humor. Uiteindelijk werd het echte probleem — dat ene plaatje — voor het gemak maar vergeten.
Ik had met mijn muis de laatste 20 posten ofzo geselecteerd... alles ook ondertitels enzo.. .. en dan gekopieerd en in geplakt in chatgpt, gevraagd: vat het ff leuk samen...quote:
Komt redelijk in de buurt welquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had met mijn muis de laatste 20 posten ofzo geselecteerd... allesm ook ondertitels enzo.. .. en dan gekopieerd en in geplakt in chatgpt, gevraagd: vat het ff leuk samen...
Vind het toch impressie wat er uit komt.
lolquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja! Hij snapt zelfs discussie en interactie.. heeft zelf geraden dat het een forum is.. neemt de tijd van de avond er in mee. Ik vind het amazing! And a little exciting scarry.quote:
Denk het wel. Stond er vanmiddag ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |