scratch-zeep schijnt heel erg hype te zijn. Onweerstaanbaar voor de vrouwkesquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef Karzai het volgende:
ik koop dit weer, pakketje voor moeders, voor mijn zus, vader en een voor mijzelf
2 vrouwen en 2 mannen pakketjes
https://www.zeepziederij-borssenburg.nl/kado-zeep/
ja en dan elke 5 minuten vernieuwenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Moet ik vrijdag om 0:00 klaarzitten voor de beste wasmachinedeals?
Ik zou eerder al donderdag om 23.55 klaar gaan zitten, voor je het weet ben je om 0.00 al te laatquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Huh? Mensen met autisme houden toch van planningen maken?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
Ohja en er is nou al eens een duidelijk antwoord op de vraag waaom zoveel autisten iets met treinen hebben![]()
'Ja door de strakke schema's enzo' wordt wel eens geroepen maar dat is van toepassing op nog tweehonderdéénentwintig miljoen dingen maar waar autisten dan weer niet warm voor lopen.
Of is dat ms gewoon een soort urban myth.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
Ohja en er is nou al eens een duidelijk antwoord op de vraag waaom zoveel autisten iets met treinen hebben![]()
Beter donderdag om 23.59quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een hekel aan treinen, ben ik dan geen autist?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Of is dat ms gewoon een soort urban myth.
Nee heb nog wel meer crackersquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En de winkels zijn zeker al dicht??
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dan elke 5 minuten vernieuwen
net als vroegah bij ibood
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou eerder al donderdag om 23.55 klaar gaan zitten, voor je het weet ben je om 0.00 al te laat
Nu al gestresst aan het refreshenquote:
ow ja mannen hebben sneller nieuwe nodig want zijn viezerquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling zet het kaasplankje neer in de KSC nu Etto er toch niet meer is
De bever?quote:
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:29 schreef Ama het volgende:
Heeft hij zichzelf nou onder een auto gegooid.
Er is niks moois aan een trein. Ze zijn geel, ze stinken, ze maken lawaai en ze zitten vol met mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
'Ja door de strakke schema's enzo' wordt wel eens geroepen maar dat is van toepassing op nog tweehonderdéénentwintig miljoen dingen maar waar autisten dan weer niet warm voor lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |