SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Misschien te verkrijgen bij de Lachende Vis.quote:
Om hunebedden te gaan bekijken?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent dus van plan om naar Emmen te gaan?
Alles is tijdelijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Goede TT wel
Zo komt het morgen met de lunch vast goed
Wil eigenlijk nog iets erbij doen; maar komt nu qua tijd allemaal niet zo goed uit. Normaal ging ik met mijn broer nog sporten; maar die zit al half jaar thuis dus heeft daar ook niet de energie voor nu.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Hier 3x per week, maar Pilates stopt ermee en ik baal daar wel van als een stekker
Ik ga nog even bedenken of ik dan 3x normale training wil doen
Met zijn zelfgemaakte mosterdsoepquote:Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien te verkrijgen bij de Lachende Vis.
Met verontrustend vieze Frank
Wat doe je nu eigenlijk 2x per week, dat klimmen of in de sportschool?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog iets erbij doen; maar komt nu qua tijd allemaal niet zo goed uit. Normaal ging ik met mijn broer nog sporten; maar die zit al half jaar thuis dus heeft daar ook niet de energie voor nu.
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn zelfgemaakte mosterdsoep
Klimmen; maar een van die sessies zit ik eerst klein uurtje in het sportschool gedeelte. Heb sowieso wat extra warming up nodig voordat ik begin.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe je nu eigenlijk 2x per week, dat klimmen of in de sportschool?
Echte 4E classicquote:
Ja, anders ben je zo weer geblesseerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klimmen; maar een van die sessies zit ik eerst klein uurtje in het sportschool gedeelte. Heb sowieso wat extra warming up nodig voordat ik begin.
Graag gedaanquote:
Ik haal mijn inspiratie van julliequote:
Is wel een voordeelquote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef essnhills het volgende:
Ik had net gewoon melk
Zonder vezels of veren
Fijn dat we je zo inspirerenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan
As always
[..]
Ik haal mijn inspiratie van jullie
Elke dag weer.quote:
M'n bloeddruk gaat altijd een beetje omhoog als ik #blessed lees. Net als #carpediem en #genietenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag weer.
# blessed
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag weer.
# blessed
#metimequote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n bloeddruk gaat altijd een beetje omhoog als ik #blessed lees. Net als #carpediem en #genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |