quote:ook erg goed idd........
Op zaterdag 29 maart 2003 15:40 schreef Sven- het volgende:[..]
Hm.. Live vind ik Kelly Clarkson het beste, maar qua studioversies vind ik Tamyra Gray weer beter...
luister maar eens naar haar (studio)versie van A House Is Not A Home.. echt supermooi
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik vind haar echt super! Die Amerikanen waren schijnbaar ook allemaal lyrisch over Tamyra Gray enzo, maar Kelly was duidelijk de beste! Respect, Natural Woman, Walk On By, Think Twice, alles doet ze gewoon goed
.
Dat zoiets niet ontdekt wordt he. Ze was gewoon serveerster voordat American Idol kwam...
quote:Net zoals Mariah Carey, maar die werd wel 'ontdekt'.
Op maandag 31 maart 2003 12:26 schreef SmashBro het volgende:
Dat zoiets niet ontdekt wordt he. Ze was gewoon serveerster voordat American Idol kwam...
quote:Toen had ze nog niet gewonnen
Op dinsdag 1 april 2003 17:39 schreef karoltje het volgende:
Deze is ook tofWill Young & Kelly Clarkson, Ain't no mountain high enough
quote:Nou en? Maakt toch niks uit? Ik vind m leuk.
Op dinsdag 1 april 2003 17:44 schreef Christine het volgende:[..]
Toen had ze nog niet gewonnen
quote:Ik bedoelde er niks mee, ik vind het alleen maar leuk dat ze ook al hele leuke liedjes had toen ze nog niet gewonnen had
Op dinsdag 1 april 2003 17:57 schreef karoltje het volgende:
Nou en? Maakt toch niks uit? Ik vind m leuk.
Bij Pop Idol is het juist weer andersom: daar zijn de nummers 2, 3 en 4 beter dan de nummer 1. De nummer 4, Zoë Birkett, is ook erg goed, haar stem is een soort kruising tussen Kelly Clarkson en Hind. Werd er positief door verrast. .
quote:De jury dacht daar toch ook wat anders over... toen Tamyra de show moest verlaten, en niet Nikki, werd Simon heel erg boos. Hij zei iets in de trand van "waarom laten jullie verdorie de allerbeste kandidaat naar huis gaan, terwijl die stomme Nikki er nog in zit".
Op woensdag 2 april 2003 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Justin ben ik ook niet zo lyrisch over. Maar Nikki en Tamyra vond ik best goed eigenlijk.
quote:Ja ik had op internet ook gelezen dat Nikki de Jim/Vanessa (DSDS) van American Idol 1 was, ze zat constant op de schopstoel maar bleef toch.
Op woensdag 2 april 2003 18:05 schreef Christine het volgende:
De jury dacht daar toch ook wat anders over... toen Tamyra de show moest verlaten, en niet Nikki, werd Simon heel erg boos. Hij zei iets in de trand van "waarom laten jullie verdorie de allerbeste kandidaat naar huis gaan, terwijl die stomme Nikki er nog in zit".
Pittig nummer, meer rock-achtig dan voorheen. Past wel goed bij haar krachtige stem.
quote:Idd, ze heeft btw ook een duetgeval met Tamyra Gray.. haar album is best leuk
Op zaterdag 17 mei 2003 20:13 schreef SmashBro het volgende:
Dat nummer is echt verslavend!
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 19-05-2003 11:53]
Ik heb eindelijk goede versie gevonden!!
Ik moet zo lachen om die vrouw, volgens mij is zij de presentatrice, die op t laatst klapt...
She's funny
quote:Om mp3's vragen.
Op maandag 19 mei 2003 13:40 schreef MissParker het volgende:
Wat mag niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |