Ja dat kan ook op brood.. je hebt vele soorten tortilla..quote:Op woensdag 27 november 2024 20:31 schreef mario390 het volgende: tortilla kann man op brot? dat is toch en grote stück
Dat zeiden ze gisteren in de liveshow, staat ook in de blogquote:Op woensdag 27 november 2024 21:32 schreef mario390 het volgende:
moeten de alle in pink slapen?
2 gaan? nu snap ik niks meer
En kip en omelet (tortilla francesa)... ze hebben wel afgewassen en zo ..quote:
Omdat ze met Adrian was vanochtend dacht ik gezien te hebben ... wat maakt dat nu uit ...quote:
Tegen een uur of 11:30quote:Op donderdag 28 november 2024 13:34 schreef mario390 het volgende:
wanneer vanochtend?? waar zijn de anderen ? het is prova man man
En terecht ...quote:Op donderdag 28 november 2024 14:00 schreef mario390 het volgende:
Violeta y Edi quejandose de que Ruvens y Oscar hacen mucho ruido por las noches (no se donde creen que estan) y que luego se pasan el día durmiendo. V tiene que pasear los animales con Nerea. Pues resulta que los pasea Oscar con ella porque V esta durmiendo al sol, vaya.
geen idee, want het is een verrassing.. Misschien heeft iemand iets fout gedaan/gezgd ..quote:Op donderdag 28 november 2024 18:28 schreef mario390 het volgende:
wie zall de 2te zijn de vanavond ook gaat?
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:31 schreef mario390 het volgende:
ruven en oscar hebben en fout gemakt? wondert me niet
Oscar en Ruvens zijn vanaf het begin zo bezig ... En Oscar is echt erg... Que si Que no ... blabla bla Ruvens lult en schreeuwt altijd en onderbreekt altijd alles wanneer Maica en Daniela aan het woord zijn .. komt hij er tussendoor.. Criticar is een Nationale Sport zegt ie nu ....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |