abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_12399196
stelletje poephoofden

geel en zwart zijn onze kleuren, daar kan je echt niks mee gebeuren

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_12406757
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 22:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Overigens denk ik wel dat Aalbers meer heeft betekent voor Vitesse dan Van Basten voor Ajax.

Heb ik toch wel enigzins moeite mee.
Vitas is een derderangsclubje die af en toe mee heeft gedaan in de subtop. Van Basten heeft Ajax na een aantal dramatische seizoenen weer opgepakt en op de kaart gezet. INTERNATIONAAL gezien.
Aalbers heeft Vitas groter gemaakt en ook internationaal op de kaart gezet maar om op het laatste nou trots te zijn...

Kan zijn dat je je opmerking sarcastisch bedoelt en dan heb je inderdaad gelijk. Hij heeft aan de basis gestaan van de puinhopen die men Vitesse noemt.

Toch heb ik liever niet dat je Van Basten vergelijkt met een oplichter als een Aalbers. Ik vind dat niet gepast.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12409029
Tsssssss lees ik net dit:
quote:
Klacht supporters Vitesse

13-08-2003

NAC en de burgemeester van Breda hebben een klacht ontvangen van de supporters van Vitesse.
Voor de wedstrijd NAC-Vitesse van 23 augustus a.s. is aan de supporters van Vitesse is een verplichte combi opgelegd. De afgelopen twee jaar is Vitesse met vrij vervoer naar Breda gekomen en zijn er geen grote incidenten geweest. Nu geldt tot grote ontevredenheid wel een verplichte buscombi. Primair is deze combi opgelegd op advies van de politie. Voor een wedstrijd met vrij vervoer is een grotere politie-inzet vereist, hetgeen niet mogelijk is vanwege de vakantieperiode. Daarnaast heeft NAC Breda in de voorbespreking met vertegenwoordigers van Vitesse en de politie Arnhem aangegeven dat NAC Breda een verplichte combi op wil leggen, mits Vitesse en politie Arnhem de garantie konden geven dat aan de NAC supporters voor de terugwedstrijd geen verplichte combi van kracht zou zijn. De garantie gaven zij niet, mede omdat dit gevolgen zou hebben voor de politie inzet.

In de besprekingen met politie en burgemeester van Breda wordt al jaren getracht voor de supporters van de tegenpartij zo min mogelijk combiregelingen op te leggen. Alleen indien de handhaving van de openbare orde dit noodzakelijk maakt, wordt een combiregeling toegepast (risicowedstrijden en enkele uitzonderingen). Dit ondanks het feit dat vrij vervoer van de politie Breda en ook van NAC vrijwel altijd extra veiligheidsmaatregelen en meer inzet van mensen vergt om de veiligheid van de supporters te garanderen. Echter bleek het afgelopen seizoen wederom, dat enkele clubs (waaronder Vitesse) ondanks beloftes en toezeggingen en zonder dat daar vanuit de NAC aanhang aanleiding toe is gegeven, steeds combiregelingen op bleven leggen aan de supporters van NAC Breda. Omdat de prijzen van de combiregelingen bleven stijgen, heeft dit er toe geleid, dat steeds meer NAC supporters afhaakten voor de uitwedstrijden.

In de voorbespreking met Vitesse is dit medegedeeld aan de Vitesse delegatie. Zij hebben dit geventileerd naar de supporters van Vitesse. De supportersvereniging van Vitesse heeft hierop een klacht ingediend bij de directie van NAC en de burgemeester van Breda. Zij vinden dat zij niet de dupe mogen worden van het beleid van hun club en hun overheid. Aan de supportersvereniging van Vitesse is door NAC Breda in een brief gereageerd met de uitleg over het hoe en waarom. Al jaren zijn de NAC supporters wel de dupe en mogelijk dat deze werkwijze van NAC Breda, ondersteund door de politie en burgemeester, een positieve weerslag heeft in de discussie omtrent de combiregeling. Ook de burgemeester Rutten van breda heeft dit in een brief naar de supportersvereniging van Vitesse uitgesproken. De combiregeling voor de Vitesse supporters blijft vooralsnog gewoon van kracht.

op http://www.nac.nl/voetbal/nieuws.php?Bericht_id=2013

Wij MOETEN al jaren met een combi naar arnep gaan, jullie mogen al jaren vrij naar Breda... terecht dat dit dus OOK niet meer het geval is en nou gaan we lopen blehren?? Er is blijkbaar nog een reden voor (vakantieperiode / politiegebrek) maar van mij had het best een "oog-om-oog tand-om-tand" actie mogen zijn geweest.

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:57:16 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12409071
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:55 schreef Stefkuh het volgende:
Tsssssss lees ik net dit:
[..]

op http://www.nac.nl/voetbal/nieuws.php?Bericht_id=2013

Wij MOETEN al jaren met een combi naar arnep gaan, jullie mogen al jaren vrij naar Breda... terecht dat dit dus OOK niet meer het geval is en nou gaan we lopen blehren?? Er is blijkbaar nog een reden voor (vakantieperiode / politiegebrek) maar van mij had het best een "oog-om-oog tand-om-tand" actie mogen zijn geweest.

denk dat vistas idd weinig recht van spreken heeft
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 17:34:01 #105
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_12409825
Nu het seizoen weer begint willen wij van vitesse weer wat gaan doen..
We hebben al het 1 en ander gedaan in het verleden met vuurwerk (mag nu niet meer van brandweer) enzo. Maar weten jullie mischie nog iets om het seizoen mooi te openen ??
Alvast bedankt.
pi_12409879
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:34 schreef tiemo het volgende:
Nu het seizoen weer begint willen wij van vitesse weer wat gaan doen..
We hebben al het 1 en ander gedaan in het verleden met vuurwerk (mag nu niet meer van brandweer) enzo. Maar weten jullie mischie nog iets om het seizoen mooi te openen ??
Alvast bedankt.
niet failliet gaan?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 17:45:33 #107
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_12409990
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:38 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

niet failliet gaan?

Jezus optiefen ik vraag dat toch niet.,...
pi_12410116
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:45 schreef tiemo het volgende:
Jezus optiefen ik vraag dat toch niet.,...
pi_12410461
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:24 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Heb ik toch wel enigzins moeite mee.
Vitas is een derderangsclubje die af en toe mee heeft gedaan in de subtop. Van Basten heeft Ajax na een aantal dramatische seizoenen weer opgepakt en op de kaart gezet. INTERNATIONAAL gezien.
Aalbers heeft Vitas groter gemaakt en ook internationaal op de kaart gezet maar om op het laatste nou trots te zijn...

Kan zijn dat je je opmerking sarcastisch bedoelt en dan heb je inderdaad gelijk. Hij heeft aan de basis gestaan van de puinhopen die men Vitesse noemt.

Toch heb ik liever niet dat je Van Basten vergelijkt met een oplichter als een Aalbers. Ik vind dat niet gepast.

Als dit niet sarcastisch is...
  woensdag 13 augustus 2003 @ 18:10:38 #110
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12410472
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:38 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

niet failliet gaan?

vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:59:37 #111
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_12461861
quote:
Sunweb nieuwe shirtsponsor

Vrijdagmiddag hebben Sunweb Vliegreizen en Vitesse een éénjarig contract getekend, waardoor de reisorganisator in vliegreizen voor het seizoen 2003 * 2004 het shirt van Vitesse zal sieren. Sunweb Vliegreizen is een Nederlandse reisorganisator en is een handelsnaam van GoGo Tours. Joost Romeijn, directeur van GoGo Tours, verwacht met de overeenkomst een grotere naamsbekendheid te verwerven. "Sportsponsoring is nieuw voor ons en in Vitesse denken wij een juiste partner te hebben gevonden." Directeur Theo Mommers van Vitesse: "Wij zijn blij dat we vlak voor de eerste competitiewedstrijd tegen Ajax een shirtsponsor hebben kunnen presenteren en vertrouwen op een goede samenwerking."
Vitesse en Sunweb Vliegreizen doen geen nadere mededelingen over de gemaakte financiële afspraken. Voor de lange termijn oriënteert Vitesse zich verder op bedrijven waarmee een hoofdsponsorcontract afgesloten kan worden. In de overeenkomst met Sunweb Vliegreizen is dan ook ruimte gelaten voor het aantrekken van een hoofdsponsor.

bron vitesse.nl

Maximaal 4 regels
pi_12466531
Ik vinnum wel mooi, alleen minder van de achterkant waar geen ruimte meer is voor de spelersnaam....
Zal wel meer inkomsten voor Vitesse zijn dan.

pi_12472084
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:32 schreef Smeich het volgende:
Ik vinnum wel mooi, alleen minder van de achterkant waar geen ruimte meer is voor de spelersnaam....
Zal wel meer inkomsten voor Vitesse zijn dan.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De sponsor maakt het shirt niet echt heel lelijk, zoals een Bavaria dat wel deed.

Maar ik heb liever mijn sponsorloze shirt. Die blijven het mooist.

zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:44:44 #114
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12472184
Succes tegen die neuzen :
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 02:11:40 #115
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_12472541
tuurlijk zonder is altijd het mooist, maar het is wel de beste manier om geld te genereren en dat moet vitesse hebben, en ze hebben nu een sponsor die het puur voor het geld doet, en dat hebben we nodig
Maximaal 4 regels
pi_12474554
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:44 schreef Zapper het volgende:
Succes tegen die neuzen :
hehehe
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  zondag 17 augustus 2003 @ 19:54:57 #117
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_12505929
* Speed1971 is best onder de indruk van Vitesse.

Natuurlijk speelde Ajax geen goede pot maar dat was ook te danken aan Vitesse. Goede wedstrijd en als Vitesse zo blijft spelen krijgen een hoop ploegen het erg lastig in Arnhem. Ik ben iig blij dat wij de 3 punten pakte maar verdient was het zeker niet.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12506033
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:54 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 is best onder de indruk van Vitesse.

Natuurlijk speelde Ajax geen goede pot maar dat was ook te danken aan Vitesse. Goede wedstrijd en als Vitesse zo blijft spelen krijgen een hoop ploegen het erg lastig in Arnhem. Ik ben iig blij dat wij de 3 punten pakte maar verdient was het zeker niet.

Zo begon ook het vorige seizoen. Net verloren van Ajax de eerste wedstrijd met een redelijk niveau.
Daarna zakte alles in elkaar.

Nu maar hopen dat Vitesse deze inzet weet vast te houden met een goede goaltjesgetter als Amoah. Dan kunnen we bij de eerste 7 eindigen.

Waar is de tijd gebleven waarin we Ajax wegtikte en keer op keer wonnen?

pi_12507295
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Waar is de tijd gebleven waarin we Ajax wegtikte en keer op keer wonnen?

Kijk eens heel ver achter je
pi_12508424
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Kijk eens heel ver achter je

Tot 2 seizoenen geleden...
pi_12509342
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 21:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Tot 2 seizoenen geleden...

Dat zeg ik
  maandag 18 augustus 2003 @ 00:09:14 #122
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_12512396
hmm volgens mij was die laatste goal wel een buitenspelgevalletje maarja helaas niks meer aan te doen. Vitesse voetbalde goed en ze moeten het nu vasthouden, dan komen de punten vanzelf wel...
Maximaal 4 regels
pi_12515079
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 00:09 schreef Tha_Mars het volgende:
hmm volgens mij was die laatste goal wel een buitenspelgevalletje maarja helaas niks meer aan te doen. Vitesse voetbalde goed en ze moeten het nu vasthouden, dan komen de punten vanzelf wel...
Laten we het in godsnaam hopen. Ze moeten naar mijn gevoel volgende week van Nac winnen.
  maandag 18 augustus 2003 @ 14:39:21 #124
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_12523509
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 02:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Laten we het in godsnaam hopen. Ze moeten naar mijn gevoel volgende week van Nac winnen.

hmm ja waarom niet, nac speelde erg beroerd en Vitesse toch redelijk goed
Als Vitesse net zo voetbalt dan moet dat zeker lukken
Maximaal 4 regels
  woensdag 20 augustus 2003 @ 19:47:34 #125
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_12584624
quote:
Bob Peeters vertrekt met dubbel gevoel

Bob Peeters tekende dinsdag een driejarig contract met de Engelse First Division-club Millwall.
De Belgische spits vertrekt bij Vitesse met een dubbel gevoel: "Enerzijds ben ik absoluut niet blij en ga ik met een heel raar gevoel weg. Maar ik heb wel weer een heel goed gevoel bij mijn nieuwe club Millwall."

Peeters kon al naar veel clubs, maar bij Millwall twijfelde hij niet lang: "Ik vond het heel positief dat ze mij absoluut wilden hebben. Ik heb een goed gesprek gehad met trainer Mark McGhee. Het systeem waarin ze spelen, is heel geschikt voor mij. Ik word target-man."

Peeters vindt zijn afscheid van Vitesse wel vreemd: "Het is eigenlijk net zo plotseling als toen bij Roda JC. Alleen ging ik toen als een winnaar weg. Dat wil niet zeggen dat ik nu als verliezer vertrek. Ik had wel een goede band met de supporters en de pers."

De 29-jarige spits moest ook aan zich- zelf denken: "Ik moest de knoop nu wel doorhakken. Het is was in mijn eigen belang, maar ook dat van Vitesse."

Bob Peeters verwacht veel van Millwall: "Het is een gezellig clubje en ze zijn heel ambitieus. Ze willen zo snel mogelijk naar het Premiership en in die competitie wil ik graag nog spelen."

Bron: RTV Gelderland 20-08-2003

ik vind wel dat er nu dan een spits bij moet komen, je verliest nu zoveel ervaring en je hebt nu ook geen goed aanspeelpunt meer in de spits

Ik vind het jammer dat bob vertrokken is.

Maximaal 4 regels
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')