abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 november 2024 @ 12:17:32 #1
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_215706522
Bizziphone is een bedrijf dat bestaat, puur om (klanten van) andere bedrijven van het kastje naar de muur te sturen. Als agent daar mag je nooit doorverbinden met een bedrijf die benaderd wordt, maar van agents wordt wel met klem verzocht dit nooit aan de klant kenbaar te maken. Klanten bellen hierdoor tien keer op een dag, worden steeds bozer, maar krijgen enkel te horen dat er "toevallig op dat moment net niemand beschikbaar is". Agents krijgen daarnaast te horen dat ze een maximaal beltijd van 90 seconden per gesprek hebben. Als je gemiddeld langer dan 90 seconden erover doet, worst je hierop aangesproken.

Stel je even dit voor - je belt een klantenservice van een bedrijf, en je krijgt een écht persoon aan de lijn... die je alleen maar laat weten dat er "van dat bedrijf op dit moment niemand beschikbaar is, maar probeer het later nog eens": dat zijn de mensen van Bizziphone. Het zit immers letterlijk ook in de naam, 'Bizzi' Phone. Dit bedrijf wordt ervoor ingezet om af te wimpelen. Meer niet.

Deze ervaring heb ik zelf uit eerste hand ervaren en na onderzoek achterhaald. Nu is Bizziphone bezig om de hierover geschreven 'ervaring' zo snel mogelijk van TrustPilot weg te gummen. Het stond daar eerst bol van dezelfde negatieve ervaringen, en alles is vakkundig weggewerkt want alles wordt gesaneerd, gerapporteerd en aangemerkt als "geen betrouwbare ervaring". Ja, zo kan ik het ook :')

Klacht: BizziPhone bestáát
Klacht: BizziPhone heeft blijkbaar de macht om werkelijke maar negatieve ervaringen van het web te laten weghalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 28-11-2024 14:55:41 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_215706665
Dankje TS ,meteen de klantenservice van mijn bedrijf uitbesteed aan BizziPhone.

Zij handelen per jaar voor mij 450 klachten af, helemaal fantastisch!
Lachen joh.
pi_215706677
Als ik het zo lees is dit ook precies wat ze beloven, een persoonlijke telefoniste neemt op, en die zal je waarschijnlijk vriendelijk vertellen het contactformulier te gebruiken, ik heb even op LinkedIn gekeken en dit lijken me geen oplichters.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 november 2024 @ 13:05:09 #4
328189 ArnieAlberts
pi_215706834
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 12:39 schreef raptorix het volgende:
Als ik het zo lees is dit ook precies wat ze beloven, een persoonlijke telefoniste neemt op, en die zal je waarschijnlijk vriendelijk vertellen het contactformulier te gebruiken, ik heb even op LinkedIn gekeken en dit lijken me geen oplichters.
Maar dat contactformulier wordt helemaal niet aangeboden. Er wordt letterlijk getraind dat moet worden gezegd dat de klant later nog eens terugbelt en probeert. Niks klantenformulier.
pi_215706844
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:05 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Maar dat contactformulier wordt helemaal niet aangeboden. Er wordt letterlijk getraind dat moet worden gezegd dat de klant later nog eens terugbelt en probeert. Niks klantenformulier.
De voorkeur per bedrijf zal verschillen, het bedrijf waar ik werk word voor 98% gebelt door koudbellende Indiërs die hun mensen aanbieden, zo een service is dan een oplossing.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215706920
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 12:38 schreef Pajanus het volgende:
Dankje TS ,meteen de klantenservice van mijn bedrijf uitbesteed aan BizziPhone.

Zij handelen per jaar voor mij 450 klachten af, helemaal fantastisch!
^O^ _O- _O- _O-
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
pi_215706985
quote:
Bedankt voor uw bericht, helaas zijn er op het moment geen medewerkers van '(robotstem) PAJANUS ENTERPRISES' aanwezig.

Wilt u toch iemand spreken? blijf dan aan de lijn..
.....Er zijn nog..... vijfhondertachtig wachtende voor U...
Lachen joh.
  donderdag 28 november 2024 @ 13:25:23 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215706996
Je bent een waardeloze agent.
pi_215707232
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 12:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bizziphone is een bedrijf dat bestaat, puur om (klanten van) andere bedrijven van het kastje naar de muur te sturen. Als agent daar mag je nooit doorverbinden met een bedrijf die benaderd wordt, maar van agents wordt wel met klem verzocht dit nooit aan de klant kenbaar te maken. Klanten bellen hierdoor tien keer op een dag, worden steeds bozer, maar krijgen enkel te horen dat er "toevallig op dat moment net niemand beschikbaar is". Agents krijgen daarnaast te horen dat ze een maximaal beltijd van 90 seconden per gesprek hebben. Als je gemiddeld langer dan 90 seconden erover doet, worst je hierop aangesproken.

Stel je even dit voor - je belt een klantenservice van een bedrijf, en je krijgt een écht persoon aan de lijn... die he alleen maar laat weten dat er "van dat bedrijf op dit moment niemand beschikbaar is, maar probeer het later nog eens": dat zijn de mensen van Bizziphone. Het zit immers letterlijk ook in de naam, 'Bizzi' Phone. Dit bedrijf wordt ervoor ingezet om af te wimpelen. Meer niet.

Deze ervaring heb ik zelf uit eerste hand ervaren en na onderzoek achterhaald. Nu is Bizziphone bezig om de hierover geschreven 'ervaring' zo snel mogelijk van TrustPilot weg te gummen. Het stond daar eerst bol van dezelfde negatieve ervaringen, en alles is vakkundig weggewerkt want alles wordt gesaneerd, gerapporteerd en aangemerkt als "geen betrouwbare ervaring". Ja, zo kan ik het ook :')

Klacht: BizziPhone bestáát
Klacht: BizziPhone heeft blijkbaar de macht om werkelijke maar negatieve ervaringen van het web te laten weghalen.
Zonde, het is denk ik goedkoper om de telefoon op 'voicemail' te zetten en het bericht in te spreken.
  donderdag 28 november 2024 @ 13:59:02 #10
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215707234
Ik werk bij Bizziphone, topbaan. Kan de hele dag op FOK! zitten.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator donderdag 28 november 2024 @ 16:15:20 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215708043
Sorry ik ga zo even lezen, ben op dit moment Bizzi
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 28 november 2024 @ 16:31:53 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215708151
Je denkt nog dat je met het rapporteren van reviews op TP wegkomt? :D _O- Zelfs als je 100% zeker bent dat de reviews niet voor jou bestemd zijn krijg je deze zo goed als niet meer weg :')

De bewijslast ligt inmiddels bij het bedrijf indien er niet zo goed als 100% zekerheid is. Nou, succes, wanneer het jouw klant/gebruiker niet is :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_215712263
Daarom meteen altijd aangetekend in gebreke stellen.
  vrijdag 29 november 2024 @ 07:04:00 #14
328189 ArnieAlberts
pi_215713090
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef Dven het volgende:
Je denkt nog dat je met het rapporteren van reviews op TP wegkomt? :D _O- Zelfs als je 100% zeker bent dat de reviews niet voor jou bestemd zijn krijg je deze zo goed als niet meer weg :')

De bewijslast ligt inmiddels bij het bedrijf indien er niet zo goed als 100% zekerheid is. Nou, succes, wanneer het jouw klant/gebruiker niet is :')
Ik denk het niet, ik zíe het gebeuren. Er zijn al enkele andere ervaringen verdwenen, en ik heb inmiddels een mail ontvangen dat TrustPilot vraagt om 'meer informatie'. Ja tuurlijk, meer informatie om mij persoonlijk erop aan te pakken. Want zo walgelijk is BizziPhone wel. Walgelijk bedrijf.
  vrijdag 29 november 2024 @ 07:10:49 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215713106
Kwam je niet door de kennistoets van Bizzi heen dat je nu zo'n boos topic opent?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215713347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:06 schreef KvanG het volgende:
Daarom meteen altijd aangetekend in gebreke stellen.
nog beter naar het hoofdkantoor gaan en daar de stennis schoppen.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_215713489
Weet Tim Hofman dit al? }:|
pi_215713803
Dien een klacht in bij de ACM vanwege oneerlijke handelspraktijken.
  vrijdag 29 november 2024 @ 12:31:55 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215714885
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 07:04 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Ik denk het niet, ik zíe het gebeuren. Er zijn al enkele andere ervaringen verdwenen, en ik heb inmiddels een mail ontvangen dat TrustPilot vraagt om 'meer informatie'. Ja tuurlijk, meer informatie om mij persoonlijk erop aan te pakken. Want zo walgelijk is BizziPhone wel. Walgelijk bedrijf.
Wat jij wel of niet denkt is niet zo relevant. Je krijgt reacties op Trustpilot niet gemakkelijk verwijderd. Hoogstens kan BizziPhone hen contacteren en verzoeken om de review te verwijderen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 2 december 2024 @ 09:37:29 #20
328189 ArnieAlberts
pi_215744624
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 12:31 schreef Dven het volgende:

[..]
Wat jij wel of niet denkt is niet zo relevant. Je krijgt reacties op Trustpilot niet gemakkelijk verwijderd. Hoogstens kan BizziPhone hen contacteren en verzoeken om de review te verwijderen.
Lees je mijn bericht wel goed? Ik zeg niet "ik denk het niet" alsof ik het wel of niet denk, ik zeg dat ik het werkelijk zie gebeuren. Je kan hier wel TrustPilot lopen verdedigen alsof je er aandelen in hebt zitten, maar de recensie is op dit moment gerapporteerd en verwijderd. Zo gemakkelijk gaat het dus wél. En als je zegt dat het níet zo gemakkelijk gaat, dan hoor ik graag een relevante toelichting van jou waarom dat dan niet zo gemakkelijk gaat.

Vage reactie.
  maandag 2 december 2024 @ 09:39:52 #21
328189 ArnieAlberts
pi_215744647
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2024 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kwam je niet door de kennistoets van Bizzi heen dat je nu zo'n boos topic opent?
Oh, jij hebt 'm ook gedaan? Hoeveel had jij goed :* Nee, geen kennistoets gedaan. Moest contact opnemen met een bedrijf (Haribo) en werd iets van negen(!) keer van het kastje naar de muur gestuurd. En mij werd absoluut géén contactformulier online aangegeven, enkel dat ze ik het later nog eens moest proberen op dat nummer. Waar-de-loos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')