quote:Weet je wat ook een mooi nummer is: Justin and Kelly - Timeless, van de film die ze hebben gemaakt..
Op dinsdag 4 maart 2003 14:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag ik hier even opmerken dat Kelly nog beter dan Hind is? Ja? En mag ik dan ok even zeggen dat A Moment Like This echt het beste overwinningsnummer ooit is? Ok dan!
quote:Mag ik hier even opmerken dat Kelly nog beter is dan iedereen die ik bij de Nederlandse Idols heb gezien/gehoord??
Op dinsdag 4 maart 2003 14:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag ik hier even opmerken dat Kelly nog beter dan Hind is? Ja? En mag ik dan ok even zeggen dat A Moment Like This echt het beste overwinningsnummer ooit is? Ok dan!
En Tamyra Grey is ook supergoed
quote:Justin en Kelly hebben ook trouwplannen! Dat zie ik dus echt niet gebeuren met Jim en Jamai, maar dit geheel terzijde natuurlijk.
Op dinsdag 4 maart 2003 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja die hebben een film gemaakt he! Dat zie ik dus echt niet gebeuren met Jim en Jamai, maar dit geheel terzijde natuurlijk.
Kelly Clarkson was trouwens niet dé winnares dacht ik, maar de nummer 2 ofzo in Amerika. Maar nu twijfel ik door jullie .
Some people wait a...WHOOOOW!...for a moment like this Echt rillingen over mn rug!
quote:Ze was wel de winnares.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:35 schreef dennisdotcom het volgende:
Mooi liedje idd, de live versie vind ik overigens beter dan de studio versie.Kelly Clarkson was trouwens niet dé winnares dacht ik, maar de nummer 2 ofzo in Amerika. Maar nu twijfel ik door jullie
.
quote:You're my girl!
Op dinsdag 4 maart 2003 19:10 schreef karoltje het volgende:
Oooow dat liedje als ze gewonnen heeftSome people wait a...WHOOOOW!...for a moment like this
Echt rillingen over mn rug!
quote:Trouwen?
Op dinsdag 4 maart 2003 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
You're my girl!
Zoiezo als je die 5 laatsten ziet van American Idol, dat ziet er toch al gelijk veeel beter uit dan die jonkies van ons.. Daar staan tenminste echte vrouwen! En echte mannen!
(alhoewel we David hadden
)
quote:Goed idee
Op dinsdag 4 maart 2003 21:00 schreef karoltje het volgende:
Trouwen?Zoiezo als je die 5 laatsten ziet van American Idol, dat ziet er toch al gelijk veeel beter uit dan die jonkies van ons..
Daar staan tenminste echte vrouwen! En echte mannen!
)
Ik vind het ook veel leuker, terwijl ik amper iets gezien heb. Alleen die Justin doet me denken aan Stijn uit de Belgische Mol. (En hou eens op met je gedavid, anders komt er nooit een huwelijk ).
quote:Wij hebben Dewi ja!!!!
Op dinsdag 4 maart 2003 21:00 schreef karoltje het volgende:[..]
Trouwen?
Zoiezo als je die 5 laatsten ziet van American Idol, dat ziet er toch al gelijk veeel beter uit dan die jonkies van ons..
Daar staan tenminste echte vrouwen! En echte mannen!
)
Hind heeft een veel voller stem geluid. Nou ja, smaken verschillen.
Dat smiley meende ik niet echt trouwens, want Kelly kan wel degelijk goed zingen... Maar je moet wel van die gilletjes en van die keelstem houden.
quote:Het nummer waar ik de meeste rillingen van krijg in "Natural Woman". Moet je echt ff luisteren, vooral als je van een loepzuivere kopstem houdt!!!
Op dinsdag 4 maart 2003 19:10 schreef karoltje het volgende:
Oooow dat liedje als ze gewonnen heeftSome people wait a...WHOOOOW!...for a moment like this
Echt rillingen over mn rug!
quote:Heb die van haar en Yuli eens naast elkaar gelegd. Kelly zingt heel hoog, maar ik vind Yuli prettiger om naar te luisteren. Veel meer Soul, alhoewel ze minder hard uithaalt.
Op woensdag 5 maart 2003 00:49 schreef Nr.9 het volgende:
Het nummer waar ik de meeste rillingen van krijg in "Natural Woman". Moet je echt ff luisteren, vooral als je van een loepzuivere kopstem houdt!!!
quote:Ik vind het bij Yuli allemaal zo geforceerd klinken..
Op woensdag 5 maart 2003 09:22 schreef Vamos het volgende:[..]
Heb die van haar en Yuli eens naast elkaar gelegd. Kelly zingt heel hoog, maar ik vind Yuli prettiger om naar te luisteren. Veel meer Soul, alhoewel ze minder hard uithaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |