quote:Ja, die presentatrice, wie is dat? Ze lijkt wat op Janet Jackson.
Op maandag 19 mei 2003 13:40 schreef MissParker het volgende:
Wat mag niet?Ik heb eindelijk goede versie gevonden!!
Ik moet zo lachen om die vrouw, volgens mij is zij de presentatrice, die op t laatst klapt...
She's funny
quote:Whaa idd!! En Janet rulesss...*fluistert 6 jaar fan te zijn*
Op maandag 19 mei 2003 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, die presentatrice, wie is dat? Ze lijkt wat op Janet Jackson.
oh je moet is wat liedjes van het album van kelly downen, ohh zo mooi en goeie liedjes deze moet ja mar is doen:
miss indepenet
you thought wrong (duet samen met tamara gray, ook uit AI)
low
anytime
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 24-05-2003 13:36]
Och, maar dan ben je straks ook 48 uur weg. Dus doe maar lekker.
quote:Je bent gewoon irritant. Ook al kom je hier weinig. En dat plaatje van Natalia op je site heb ik gemaakt.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:08 schreef elly88 het volgende:
zeik nie man, alsof ik hier vaak kom
quote:ja en, het staat nou tog al in mn computer, ik heb ook zoveel plaatjes op mn site zelf gemaakt, laatst kwam ik ze ook tegen op een natalia msn groep, alsof dat erg is...
Op zaterdag 24 mei 2003 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Je bent gewoon irritant. Ook al kom je hier weinig. En dat plaatje van Natalia op je site heb ik gemaakt.
quote:Ja, die heb ik ook en vandaag viel me op dat Kelly Will Young met dat iele stemmetje helemaal het podium afswingt. Hij komt er amper bovenuit, zo'n strot heeft ze.
Op dinsdag 1 april 2003 17:39 schreef karoltje het volgende:
Deze is ook tofWill Young & Kelly Clarkson, Ain't no mountain high enough
quote:Launch videoclips werken nu weer bij mij
Op zaterdag 17 mei 2003 14:14 schreef SmashBro het volgende:
Haar nieuwe videoclip (Miss Independent) Ik weet niet zeker of ie het doet op het moment, maar anders moet je het later nog maar even proberen.
Kelly is ZO cool. En ZO goed. De beste zangeres van dit moment. ,
enz.
quote:
(...) the dialogue that writer Kim Fuller (Spice World) gives the stars isn't just trite--it often makes no sense whatsoever. To wit: "We met at the beach. My friends call me Kelly for short." Short for what? Kelly?
quote:Damn ja..tis Paula Abdul. Ze ziet er door de jaren heen nog steeds goed uit.
Op maandag 19 mei 2003 15:30 schreef Aarti het volgende:
Bedoel je dat jurylid dat op het eind huilt? Dat is Paula Abdul. Of bedoel je haar niet?
Paula Abdul is ook choreograaf geweest van Janet Jackson, grappig!
Have you ever been low
Have you ever had a friend that let you down so
When the truth came out were you the last to know
Were you left out in the cold
'Cause what you did was low
www.kellyclarkson.ca is ook wel een okaye site.
En die versie van Miss Independent in de video is helemaal anders dan die ik op MP3 heb . En in de clip lijkt ze wel op Christina Aguilera.
En wat heeft ze mooie ogen .
En wat een coole clip van A Moment Like This. Veel beter dan die van Jamai en Jim. Met leuke American Idol beelden. Dat is ook opgenomen in de studio waar de live-uitzendingen werden opgenomen, of niet?
Edit 5 inmiddels al: wat een kippenvel clip. Ik ben echt jaloers: wij Jamai, zij Kelly.
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 30-06-2003 12:53]
quote:Dan heb je waarschijnlijk de bogusversie van KaZaA waarbij drie keer hetzelfde stuk achter elkaar komt. De echte versie (die je dus ook in de clip hoort) is stukken beter natuurlijk.
Op maandag 30 juni 2003 12:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die versie van Miss Independent in de video is helemaal anders dan die ik op MP3 heb.
quote:
En wat heeft ze mooie ogen.
En wat een coole clip van A Moment Like This. Veel beter dan die van Jamai en Jim. Met leuke American Idol beelden. Dat is ook opgenomen in de studio waar de live-uitzendingen werden opgenomen, of niet?
quote:Ja ik krijg er ook echt helemaal kippenvel van.
Edit 5 inmiddels al: wat een kippenvel clip.
Het duet met Tamyra op Kelly's album (You thought worong) is ook vet goed trouwens, moet je eens checken.
quote:Ja, mijn versie duurt ook ruim 5 minuten.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:43 schreef SmashBro het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk de bogusversie van KaZaA waarbij drie keer hetzelfde stuk achter elkaar komt. De echte versie (die je dus ook in de clip hoort) is stukken beter natuurlijk.
quote:Nou zag ik net de clip van Jamai en Dewi, die is ook nog wel te pruimen. Maar Tell her en vooral Step Right Up echt niet. En dan die clips van Kelly dus wel.
Ja ik krijg er ook echt helemaal kippenvel van.
quote:Heb ik al gedaan
Het duet met Tamyra op Kelly's album (You thought worong) is ook vet goed trouwens, moet je eens checken.
en hebben jullie al het filmpje gezien waar ze a moment like this ging zingen toen ze net had gehoord dat ze had gewonnen
quote:Al 40.000 keer
Op donderdag 3 juli 2003 11:08 schreef elly88 het volgende:
en hebben jullie al het filmpje gezien waar ze a moment like this ging zingen toen ze net had gehoord dat ze had gewonnen
quote:Aan het begin als ze moet lachen
Op donderdag 3 juli 2003 11:08 schreef elly88 het volgende:
En op 2 minuut 34 als ze stilvalt door de emoties. ,
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |