quote:Beetje "erg" oud maar als ze het geld hebben om zijn loon te betalen, is er iig wel veel ervaring en een nieuwe spits die hopelijk wel lekker makkelijk scoort
Vitesse vindt opvolger Nikos MachlasVitesse heeft momenteel de Griekse topschutter Alexios Alexandris op proef. De bijna 35-jarige aanvaller zou transfervrij naar Arnhem kunnen komen indien hij bevalt, al zal de club wel tot de komende transferperiode geduld moeten betrachten.
'Hij traint deze week met ons mee', aldus manager voetbal Jan Steuer tegenover VI.nl. 'Hij lijkt in een goede conditie, maar dat zullen we deze week bekijken. Alexios speelde tot 1 juli bij Olympiakos Piraeus, sindsdien heeft hij geen club meer. Door de zware blessure van Amoah moeten we iets doen, maar in Nederland kunnen we niks vinden.'Alexios Alexandris staat in zijn vaderland bekend als een absolute topschutter. Hij maakte 182 doelpunten in 374 duels in de Griekse competitie en werd vier keer topscorer van Griekenland (voor het laatst in 2002). Alexios werd maar liefst tien keer landskampioen: drie keer met AEK Athene en zeven keer met Olympiakos, waar hij in 1994 naartoe ging.
Thuis:
Uit:
Blauw/wit vanwege de kleuren van Arnhem met gele mouwen als herkenning.
Vind het overigens geen mooi ontwerp, zie het liefst geel zwart thuis en totaal wit of zwart uit
Vitesse een beetje kennende zullen ze zaterdag van het zelfde volendam niet gaan winnnen. Zal wel weer een gelijkspel worden.
"Karel is de enige die de club kan redden. Wat hij met Vitesse heeft bereikt, is ongeëvenaard. Kijk naar het huidige Vitesse. Er zijn geen inkomsten meer, de spirit is weg. Vitesse is een van de vele clubs geworden. Dat was onder leiding van Karel nooit gebeurd. Karel zorgde voor een familiegevoel. Dat is nu helemaal verdwenen."
Hein Rood
Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas
Onze Karel die houdt van de bal
Onze Karel is heus niet mal
Onze Karel die heeft grote dromen
Die zeker uit moeten komen.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas
Onze Karels grootste droom
is dat peperdure Gelredome.
Daar moet spelen een topclub
Die gaat winnen menig Europa Cup.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die Machlas
Ons Karel smijt met ons geld.
Toch blijft hij wel een grote held.
Want neem gerust van mij aan:
Voorzitter zijn is een hondenbaan.
Marc Schramm
quote:Karel wilt nog steeds en het wordt hoog tijd nu bekend is dat Mommers binnenkort naar Nac gaat.
Op maandag 10 november 2003 22:14 schreef sjun het volgende:
Al even niets meer over Vitas gehoord. Is Karel Aalbers ons soms ontvloden?
"Karel is de enige die de club kan redden. Wat hij met Vitesse heeft bereikt, is ongeëvenaard. Kijk naar het huidige Vitesse. Er zijn geen inkomsten meer, de spirit is weg. Vitesse is een van de vele clubs geworden. Dat was onder leiding van Karel nooit gebeurd. Karel zorgde voor een familiegevoel. Dat is nu helemaal verdwenen."
Hein RoodKarel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die MachlasOnze Karel die houdt van de bal
Onze Karel is heus niet mal
Onze Karel die heeft grote dromen
Die zeker uit moeten komen.Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die MachlasOnze Karels grootste droom
is dat peperdure Gelredome.
Daar moet spelen een topclub
Die gaat winnen menig Europa Cup.Karel, Karel,
Jij bent een parel
De parel van Vitas.
Karel, Karel,
Jij bent een parel
Nog meer dan die MachlasOns Karel smijt met ons geld.
Toch blijft hij wel een grote held.
Want neem gerust van mij aan:
Voorzitter zijn is een hondenbaan.Marc Schramm
quote:ff serieus: jij vond Claessens niet de beste middenvelder van vitesse
Op maandag 22 december 2003 17:13 schreef hoM3r het volgende:
Omdat aangekondigt is dat vitesse versterkingen zou krijgen in de winterstop komt het natuurlijk niet als een verrassing dat Claessens weggaat. Hij had toch geen toegevoegde waarde voor het elftal. Misschien kunnen ze van het transfergeld nog een goeie speler kopen. Oh nee, hij is transfervrij he?
quote:Volgens mij heeft hij niet lang geleden een contractverlenging getekend dus transfervrij is hij iig niet
Op maandag 22 december 2003 17:13 schreef hoM3r het volgende:
Misschien kunnen ze van het transfergeld nog een goeie speler kopen. Oh nee, hij is transfervrij he?
quote:Inderdaad
Op maandag 22 december 2003 17:38 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
ff serieus: jij vond Claessens niet de beste middenvelder van vitesse
Dat ze die gast laten gaan is een schande!
quote:Mag je vertellen wie het dan wel is
Op maandag 22 december 2003 18:34 schreef hoM3r het volgende:[..]
Inderdaad
quote:Ik bedoel dat ik het met je eens ben, Claessens is de beste.
Op maandag 22 december 2003 18:38 schreef BOT het volgende:[..]
Mag je vertellen wie het dan wel is
quote:Hij heeft alleen zijn contract volgens mij nog niet gekregen en is daar een beetje gepikeerd over....
Op maandag 22 december 2003 18:21 schreef BOT het volgende:[..]
Volgens mij heeft hij niet lang geleden een contractverlenging getekend dus transfervrij is hij iig niet
quote:Bron: VI
Theo Janssen keert per direct terug bij Vitesse27/12/2003 21:01
Het verblijf van Theo Janssen bij RC Genk heeft minder dan vijf maanden geduurd. Als onderdeel van de overgang van Gert Claessens keert de middenvelder terug in Arnhem.
Janssen werd in augustus op huurbasis overgedaan aan RC Genk, dat daarbij een optie tot koop bedong. Maar hoewel de middenvelder in veertien van de zeventien wedstrijden werd gebruikt, was zijn inbreng niet wat trainer Sef Vergoossen ervan had verwacht.Gert Claessens maakt per 1 januari de overstap in omgekeerde richting, hetgeen de kansen op speeltijd van Janssen verder zou beperken. De Belg had al eerder een mondeling akkoord met SC Lokeren. Maar die club had geen rekening gehouden met de vergoeding, die Vitesse wilde voor het afkopen van het tot 2006 lopende contract.
RC Genk meldde zich ook voor Claessens, die in begin jaren negentig al uitkwam voor de Genkse club. Na omzwervingen langs Club Brugge en Real Oviedo keert de 31-jarige linkspoot na tien jaar terug op het oude nest. RC Genk betaalt naast het afstaan van Janssen een afkoopsom.
'Privé is dit prima, ik woon vlakbij. En sportief ziet het er goed uit', aldus Claessens tegen RTV Gelderland. De middenvelder tekent voor 3,5 jaar bij de Limburgse club.
Ik heb een goed gevoel over Vitesse, kijken of ze volgend jaar weer gewoon vaste subtoppers zijn.
quote:Op Cyprus wel te verstaan.
Op maandag 29 december 2003 14:42 schreef Klysmakabouter het volgende:
En nou heeft Rink, basisspits van Olympiakos, voor 2,5 jaar getekend.
Paulo Rink was vroeger een aardige spits, maar lijkt behoorlijk over zijn top heen en daar zou ik dus niet direct over juichen.
En Ilic komt sowieso niet.
quote:waar haal je die info vandaan??
Op maandag 29 december 2003 15:44 schreef methodmich het volgende:
En Ilic komt sowieso niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Tha_Mars op 30-12-2003 01:08]
quote:Da's al 3 x mislukt. Anderlecht wil hem gewoon voor meer geld slijten en anders laten ze hem zijn contract uitdienen. En Vitesse zou gek zijn veel te gaan betalen voor een langzame 34-jarige Serviër, die bij lange na niet beter is dan jongens als Dingsdag, Knol en Jansen.
Op dinsdag 30 december 2003 01:07 schreef Tha_Mars het volgende:[..]
waar haal je die info vandaan??
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |