abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215719723
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:44 schreef chufi het volgende:
Ah gevonden ... Heeft met VPN te maken ... Als ik die uitzet kan ik het wel zien .. maar dan maar niet dus
Kan niet met VPN te maken hebben denk ik.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 29 november 2024 @ 23:48:24 #152
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719726
quote:
Dat deed ik al jaren voor dit nummer
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_215719729
Keyboard Knight
  vrijdag 29 november 2024 @ 23:52:02 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Kan niet met VPN te maken hebben denk ik.
Ja zou niet mogen kunnen , maar toch zeg ik het ... als ik m uitzet zie ik d plaatjes wel..

Maar GOA heeft weer geen VPN maar een andere browser , maar nog niet de nieuwe lay-out ..
Musica Español
Come On
  vrijdag 29 november 2024 @ 23:52:23 #155
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Heb zelf geen VPN. Misschien is het de Brave browser, dat kan ik wel ff testen.

Heb je VPN om regio restricties te omzeilen of voor de anonimiteit? Beide?
Beide ... kijk veel over de grens
Musica Español
Come On
pi_215719749
Met vpn aan zie ik het ook niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 29 november 2024 @ 23:54:50 #157
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719752
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:53 schreef engine het volgende:
Met vpn aan zie ik het ook niet.
kijk een medestander in deze
Musica Español
Come On
pi_215719754
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:52 schreef chufi het volgende:

[..]
Beide ... kijk veel over de grens
Betaalde?

Ik denk er weleens over, maar die "veiligheid" weet ik niet zo.. en soms baal ik weleens van die regio shit, maar ergens.. wéér een abbotje.. ik ben die abbo's wel ff zat. :D
Keyboard Knight
pi_215719757
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:54 schreef chufi het volgende:

[..]
kijk een medestander in deze
Maar hij zit dan weer ver weg..

We hebben een excel sheet nodig !
Keyboard Knight
pi_215719766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Betaalde?

Ik denk er weleens over, maar die "veiligheid" weet ik niet zo.. en soms baal ik weleens van die regio shit, maar ergens.. wéér een abbotje.. ik ben die abbo's wel ff zat. :D
Ik heb net mijn VPN de deur uit gezet, maar ik had er ook niet voor betaald.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 29 november 2024 @ 23:57:42 #161
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719767
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Betaalde?

Ja wel betaalde en ja die abo's komen mij tegenwoordig ook de neus uit ... Ook overal "accepteer onze koekies of abonneer je..."
Musica Español
Come On
  vrijdag 29 november 2024 @ 23:59:05 #162
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215719771
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215719776
Op een late vrijdagavond barst er op een forum een levendige discussie los. Het begon onschuldig: iemand klaagde dat hij een plaatje niet kon zien. Een medegebruiker, Chufi, vermoedde dat het aan zijn VPN lag. "Als ik 'm uitzet, zie ik het wel," merkte hij droogjes op, terwijl anderen zich afvroegen of het niet gewoon aan hun browser lag. GOA stelde zelfs een test met de Brave-browser voor, maar Soury wierp meteen tegen: "Dat kan niet aan een VPN liggen, toch?"

Terwijl de discussie zich uitbreidde, schoof Soury een taart in gedachten een keuken in, tussen rookgerei, en mopperde over muizen met kaasobsessies en de gillende Lucille Ball op tafels. Ondertussen besloot Mchufi dat het allemaal de moeite niet waard was en richtte zich op Spaanse muziek, met zijn onmiskenbare afsluiter: *“Cuando haya sol, hay Chufi!”*

De stemming sloeg om toen het onderwerp op VPN-abonnementen kwam. GOA twijfelde openlijk of het geld wel waard was: “Veiligheid? Ja, misschien. Maar nog een abbo? Ik ben er klaar mee!” Chufi zuchtte instemmend: “Overal die koekjes en abonnementen…” Ondertussen riep een andere gebruiker op tot een Excel-sheet om het overzicht te bewaren. Want, zoals altijd op forums, blijft het chaotisch.

Zo kabbelde de avond verder, met muizen, VPN’s, taart en een flinke scheut humor. Uiteindelijk werd het echte probleem — dat ene plaatje — voor het gemak maar vergeten.
Keyboard Knight
  zaterdag 30 november 2024 @ 00:01:47 #164
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719782
quote:

[..]
Maar hij zit dan weer ver weg..

We hebben een excel sheet nodig !
Andere plaatjes sites schijnen wel de plaatjes te laten zien hier .. Maar ook die nieuwe Fok lay-out is nog verre van perfect .. ik kan wel plaatjes in mn image manager toevoegen maar verwijderen werkt 99,9 % niet en soms opeens kan het wel .. en nog wel meer issues
Musica Español
Come On
  zaterdag 30 november 2024 @ 00:03:58 #165
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op een late vrijdagavond barst er op een forum een levendige discussie los. Het begon onschuldig: iemand klaagde dat hij een plaatje niet kon zien. Een medegebruiker, Chufi, vermoedde dat het aan zijn VPN lag. "Als ik 'm uitzet, zie ik het wel," merkte hij droogjes op, terwijl anderen zich afvroegen of het niet gewoon aan hun browser lag. GOA stelde zelfs een test met de Brave-browser voor, maar Soury wierp meteen tegen: "Dat kan niet aan een VPN liggen, toch?"

Terwijl de discussie zich uitbreidde, schoof Soury een taart in gedachten een keuken in, tussen rookgerei, en mopperde over muizen met kaasobsessies en de gillende Lucille Ball op tafels. Ondertussen besloot Mchufi dat het allemaal de moeite niet waard was en richtte zich op Spaanse muziek, met zijn onmiskenbare afsluiter: *“Cuando haya sol, hay Chufi!”*

De stemming sloeg om toen het onderwerp op VPN-abonnementen kwam. GOA twijfelde openlijk of het geld wel waard was: “Veiligheid? Ja, misschien. Maar nog een abbo? Ik ben er klaar mee!” Chufi zuchtte instemmend: “Overal die koekjes en abonnementen…” Ondertussen riep een andere gebruiker op tot een Excel-sheet om het overzicht te bewaren. Want, zoals altijd op forums, blijft het chaotisch.

Zo kabbelde de avond verder, met muizen, VPN’s, taart en een flinke scheut humor. Uiteindelijk werd het echte probleem — dat ene plaatje — voor het gemak maar vergeten.
AI de mangelmoes
Musica Español
Come On
pi_215719799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

LOL zo kunnen we ook een sc vullen _O-
pi_215719800
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:03 schreef chufi het volgende:

[..]
AI de mangelmoes
Ik had met mijn muis de laatste 20 posten ofzo geselecteerd... alles ook ondertitels enzo.. .. en dan gekopieerd en in geplakt in chatgpt, gevraagd: vat het ff leuk samen...

Vind het toch impressie wat er uit komt. :D
Keyboard Knight
  zaterdag 30 november 2024 @ 00:07:17 #168
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719805
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik had met mijn muis de laatste 20 posten ofzo geselecteerd... allesm ook ondertitels enzo.. .. en dan gekopieerd en in geplakt in chatgpt, gevraagd: vat het ff leuk samen...

Vind het toch impressie wat er uit komt. :D
Komt redelijk in de buurt wel :D
Musica Español
Come On
pi_215719815
Obelisk
77e06870adb83056e15f5ee504a34e104f98d7aa.jpg?1732921814
pi_215719819
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:10 schreef engine het volgende:
Obelisk
[ afbeelding ]
Intresting!

Solid?
Keyboard Knight
  zaterdag 30 november 2024 @ 00:12:22 #171
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215719824
quote:

lol :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215719827
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:07 schreef chufi het volgende:

[..]
Komt redelijk in de buurt wel :D
Ja! Hij snapt zelfs discussie en interactie.. heeft zelf geraden dat het een forum is.. neemt de tijd van de avond er in mee. Ik vind het amazing! And a little exciting scarry.
Keyboard Knight
pi_215719839
OK, ik ga iets testen. Ik ga nu aan chatgpt vragen om die discussie fictief voort te zetten. Kijken wat er gebeurt :P
Keyboard Knight
pi_215719841
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Intresting!

Solid?
Denk het wel. Stond er vanmiddag ook al :P
  zaterdag 30 november 2024 @ 00:15:13 #175
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215719842
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:10 schreef engine het volgende:
Obelisk
[ afbeelding ]
The Obelisco de Buenos Aires is a national historic monument and icon of Buenos Aires. Located in the Plaza de la República in the intersection of avenues Corrientes and 9 de Julio, it was erected in 1936 to commemorate the quadricentennial of the first foundation of the city.
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')