abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 22:46:17 #201
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_13955653
quote:
Vitesse vindt opvolger Nikos Machlas

Vitesse heeft momenteel de Griekse topschutter Alexios Alexandris op proef. De bijna 35-jarige aanvaller zou transfervrij naar Arnhem kunnen komen indien hij bevalt, al zal de club wel tot de komende transferperiode geduld moeten betrachten.
'Hij traint deze week met ons mee', aldus manager voetbal Jan Steuer tegenover VI.nl. 'Hij lijkt in een goede conditie, maar dat zullen we deze week bekijken. Alexios speelde tot 1 juli bij Olympiakos Piraeus, sindsdien heeft hij geen club meer. Door de zware blessure van Amoah moeten we iets doen, maar in Nederland kunnen we niks vinden.'

Alexios Alexandris staat in zijn vaderland bekend als een absolute topschutter. Hij maakte 182 doelpunten in 374 duels in de Griekse competitie en werd vier keer topscorer van Griekenland (voor het laatst in 2002). Alexios werd maar liefst tien keer landskampioen: drie keer met AEK Athene en zeven keer met Olympiakos, waar hij in 1994 naartoe ging.

Beetje "erg" oud maar als ze het geld hebben om zijn loon te betalen, is er iig wel veel ervaring en een nieuwe spits die hopelijk wel lekker makkelijk scoort
Maximaal 4 regels
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:26:20 #202
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_13956763
Jammer voor Johnny van Beukemerin
Das dus over voor die jongen.
Ach ze kunnen misschien beter wat voor het middenveld gaan zoeken of een fatsoenlijke verdediger zodat Purreltje, met een teiltje in de dug-out, naar zijn vriendje Nicky Hofs kan gaan zitten gluren. Scheelt je weer een boel goals tegen
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14148706
Ook even 2 Vitesseshirts ontworpen. Ik zou ze het liefst zo zien spelen:

Thuis:

Uit:

Blauw/wit vanwege de kleuren van Arnhem met gele mouwen als herkenning.

zondag 26 oktober 2003 @ 18:32:53 #204
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_14152832
Hee ga je er nou al van uit dat er wederom geen shirtsponsor komt??

Vind het overigens geen mooi ontwerp, zie het liefst geel zwart thuis en totaal wit of zwart uit

woensdag 29 oktober 2003 @ 14:33:31 #205
40878 BOT
pi_14222468
Zo we hebben nog kans op europees voetbal

Vitesse een beetje kennende zullen ze zaterdag van het zelfde volendam niet gaan winnnen. Zal wel weer een gelijkspel worden.

maandag 10 november 2003 @ 22:14:05 #206
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14538246
Al even niets meer over Vitas gehoord. Is Karel Aalbers ons soms ontvloden?

"Karel is de enige die de club kan redden. Wat hij met Vitesse heeft bereikt, is ongeëvenaard. Kijk naar het huidige Vitesse. Er zijn geen inkomsten meer, de spirit is weg. Vitesse is een van de vele clubs geworden. Dat was onder leiding van Karel nooit gebeurd. Karel zorgde voor een familiegevoel. Dat is nu helemaal verdwenen."
Hein Rood

Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas

Onze Karel die houdt van de bal
Onze Karel is heus niet mal
Onze Karel die heeft grote dromen
Die zeker uit moeten komen.

Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas

Onze Karels grootste droom
is dat peperdure Gelredome.
Daar moet spelen een topclub
Die gaat winnen menig Europa Cup.

Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas

Ons Karel smijt met ons geld.
Toch blijft hij wel een grote held.
Want neem gerust van mij aan:
Voorzitter zijn is een hondenbaan.

Marc Schramm

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_14543735
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:14 schreef sjun het volgende:
Al even niets meer over Vitas gehoord. Is Karel Aalbers ons soms ontvloden?

[afbeelding][afbeelding]

"Karel is de enige die de club kan redden. Wat hij met Vitesse heeft bereikt, is ongeëvenaard. Kijk naar het huidige Vitesse. Er zijn geen inkomsten meer, de spirit is weg. Vitesse is een van de vele clubs geworden. Dat was onder leiding van Karel nooit gebeurd. Karel zorgde voor een familiegevoel. Dat is nu helemaal verdwenen."
Hein Rood

Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas

Onze Karel die houdt van de bal
Onze Karel is heus niet mal
Onze Karel die heeft grote dromen
Die zeker uit moeten komen.

Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas

Onze Karels grootste droom
is dat peperdure Gelredome.
Daar moet spelen een topclub
Die gaat winnen menig Europa Cup.

Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas

Ons Karel smijt met ons geld.
Toch blijft hij wel een grote held.
Want neem gerust van mij aan:
Voorzitter zijn is een hondenbaan.

Marc Schramm

Karel wilt nog steeds en het wordt hoog tijd nu bekend is dat Mommers binnenkort naar Nac gaat.
  vrijdag 28 november 2003 @ 11:05:45 #208
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_14995773
Quasar_de_duif...kun jij mij even toevoegen op MSN of mailen...heb een vraag. E-mailadres is: martensbert@hotmail.com
pi_15614289
Omdat aangekondigt is dat vitesse versterkingen zou krijgen in de winterstop komt het natuurlijk niet als een verrassing dat Claessens weggaat. Hij had toch geen toegevoegde waarde voor het elftal. Misschien kunnen ze van het transfergeld nog een goeie speler kopen. Oh nee, hij is transfervrij he?
pi_15614808
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:13 schreef hoM3r het volgende:
Omdat aangekondigt is dat vitesse versterkingen zou krijgen in de winterstop komt het natuurlijk niet als een verrassing dat Claessens weggaat. Hij had toch geen toegevoegde waarde voor het elftal. Misschien kunnen ze van het transfergeld nog een goeie speler kopen. Oh nee, hij is transfervrij he?
ff serieus: jij vond Claessens niet de beste middenvelder van vitesse
Dat ze die gast laten gaan is een schande!
pi_15614910
Claessens heeft zijn goeie en slechte buien. Hij moet meer een leider zijn voor de jongeren maar er is een behoorlijke kloof tussen jong en oud voor zover ik het kan bespeuren. Het is geen hecht team.
pi_15615647
Bij gebrek aan beter wil men bij vitas dat Claessens een leider wordt maar dat zit niet in hem. Dan moet je dat ook niet van hem verlangen.
Net zoals dat Perovic spontaan weg moest. Die gast scoorde werkelijk waar elke wedstrijd en ineens moest ie weg.
Vitas heeft er een beetje een handje van de verkeerde spelers eruit te mikken. Claessens is dan misschien wel geen leider maar hij werkte er op het veld wel keihard voor en had tenminste nog voetballende kwaliteiten. Scoorde zo af en toe. Kortom een meer dan bruikbare speler!
  maandag 22 december 2003 @ 18:21:38 #213
40878 BOT
pi_15615820
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:13 schreef hoM3r het volgende:
Misschien kunnen ze van het transfergeld nog een goeie speler kopen. Oh nee, hij is transfervrij he?
Volgens mij heeft hij niet lang geleden een contractverlenging getekend dus transfervrij is hij iig niet
pi_15616082
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:38 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

ff serieus: jij vond Claessens niet de beste middenvelder van vitesse
Dat ze die gast laten gaan is een schande!

Inderdaad
  maandag 22 december 2003 @ 18:38:38 #215
40878 BOT
pi_15616168
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:34 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Inderdaad

Mag je vertellen wie het dan wel is
pi_15616217
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:38 schreef BOT het volgende:

[..]

Mag je vertellen wie het dan wel is

Ik bedoel dat ik het met je eens ben, Claessens is de beste.
pi_15616430
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:21 schreef BOT het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij niet lang geleden een contractverlenging getekend dus transfervrij is hij iig niet

Hij heeft alleen zijn contract volgens mij nog niet gekregen en is daar een beetje gepikeerd over....
pi_15660448
Las net op vitesse.org dat ze rond zijn met ilic en bijna met Rink.
Schijnt dat Claessens verkocht moet worden om die transfers te kunnen bekostigen. Die Rink lijkt me wel een handige aankoop moet ik zeggen. Gekke is alleen dat de geruchten nogal sterk zijn dat Claessens een transfervrije aftocht is belooft. Kortom hoe rechtsgeldig is dat
pi_15759790
quote:
Theo Janssen keert per direct terug bij Vitesse

27/12/2003 21:01

Het verblijf van Theo Janssen bij RC Genk heeft minder dan vijf maanden geduurd. Als onderdeel van de overgang van Gert Claessens keert de middenvelder terug in Arnhem.
Janssen werd in augustus op huurbasis overgedaan aan RC Genk, dat daarbij een optie tot koop bedong. Maar hoewel de middenvelder in veertien van de zeventien wedstrijden werd gebruikt, was zijn inbreng niet wat trainer Sef Vergoossen ervan had verwacht.

Gert Claessens maakt per 1 januari de overstap in omgekeerde richting, hetgeen de kansen op speeltijd van Janssen verder zou beperken. De Belg had al eerder een mondeling akkoord met SC Lokeren. Maar die club had geen rekening gehouden met de vergoeding, die Vitesse wilde voor het afkopen van het tot 2006 lopende contract.

RC Genk meldde zich ook voor Claessens, die in begin jaren negentig al uitkwam voor de Genkse club. Na omzwervingen langs Club Brugge en Real Oviedo keert de 31-jarige linkspoot na tien jaar terug op het oude nest. RC Genk betaalt naast het afstaan van Janssen een afkoopsom.

'Privé is dit prima, ik woon vlakbij. En sportief ziet het er goed uit', aldus Claessens tegen RTV Gelderland. De middenvelder tekent voor 3,5 jaar bij de Limburgse club.

Bron: VI
pi_15795683
Fantastisch, Amoah terug, Janssen terug, Ilic erbij(waarschijnlijk.
En nou heeft Rink, basisspits van Olympiakos, voor 2,5 jaar getekend.

Ik heb een goed gevoel over Vitesse, kijken of ze volgend jaar weer gewoon vaste subtoppers zijn.

pi_15795933
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:42 schreef Klysmakabouter het volgende:
En nou heeft Rink, basisspits van Olympiakos, voor 2,5 jaar getekend.
Op Cyprus wel te verstaan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 29 december 2003 @ 15:14:42 #222
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15796577
nouja, Janssen heeft het nou ook niet fantastisch gedaan in Belgie volgens de berichten.
Dan heb je toch veel meer aan de ervaring van Claessens.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_15797385
Dikke Theo is helemaal niet blij, aldus Sef Vergoossen op BRT Text. Hij had in Genk willen blijven, om te laten zien wat hij kon, na een zeer zwak eerste seizoensdeel.

Paulo Rink was vroeger een aardige spits, maar lijkt behoorlijk over zijn top heen en daar zou ik dus niet direct over juichen.

En Ilic komt sowieso niet.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 30 december 2003 @ 01:07:55 #224
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_15813474
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:44 schreef methodmich het volgende:
En Ilic komt sowieso niet.
waar haal je die info vandaan??

[Dit bericht is gewijzigd door Tha_Mars op 30-12-2003 01:08]

Maximaal 4 regels
pi_15827022
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 01:07 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

waar haal je die info vandaan??
[afbeelding]

Da's al 3 x mislukt. Anderlecht wil hem gewoon voor meer geld slijten en anders laten ze hem zijn contract uitdienen. En Vitesse zou gek zijn veel te gaan betalen voor een langzame 34-jarige Serviër, die bij lange na niet beter is dan jongens als Dingsdag, Knol en Jansen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')