quote:Nee joh, ik zou fokking veel geld investeren in nieuwe spelers, en heel veel schulden opbouwen, een paar seizoenen lekker spelen, de supportersaantallen zien verdubbelen, en dan keihard op m'n bek gaan.
Op donderdag 17 april 2003 13:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Je hebt gelijk, we moesten het bestuur laten zitten met hun meest vreemde handelingen en lekker een grijze middenmootclub worden net als Nec.
quote:Vind ik een mooi en acceptabel scenario. Moet je voorstellen; topspelers, veel schulden die toch wel afgelost worden, paar seizoenen (10 ofzo) lekker concurrentie geven aan de top 3 en dit keer echte concurrentie, supportersaantallen over de 50.000 en dan randje afgrond waarna het proces weer opnieuw begint.
Op donderdag 17 april 2003 18:29 schreef hoM3r het volgende:[..]
Nee joh, ik zou fokking veel geld investeren in nieuwe spelers, en heel veel schulden opbouwen, een paar seizoenen lekker spelen, de supportersaantallen zien verdubbelen, en dan keihard op m'n bek gaan.
quote:En dan niks? Jarenlang zo meeblijven draaien, hikkend tegen het champions league gebeuren. Dat zie ik niet zitten. Ik wil altijd vooruitgang zien.
Op vrijdag 18 april 2003 01:15 schreef Tha_Mars het volgende:
hmm Q, liever een goede subtopper voor mij hoor
Help mee om NEC Europa in te krijgen; laat je zondag naar de slachtbank leiden.
quote:Hmmz wie was er nou stil met de amstel cup ik kan me vergissen maar volgens mij heet feyenoord maar 1x zich laten horen dat was nog 1 minuut tegenover 89 minuten dat wij zongen .
Op donderdag 24 april 2003 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Dus wat ik al zei...Failliettesse heeft een kutstadion oh en kutpubliek!
quote:Waar was het renfront nou op de Korenmarkt
Op donderdag 24 april 2003 20:29 schreef tiemo het volgende:[..]
Hmmz wie was er nou stil met de amstel cup ik kan me vergissen maar volgens mij heet feyenoord maar 1x zich laten horen dat was nog 1 minuut tegenover 89 minuten dat wij zongen .
quote:En wat wil je daarmee zeggen....??
Hmmz wie was er nou stil met de amstel cup ik kan me vergissen maar volgens mij heet feyenoord maar 1x zich laten horen dat was nog 1 minuut tegenover 89 minuten dat wij zongen .
quote:Dat ik hier geen zin in heb maar dat iedereen met een geel zwart hart laat zien dat ze van vites houden.
Op donderdag 24 april 2003 20:30 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
En wat wil je daarmee zeggen....??
quote:bedoel je 5 maart?
quote:Hmm das dan gek heb toen erna pijn in me keel gehad van het schreeuwen maar goed het gaat nu niet over die wedstrijd als je ook een beetje nederlands voetbal hebt dan weet je dat vites en twente gewoon in de divisie horen.
Op donderdag 24 april 2003 20:39 schreef Elmotje het volgende:[..]
bedoel je 5 maart?
het zal wel niet zo hard geweest en ik zat aan overkant,
want ik heb jullie 1x gehoord en dat was toen jullie spelers het veld opkwamen voor warming up?
en die 1 minuut
quote:Debat is uitgesteld naar begin juni. Dan zijn ook een aantal raadsleden die vóór het reddingsplan zouden stemmen weer terug.
Op donderdag 24 april 2003 20:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Als ik de radio mag geloven kan Vitesse het wel schudden. De Gemeenteraad zegt hoogstwaarschijnlijk nee tegen het plan.
quote:alleen wel klote dat vitas dan al gedegradeerd is en het hele plan afgeblazen wordt
Op donderdag 24 april 2003 22:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Debat is uitgesteld naar begin juni. Dan zijn ook een aantal raadsleden die vóór het reddingsplan zouden stemmen weer terug.
En daarnaast is het ook wel zonde.
Ik vindt het geen goede gang van zaken zoals de gemeentes omgaan met clubs die failliet dreigen te gaan. Belastinggeld in clubs stoppen die financieel wanbeleid voeren, het is toch te gek voor woorden. Het financieel beleid is zelfs zo slecht dat de banken er geen geld in willen pompen, dus denken die gemeentebesturen dan geven wij toch die lening , en dat van het belastinggeld wat op dit moment zo hard nodig is. Ik wordt hier dus echt niet goed van.
Waarom kunnen mijn schaatsvereniging en mijn zeilvereniging hun zaakjes wel rond krijgen, en die voetbalclubs niet? Als je niet met geld om kunt gaan moet je maar gewoon failliet gaan, lijkt mij.
quote:als je nog niks zinnigs te melden hebt
Op donderdag 24 april 2003 22:23 schreef Spoenk het volgende:
alleen wel klote dat vitas dan al gedegradeerd is en het hele plan afgeblazen wordt
eigenlijk wel triest dat ze geen besluit genomen hebben, kzat me wel te verbijten, maarja nu komt de beslissing in juni nog meer onzekerheid lijkt me, al is het wel in het voordeel van vitesse
quote:vond die post toch vrij zinnig
Op vrijdag 25 april 2003 00:13 schreef Tha_Mars het volgende:[..]
als je nog niks zinnigs te melden hebt
quote:Een beetje kort door de bocht mijn waarde Steijn, maar je hebt wel een punt.
Op donderdag 24 april 2003 23:26 schreef Steijn het volgende:
Mismanagement moet worden bestraft, laat Vitesse dus maar failliet gaan.Ik vindt het geen goede gang van zaken zoals de gemeentes omgaan met clubs die failliet dreigen te gaan. Belastinggeld in clubs stoppen die financieel wanbeleid voeren, het is toch te gek voor woorden. Het financieel beleid is zelfs zo slecht dat de banken er geen geld in willen pompen, dus denken die gemeentebesturen dan geven wij toch die lening , en dat van het belastinggeld wat op dit moment zo hard nodig is. Ik wordt hier dus echt niet goed van.
Waarom kunnen mijn schaatsvereniging en mijn zeilvereniging hun zaakjes wel rond krijgen, en die voetbalclubs niet? Als je niet met geld om kunt gaan moet je maar gewoon failliet gaan, lijkt mij.
Aan de andere kant betekent je argumentatie het einde van betaald voetbal Nederland (met vier clubs kun je immers geen volwaardige competitie voeren).
Ik vind eigenlijk de huidige situatie wel ok.
Wanbeleid wordt bestraft. Clubs worden gedwongen weer eens realistisch naar hun huishouden te kijken. De bomen groeien de hemel immers niet meer in, nietwaar?
Strohalmpolitiek dient afgezworen te worden. Koop/bouw een nieuw stadion en de inkomsten staan garant voor een miserabele instandhouding van de licentie.
Wat een humbug.
Saneren en pas op de plaats qua salarissen. Klaar, punt uit. Omhoog gevallen vedettes mogen opzouten naar het buitenland.
Pas op de plaats. Regionale reddingspogingen van de lokale overheid dienen te worden genegeerd. Iets wat dood is, is dood. Begin liever opnieuw, met een gezonde basis.
Constant reanimeren helpt niet.
Soms moet je (helaas of goddank) constateren dat je stad/dorp zich geen professionele voetbalclub kan permitteren.
J.
Winnen jullie toch nog iets
groeten uit Hellmond
quote:hoe kan je dat nou zeggen in dit topic, de gemeente beslist nog erover, de belang van een voetbalclub voor een stad wordt vaak genegeerd, de gemeentes ziet dit nog wel in, bij Vitesse is de situatie toch lichtelijk anders gezien de gemeente een stadion heeft dat tevens verlies draait, en ook zal blijven bestaan.....
Pas op de plaats. Regionale reddingspogingen van de lokale overheid dienen te worden genegeerd. Iets wat dood is, is dood. Begin liever opnieuw, met een gezonde basis.Constant reanimeren helpt niet.
Soms moet je (helaas of goddank) constateren dat je stad/dorp zich geen professionele voetbalclub kan permitteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |