quote:zeker mee eens naar een heftige opbod in het topic van de laser jet 2100 heb ik deze kunnen bemachtigen , na ontvangst kan ik zeggen dat het een prettige samenwerking is geweest.
Op vrijdag 21 maart 2003 18:20 schreef CySt het volgende:
Aangezien dit topic ook voor ervaringen is, post ik er bij deze maar eentje. Zooi heeft mij 12 Star Trek Voyager videobanden verkocht voor ¤20,- + ¤5,50 verzendkosten. (http://forum.fok.nl/showtopic.php/278730) Ik zou het geld overmaken en daarna zou hij het pakket opsturen, toen het geld aangekomen was heeft hij het meteen op de post gedaan en het is vandaag netjes aangekomen. De banden zien er nog mooi nieuw uit en ik ben dus zeer tevreden. Ik deel bij deze dan ook mede dat toekomstige kopers van Zooi goed op hem kunnen vertrouwen
Overgenomen topic
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 18:20 schreef CySt het volgende:
Aangezien dit topic ook voor ervaringen is, post ik er bij deze maar eentje. Zooi heeft mij 12 Star Trek Voyager videobanden verkocht voor ¤20,- + ¤5,50 verzendkosten. (http://forum.fok.nl/showtopic.php/278730) Ik zou het geld overmaken en daarna zou hij het pakket opsturen, toen het geld aangekomen was heeft hij het meteen op de post gedaan en het is vandaag netjes aangekomen. De banden zien er nog mooi nieuw uit en ik ben dus zeer tevreden. Ik deel bij deze dan ook mede dat toekomstige kopers van Zooi goed op hem kunnen vertrouwen
quote:
Op maandag 24 maart 2003 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
zeker mee eens naar een heftige opbod in het topic van de laser jet 2100 heb ik deze kunnen bemachtigen , na ontvangst kan ik zeggen dat het een prettige samenwerking is geweest.
Vanmiddag aan mij verkocht, ik zit er nu achter te tikken. Verder perfect geregeld allemaal.....
Mag van mij dicht, ik hou hem toch maar...
Kan dicht. Het ding wordt binnenkort onder rembours aan de nieuwe eigenaar verzonden.
quote:een klacht over Zooi ??
Op maandag 24 maart 2003 22:30 schreef FluxC5 het volgende:
Zooi, schiet es op met die demodisks!
en
zijn beiden verkocht aan één bieder per mail, topics kunnen dicht
hier is de monitor verkocht en heb een nieuw topic geopend dus deze kan dicht!
Deze kan dicht, reeds op andere wijze verkocht.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:02 schreef detulp050 het volgende:
Deal is rond, topic mag dicht
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 15:55 schreef Luigi het volgende:[..]
Welke?
quote:Lui!
Op zaterdag 29 maart 2003 15:58 schreef detulp050 het volgende:Maar je had hem niet kunnen vinden
![]()
quote:Liever lui dan dom
Op zaterdag 29 maart 2003 15:59 schreef Luigi het volgende:[..]
Lui!
. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |