Maar dat contactformulier wordt helemaal niet aangeboden. Er wordt letterlijk getraind dat moet worden gezegd dat de klant later nog eens terugbelt en probeert. Niks klantenformulier.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:39 schreef raptorix het volgende:
Als ik het zo lees is dit ook precies wat ze beloven, een persoonlijke telefoniste neemt op, en die zal je waarschijnlijk vriendelijk vertellen het contactformulier te gebruiken, ik heb even op LinkedIn gekeken en dit lijken me geen oplichters.
De voorkeur per bedrijf zal verschillen, het bedrijf waar ik werk word voor 98% gebelt door koudbellende Indiërs die hun mensen aanbieden, zo een service is dan een oplossing.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar dat contactformulier wordt helemaal niet aangeboden. Er wordt letterlijk getraind dat moet worden gezegd dat de klant later nog eens terugbelt en probeert. Niks klantenformulier.
quote:Op donderdag 28 november 2024 12:38 schreef Pajanus het volgende:
Dankje TS ,meteen de klantenservice van mijn bedrijf uitbesteed aan BizziPhone.
Zij handelen per jaar voor mij 450 klachten af, helemaal fantastisch!
Bedankt voor uw bericht, helaas zijn er op het moment geen medewerkers van '(robotstem) PAJANUS ENTERPRISES' aanwezig.quote:
Zonde, het is denk ik goedkoper om de telefoon op 'voicemail' te zetten en het bericht in te spreken.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bizziphone is een bedrijf dat bestaat, puur om (klanten van) andere bedrijven van het kastje naar de muur te sturen. Als agent daar mag je nooit doorverbinden met een bedrijf die benaderd wordt, maar van agents wordt wel met klem verzocht dit nooit aan de klant kenbaar te maken. Klanten bellen hierdoor tien keer op een dag, worden steeds bozer, maar krijgen enkel te horen dat er "toevallig op dat moment net niemand beschikbaar is". Agents krijgen daarnaast te horen dat ze een maximaal beltijd van 90 seconden per gesprek hebben. Als je gemiddeld langer dan 90 seconden erover doet, worst je hierop aangesproken.
Stel je even dit voor - je belt een klantenservice van een bedrijf, en je krijgt een écht persoon aan de lijn... die he alleen maar laat weten dat er "van dat bedrijf op dit moment niemand beschikbaar is, maar probeer het later nog eens": dat zijn de mensen van Bizziphone. Het zit immers letterlijk ook in de naam, 'Bizzi' Phone. Dit bedrijf wordt ervoor ingezet om af te wimpelen. Meer niet.
Deze ervaring heb ik zelf uit eerste hand ervaren en na onderzoek achterhaald. Nu is Bizziphone bezig om de hierover geschreven 'ervaring' zo snel mogelijk van TrustPilot weg te gummen. Het stond daar eerst bol van dezelfde negatieve ervaringen, en alles is vakkundig weggewerkt want alles wordt gesaneerd, gerapporteerd en aangemerkt als "geen betrouwbare ervaring". Ja, zo kan ik het ook![]()
Klacht: BizziPhone bestáát
Klacht: BizziPhone heeft blijkbaar de macht om werkelijke maar negatieve ervaringen van het web te laten weghalen.
Ik denk het niet, ik zíe het gebeuren. Er zijn al enkele andere ervaringen verdwenen, en ik heb inmiddels een mail ontvangen dat TrustPilot vraagt om 'meer informatie'. Ja tuurlijk, meer informatie om mij persoonlijk erop aan te pakken. Want zo walgelijk is BizziPhone wel. Walgelijk bedrijf.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef Dven het volgende:
Je denkt nog dat je met het rapporteren van reviews op TP wegkomt?![]()
Zelfs als je 100% zeker bent dat de reviews niet voor jou bestemd zijn krijg je deze zo goed als niet meer weg
De bewijslast ligt inmiddels bij het bedrijf indien er niet zo goed als 100% zekerheid is. Nou, succes, wanneer het jouw klant/gebruiker niet is
nog beter naar het hoofdkantoor gaan en daar de stennis schoppen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:06 schreef KvanG het volgende:
Daarom meteen altijd aangetekend in gebreke stellen.
Wat jij wel of niet denkt is niet zo relevant. Je krijgt reacties op Trustpilot niet gemakkelijk verwijderd. Hoogstens kan BizziPhone hen contacteren en verzoeken om de review te verwijderen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 07:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik zíe het gebeuren. Er zijn al enkele andere ervaringen verdwenen, en ik heb inmiddels een mail ontvangen dat TrustPilot vraagt om 'meer informatie'. Ja tuurlijk, meer informatie om mij persoonlijk erop aan te pakken. Want zo walgelijk is BizziPhone wel. Walgelijk bedrijf.
Lees je mijn bericht wel goed? Ik zeg niet "ik denk het niet" alsof ik het wel of niet denk, ik zeg dat ik het werkelijk zie gebeuren. Je kan hier wel TrustPilot lopen verdedigen alsof je er aandelen in hebt zitten, maar de recensie is op dit moment gerapporteerd en verwijderd. Zo gemakkelijk gaat het dus wél. En als je zegt dat het níet zo gemakkelijk gaat, dan hoor ik graag een relevante toelichting van jou waarom dat dan niet zo gemakkelijk gaat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet denkt is niet zo relevant. Je krijgt reacties op Trustpilot niet gemakkelijk verwijderd. Hoogstens kan BizziPhone hen contacteren en verzoeken om de review te verwijderen.
Oh, jij hebt 'm ook gedaan? Hoeveel had jij goedquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kwam je niet door de kennistoets van Bizzi heen dat je nu zo'n boos topic opent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |