SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Nu ik even niet meer kook, vrij veel ongezonde dingen.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor avondeten eet jij meestal, Boompjesverzamelaar?
Hiquote:
En nee dit is geen vrijbrief om Kali van Django Wagner te posten, want dan krijg je het met mij aan de stokquote:
Wat is een Django Wagner?quote:Op donderdag 28 november 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En nee dit is geen vrijbrief om Kali van Django Wagner te posten, want dan krijg je het met mij aan de stok![]()
![]()
Oh eh. Moe'k bang worre?quote:Op donderdag 28 november 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En nee dit is geen vrijbrief om Kali van Django Wagner te posten, want dan krijg je het met mij aan de stok![]()
![]()
Een slechte zanger van het Nederlandse liedquote:
Gezond eten zonder te koken is een uitdagingquote:Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu ik even niet meer kook, vrij veel ongezonde dingen.
Maar ik eet wel eens kant en klaar magnetron of oven gerehten
Als ik weer echt kan koken, zal het wel in de richting gaan van kipfilet en gehaktballetjes met courgette of uien
Zoals Raymond of Rinus?quote:Op donderdag 28 november 2024 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een slechte zanger van het Nederlandse lied
In 2030 vinden we het eerste teken van buitenaards leven op de vleeskwab onder Django zijn mond.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een slechte zanger van het Nederlandse lied
Frikandel Speciaal.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef UitStraling het volgende:
De Nederlandse keuken,
Rauwe haring met oude ui
Zuurkoolstamp
Boerenkool
Hutspot
Nou dat was het wel
Uhm.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef UitStraling het volgende:
De Nederlandse keuken,
Rauwe haring met oude ui
Zuurkoolstamp
Boerenkool
Hutspot
Nou dat was het wel
Indische rijsttafel.quote:
Stoofpotjesquote:Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef UitStraling het volgende:
De Nederlandse keuken,
Rauwe haring met oude ui
Zuurkoolstamp
Boerenkool
Hutspot
Nou dat was het wel
Zelfs erwtensoep is totaal niet Nederlands, wij zijn wel het minst culinaire volk ter wereld, na de Lappen dan, die eten alleen rot rendier, ok en de Eskimo's, die eten alleen zeehondenblubber.quote:
Dan pas?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 2030 vinden we het eerste teken van buitenaards leven op de vleeskwab onder Django zijn mond.
Jaquote:
Waarom is dat niet Nederlands?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs erwtensoep is totaal niet Nederlands, wij zijn wel het minst culinaire volk ter wereld, na de Lappen dan, die eten alleen rot rendier, ok en de Eskimo's, die eten alleen zeehondenblubber.
Ewquote:Op donderdag 28 november 2024 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 2030 vinden we het eerste teken van buitenaards leven op de vleeskwab onder Django zijn mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |