wie breng je daarvoor mee?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pak jij haar even aan of moet ik het weer doen?
Welke medicijnen heb je?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik alcohol mag hebben met de medicijnen die ik heb.
Doe jij maar, misschien heeft dat effect.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pak jij haar even aan of moet ik het weer doen?
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe jij maar, misschien heeft dat effect.
Dat weet je toch wel? Lezen, en geen auto rijden bv. zal je een worst zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik alcohol mag hebben met de medicijnen die ik heb.
Wij weten niet waarom hij in het ziekenhuis is opgenomen hequote:Op woensdag 27 november 2024 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel? Lezen, en geen auto rijden bv. zal je een worst zijn.
Nee maar er zit een bijsluiter bij medicijnen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wij weten niet waarom hij in het ziekenhuis is opgenomen he
Vooral om aan te sterken, vitamine en koolhydraten.quote:
Die heb ik er geeneens bijgekregen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar er zit een bijsluiter bij medicijnen.
Dat zijn geen medicijnen, maar supplementen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral om aan te sterken, vitamine en koolhydraten.
Apart.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik er geeneens bijgekregen.
Had je weer een overdosis Fanta op?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik er geeneens bijgekregen.
Ook daar zit een bijsluiter bij.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn geen medicijnen, maar supplementen.
Juist ja, dat weten wij, maar die eend niet.quote:
Nou ja als je moet aansterken is alcohol geen goed plan. Heb je geen bijsluiter voor nodig.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist ja, dat weten wij, maar die eend niet.
Idd, geen idee waarom ik die niet heb. Misschien omdat ik ze in het ziekenhuis ook al kreeg.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja als je moet aansterken is alcohol geen goed plan. Heb je geen bijsluiter voor nodig.
Staat er wel een naam op?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, geen idee waarom ik die niet heb. Misschien omdat ik ze in het ziekenhuis ook al kreeg.
Nee hoor die geven medicijnen ook met bijsluiters.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, geen idee waarom ik die niet heb. Misschien omdat ik ze in het ziekenhuis ook al kreeg.
Dat wel dus dat heb ik even opgezocht.quote:
Tja.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |