SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dit begint best een generatiekloof te worden zoquote:Op woensdag 27 november 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende: [..] Denk niet dat ze die typische vetkuiven kent
![]()
Ik klom vooral in bomenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij speelden tenminste nog verstoppertje, cowboytje en indiaantje en doktertje.
Ik speelde fietsenmakerquote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?quote:
Voor alle cultuurbarbaren onder ons.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
@:tt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks, ff kijken of er voor zoonlief een leuke telefoon is voor z'n verjaardagquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En was die er?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks, ff kijken of er voor zoonlief een leuke telefoon is voor z'n verjaardag
Ja dan konden vriendjes en vriendinnetjes als we op straat speelden hun fiets bij mij brengen, parkeerde ik ze netjes in een rijtje op de oprit met een briefje erop met het probleem, en 'maakte' ik ze (fifo style, uiteraard)quote:
Ik zou wel een eigen chill boomhut willen. En dan met kussens en dekens lekker een boekje lezen en naar de vogeltjes luisterenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel heel erg veel gedaan ja, zou dat best nog wel eens willen, ik voel me thuis in bomen.
Samequote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel een eigen chill boomhut willen. En dan met kussens en dekens lekker een boekje lezen en naar de vogeltjes luisteren
Bijzonder ...quote:Op woensdag 27 november 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan konden vriendjes en vriendinnetjes als we op straat speelden hun fiets bij mij brengen, parkeerde ik ze netjes in een rijtje op de oprit met een briefje erop met het probleem, en 'maakte' ik ze (fifo style, uiteraard)
Jij bent een bijzonder stukje fruitquote:Op woensdag 27 november 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan konden vriendjes en vriendinnetjes als we op straat speelden hun fiets bij mij brengen, parkeerde ik ze netjes in een rijtje op de oprit met een briefje erop met het probleem, en 'maakte' ik ze (fifo style, uiteraard)
Zo eentje van Rob,quote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel een eigen chill boomhut willen. En dan met kussens en dekens lekker een boekje lezen en naar de vogeltjes luisteren
Zal mama LTVDK blij mee zijn geweestquote:Op woensdag 27 november 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder ...
Ik ging op een bouwplaats spelen die we 'de bergen' noemde, zeker als het dan had geregend kwam je doordrenkt in de modder weer thuis
We speelden ook reisbureau. Is dat ook raar?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent een bijzonder stukje fruit
niet begrafenisondernemertje?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal mama LTVDK blij mee zijn geweest
[..]
We speelden ook reisbureau. Is dat ook raar?
Euhm, neequote:
Dit deden wij ook heel veel. Beetje in de pakken met glaswol lopen jumpen. Was wel een eenmalige actie want dat wil je daarna echt noooooit weer doenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder ...
Ik ging op een bouwplaats spelen die we 'de bergen' noemde, zeker als het dan had geregend kwam je doordrenkt in de modder weer thuis
wat deed je als reisbureautje?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Euhm, neeLijkt me wel apart, als je kinderen begrafenisondernemer spelen. Zou niet echt weten wat ik ermee moest als ouder.. zijn ze creatief of luguber?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |