Ik ken ze niet anders dan met zo'n witte fonDantvulling ....quote:Op woensdag 27 november 2024 20:14 schreef _maansrekiurbeg_ het volgende:
Vroeger hadden kerstkransjes altijd zo'n lekkere bruine noga-achtige vulling. Tegenwoordig hebben ze allemaal zo'n witte fontant vulling. Dat is op zich niet vies, maar het hoort in kikkers en muizen met sinterklaas, en niet in kerstkransjes.
Nu de kerstspullen weer een beetje in de winkels komen, ben ik weer op zoek naar kerstkransjes-zoals-ze-horen. Iemand van jullie misschien een idee waar je die tegenwoordig nog kan kopen? Bonuspunten voor als het ook nog musketkransjes zijn
Die zijn zo lekker.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken ze niet anders dan met zo'n witte fonDantvulling ....
Deze wilde ik dus kopen als schoenvulling, maar ze zijn nergens meer te krijgen. Gezocht bij de Hema, AH, Kruidvat... Jammer, ouderwets zeker.quote:
Hier bij de Jumbo liggen ze gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Deze wilde ik dus kopen als schoenvulling, maar ze zijn nergens meer te krijgen. Gezocht bij de Hema, AH, Kruidvat... Jammer, ouderwets zeker.
AH Kikkers & muizen #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi461817quote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Deze wilde ik dus kopen als schoenvulling, maar ze zijn nergens meer te krijgen. Gezocht bij de Hema, AH, Kruidvat... Jammer, ouderwets zeker.
Ik zag ze bij de action liggenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Bij de Lidl en de Aldi liggen ze ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
ahh dan heb je wat gemistquote:Op woensdag 27 november 2024 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken ze niet anders dan met zo'n witte fonDantvulling ....
Ik had er een in mijn schoen, ik zal de Sint even vragen waar hij die vandaan had...quote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik ben toch niet heel jong meer en ik ken vanuit de supermarkten echt alleen die smerige witte vulling, al zeker 45 jaar. Maar probeer eens een lokale chocolaterie, die hebben misschien wel wat je zoekt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:50 schreef _maansrekiurbeg_ het volgende:
[..]
ahh dan heb je wat gemist
Je kan dus ook gewoon kerstkransjes kopen dat is hetzelfde maar in een ander vormpjequote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
TS is geboren in 1833.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben toch niet heel jong meer en ik ken vanuit de supermarkten echt alleen die smerige witte vulling, al zeker 45 jaar. Maar probeer eens een lokale chocolaterie, die hebben misschien wel wat je zoekt.
Ik heb net een appje van de Sint dat hij ze bij de Aldi gekocht had.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had er een in mijn schoen, ik zal de Sint even vragen waar hij die vandaan had...
oh dat is wel een goeie, ga ik proberen. Thanks!quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben toch niet heel jong meer en ik ken vanuit de supermarkten echt alleen die smerige witte vulling, al zeker 45 jaar. Maar probeer eens een lokale chocolaterie, die hebben misschien wel wat je zoekt.
Haha zo voelt het wel een beetjequote:
Ja, maar als je bestelt moet je minstens voor 80 euro bestellen, en zoveel boodschappen heb ik nooit, of ik moet mijn verjaardag vieren. Ik heb hooguit wekelijks iets van 40 à 50 euro.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:04 schreef Molo het volgende:
[..]
AH Kikkers & muizen #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi461817
Gewoon te koop. Hoef die zut niet maar anderen blijkbaar wel
Minimum is 50. Maar de winkel heeft dat spul ook, zeker de grotere filialenquote:Op zaterdag 30 november 2024 08:58 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja, maar als je bestelt moet je minstens voor 80 euro bestellen, en zoveel boodschappen heb ik nooit, of ik moet mijn verjaardag vieren. Ik heb hooguit wekelijks iets van 40 à 50 euro.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:52 schreef Sorella het volgende:
Die bruine vulling ken ik ook nog, die vond ik altijd lekkerder als de witte vulling (ik ben oud).
Oh! Ik weet ineens weer hoe die smaakten .....quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:28 schreef Molo het volgende:
Mis ook nog steeds de snoep sigaartjes met chocoladesmaak
Goede oude tijd
Die waren echt te lekker. Al zeker dertig jaar niet meer gegetenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
Oh! Ik weet ineens weer hoe die smaakten .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |