abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_8673158
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:12 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt omdat Nec hun plaats op de ranglijst niet gekocht hebben met geld dat er niet was.


weer die discussie
quote:
Nou, laten we het hopen.
pi_8673242
Laat Vitesse maar lekker blijven waar ze zijn: In de eredivisie

En op plek 14

  donderdag 27 februari 2003 @ 22:28:05 #28
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_8761274
jemig als je geen nuttige info hebt dan kan je beter niks zeggen
quote:
Gemeente verleent Vitesse ¤ 1 miljoen krediet
Persbericht gemeente naar de media verstuurd.

Het college van Burgemeester en Wethouders heeft besloten ¤ 1 miljoen te lenen aan Vitesse. Dit geld is afkomstig uit het doorlopend krediet van ¤ 5,4 miljoen dat de gemeente Arnhem in april 2002 ter beschikking heeft gesteld aan de club. Dinsdag 25 februari heeft Vitesse verzocht gebruik te maken van dit krediet. Hierop heeft het college vandaag positief gereageerd. Het bedrag van ¤ 1 miljoen wordt direct ter beschikking gesteld op basis van de afspraken die in april 2002 zijn gemaakt. Het college heeft hiertoe besloten op basis van aan de gemeente gepresenteerde cijfers van de club. Over overige maatregelen om Vitesse weer gezond te maken worden nog gesprekken gevoerd tussen gemeente en Vitesse. Hierover kunnen op dit moment geen mededelingen worden gedaan.

Bron: Vitesseworld 27-02-2003


Maximaal 4 regels
  maandag 14 april 2003 @ 16:30:23 #29
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9772359
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_9777838
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:30 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]

Weinig origineel en je voelt je ongetwijfeld geschaadt en gekwetst na die wel originele geplaatste foto van Hallahan:

Je moet even die emotionele periode van jouw eigen clubje ontvluchten door een schalkse foto van Vitesse te plaatsen in de hoop dat je niet meer over de problemen van twente hoeft te praten.
Vrij droevig, zeker als je kijkt naar de periode waarin je het plaatst; net nu Vitesse 2 zeer goede wedstrijden heeft gespeeld en aankomende zaterdag ongetwijfeld van Nec gaat winnen.

quote:
Op zondag 23 februari 2003 18:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat de rollen niet voor even zijn omgedraaid, maar ik denk dat ze voor altijd zijn omgedraaid.


Wat een voetbalwijsheid heb jij. Vitesse heeft namelijk kwalitatief een baggerselectie of niet?
pi_9782871
quote:
Op maandag 14 april 2003 20:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat een voetbalwijsheid heb jij. Vitesse heeft namelijk kwalitatief een baggerselectie of niet?
Is 'n kwalitatief goede selectie dan 'n garantie voor succes.....???

Over voetbalwijsheid gesproken......

'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_9783006
quote:
Wat een voetbalwijsheid heb jij. Vitesse heeft namelijk kwalitatief een baggerselectie of niet?
Ze staan momenteel op een nacompetitie-plek, dan kun je niet zeggen dat je uitmuntende spelers hebt lijkt me. Bob Peeters is op papier een goede spits, in de praktijk valt dat tegen. Hetzelfde geldt voor 'n aantal andere spelers van Vitesse...

Op papier ziet het er aardig uit, maar in de praktijk valt het vies tegen. Volgend jaar seizoen, als er weer wat spelers op moeten krassen.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9783576
quote:
Op maandag 14 april 2003 20:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat een voetbalwijsheid heb jij. Vitesse heeft namelijk kwalitatief een baggerselectie of niet?
Daarom staan ze ook zo hoog .

Bovendien verwacht ik dat de toppers die er rondlopen snel weggaan als Vitesse degradeert .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_9791879
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:16 schreef Chiel-Montagne het volgende:

[..]

Is 'n kwalitatief goede selectie dan 'n garantie voor succes.....???

Over voetbalwijsheid gesproken......


Euh...alle topclubs van Europa hebben nu niet bepaald amateurs in het veld staan.

en zoals jan sommerdijk al zei gister in De Verlenging "de kwaliteit van Vitesse gaat de doorslag geven zaterdag"

quote:
Op maandag 14 april 2003 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ze staan momenteel op een nacompetitie-plek, dan kun je niet zeggen dat je uitmuntende spelers hebt lijkt me. Bob Peeters is op papier een goede spits, in de praktijk valt dat tegen. Hetzelfde geldt voor 'n aantal andere spelers van Vitesse...

Op papier ziet het er aardig uit, maar in de praktijk valt het vies tegen. Volgend jaar seizoen, als er weer wat spelers op moeten krassen.


Verklaar jij dan even fijn aan de mensen hier waarom we met diezelfde selectie Rapid Boekarest, Bremen verslaan en Liverpool het moeilijk hebben gemaakt?
Kwalitatief is de selectie zeker niet minder dan welke club in Nederland dan ook m.u.v. de top 3.
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:42 schreef keeper het volgende:

[..]

Daarom staan ze ook zo hoog .

Bovendien verwacht ik dat de toppers die er rondlopen snel weggaan als Vitesse degradeert .


Ongelooflijk wat ik hier lees allemaal. Dus Roda, Twente, Heerenveen presteerden de afgelopen jaren zo afwisselend omdat de selectie ineens kwalitatief minder was dan de jaren ervoor? Dat terwijl de selecties grotendeels hetzelfde gebleven zijn.
Nog een mooi voorbeeld van PSV aan het begin van vorig seizoen toen ze op een gegeven moment 13de stonden. De kwaliteit was in 1 keer weg volgens jullie redenatie.
Of bij Nec, die dit seizoen nu boven verwachting presteren; in 1 keer heel veel kwaliteit erbij gekregen of niet?
  dinsdag 15 april 2003 @ 13:40:12 #35
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_9791953
ik zou da wel een mooie grap vinden, vitesse degraderen

een heel seizoen wedstrijden als vitesse-mvv in de gelredome

...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_9794167
quote:
Verklaar jij dan even fijn aan de mensen hier waarom we met diezelfde selectie Rapid Boekarest, Bremen verslaan en Liverpool het moeilijk hebben gemaakt?
Kwalitatief is de selectie zeker niet minder dan welke club in Nederland dan ook m.u.v. de top 3.
Diezelfde topselectie staat anders wel 15e(!!!!) in onze nationale Mickey Mouse league.
Liverpool speelde erg matig tegen Vitesse en maakte zich duidelijk niet druk over dat cluppie uit Arnhem, en waarom zouden ze? Drie tandjes lichter schakelden ze Vitesse ook uit zonder noemenswaardige problemen.
Tegen Bremen speelde Vitesse formidabel, tegen het grote Rapid Bucharest was het niet om over naar huis te schrijven.

Al met al vind ik twee goede wedstrijden tegen Bremen niet echt representatief voor een heel seizoen.

Maar goed, als jij denkt dat Vitesse een topselectie heeft dan vind ik het best. Succes in de nacompetitie. Moet geen probleem zijn met zo'n topselectie.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9794219
quote:
Op maandag 14 april 2003 20:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Weinig origineel en je voelt je ongetwijfeld geschaadt en gekwetst na die wel originele geplaatste foto van Hallahan:
[afbeelding]

[..]


Had die pic nog niet gezien
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:42:05 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9795217
ARNHEM (ANP) - De directie van het Gelredome plaatst vraagtekens bij het saneringsplan van de gemeente Arnhem omtrent Vitesse, dat woensdag wordt gepresenteerd. In het voorstel staat onder meer centraal dat Vitesse en Gelredome in één rechtspersoon worden samengebracht.

Volgens het management van het stadion wijkt dit af van eerder gemaakte afspraken. ,,Veel belangrijker echter vinden wij dat de vraag waarom niet wordt beantwoord. Evenmin wordt duidelijk gemaakt wat de consequenties zijn op financieel-, organisatorisch-, juridisch-, fiscaal gebied en voor het personeel.''

Volgens de directie van het Gelredome kan de reorganisatie op andere wijze ten uitvoer worden gebracht. Bijvoorbeeld zoals vorig jaar met goedkeuring van gemeente en provincie werd gepresenteerd.

,,Volgens ons kan ook financieel orde op zaken worden gesteld bij Vitesse zonder deze fusie'', zegt het Gelredome. ,,Extra tegenvallers bij de club zijn voor ons daarom geen argument de plannen te wijzigen.'' Verder stelt het management dat als het functioneren van de beide directies te wensen overlaat, er andere bevoegde organen zijn om in te grijpen.

Desondanks sluit het Gelredome medewerking aan het nieuwe plan allesbehalve uit. ,,Wij beseffen dat de financiële herstucturering alleen mogelijk is met overheidsgelden. Wel zijn wij van mening dat alles nog te vaag is om er een blanco cheque voor te ondertekenen.''

De verwachting is dat de gemeente bekendmaakt dat het een kleine 30 miljoen euro voor het reddingsplan beschikbaar wil stellen. Daarvan wordt 19 miljoen aangewend om het stadion plus grond in handen te krijgen. De resterende 10 miljoen wordt geleend aan Vitesse.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 15 april 2003 @ 17:05:29 #39
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9797804
quote:
Op maandag 14 april 2003 20:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:


Weinig origineel en je voelt je ongetwijfeld geschaadt en gekwetst na die wel originele geplaatste foto van Hallahan:
[


wat je orgineel noemt
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 april 2003 @ 20:26:27 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9802466
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 20:22 schreef Peter83 het volgende:
Bestuur Vitesse pakt per direct z'n biezen

15/4/2003 18:35

Het bestuur van Vitesse is met onmiddellijke ingang opgestapt, heeft voorzitter Jos Vaessen verklaard. Reden is het saneringsvoorstel dat de gemeente Arnhem dinsdagmiddag presenteerde. De overheid had het opstappen van de bestuurders als voorwaarde voor steun geëist.
Het reddingsplan dat de gemeente Arnhem dinsdagmiddag presenteerde, behelst onder meer een lening van 5,4 miljoen gulden van die gemeente aan Vitesse. De locale overheid wil bovendien het Gelredome plus de grond er omheen kopen voor een bedrag van 24 miljoen euro. De stad Arnhem gaat zich niet met de exploitatie bemoeien. De overheid wil bovendien dat de voetbalclub Vitesse en stadion Gelredome in één holding worden samengebracht.

Voorwaarde voor dat plan om Vitesse van de financiële ondergang te redden, is dat het bestuur van zowel Vitesse als van het Gelredome opstapt. Arnhem wil namelijk nieuwe gezichten zien. En 'dubbelfuncties' moet verdwijnen.

Drie van de vier bestuursleden (Herman Veenendaal, Cor Guijt en Jan Snellenburg) zitten met een privévermogen van zo'n tien miljoen euro in de club. Volgens wethouder Gast zijn daar echter goede afspraken over gemaakt. 'Er wordt gekozen voor een elegante oplossing', aldus Gast dinsdagmiddag.

Voorzitter Jos Vaessen kon zich vinden in de voorwaarde van de gemeente Arnhem. 'Mijn taak zit erop', aldus de preses. 'Ik heb het drie jaar gedaan en het is mooi geweest. Ik heb wel iets met Vitesse, dus de wedstrijden zal ik blijven bekijken. Het is mooi zo.'
-----------------
Aldus vi.nl


OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:28:39 #41
8540 Peter83
All the way
pi_9802513
Ok excuses. Dacht dat het andere topic alleen over het voetbalaspect ging.

Desalniettemin zal Aalbers inderdaad wel terugkomen. Met een zak met geld en een sponsor. Hopelijk is het niet te laat voor Vitesse.

Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_9802888
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Diezelfde topselectie staat anders wel 15e(!!!!) in onze nationale Mickey Mouse league.
Liverpool speelde erg matig tegen Vitesse en maakte zich duidelijk niet druk over dat cluppie uit Arnhem, en waarom zouden ze? Drie tandjes lichter schakelden ze Vitesse ook uit zonder noemenswaardige problemen.
Tegen Bremen speelde Vitesse formidabel, tegen het grote Rapid Bucharest was het niet om over naar huis te schrijven.

Al met al vind ik twee goede wedstrijden tegen Bremen niet echt representatief voor een heel seizoen.

Maar goed, als jij denkt dat Vitesse een topselectie heeft dan vind ik het best. Succes in de nacompetitie. Moet geen probleem zijn met zo'n topselectie.


Om je gelijk te halen overtrek je de boel nogal. Ik heb namelijk nooit gezegd dat Vitesse een topselectie heeft. Kwalitatief zijn ze zeker niet slecht.
De meesten hier in dit topic mogen ook een carriere als voorspeller beginnen als ik zie hoe zeker jullie zijn dat Vitesse óf gaat degraderen óf nacompetitie gaat spelen. Er zijn nog 21 punten te verdienen met daarbij in gedachten dat we alleen nog maar spelen tegen clubs in de onderste regionen en middenmoot. Het moeilijkste hebben we al gehad.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 20:26 schreef Doc het volgende:

[..]


Wat is dat toch schitterend; ik zie weer veel positieve berichten over Vitesse de laatste tijd. Snoei weg, sturing terug, bestuur weg, reddingsplan voor Vitesse en Gelredome en straks zeer waarschijnlijk Aalbers die weer terug komt.
Alles weer zoals het hoort zodat we een 2de aanval op de top 3 kunnen doen.

Ik zeg HEERLIJK!

pi_9805195
quote:
Om je gelijk te halen overtrek je de boel nogal. Ik heb namelijk nooit gezegd dat Vitesse een topselectie heeft. Kwalitatief zijn ze zeker niet slecht.
De meesten hier in dit topic mogen ook een carriere als voorspeller beginnen als ik zie hoe zeker jullie zijn dat Vitesse óf gaat degraderen óf nacompetitie gaat spelen. Er zijn nog 21 punten te verdienen met daarbij in gedachten dat we alleen nog maar spelen tegen clubs in de onderste regionen en middenmoot. Het moeilijkste hebben we al gehad.
JIj praat alsof Vitesse nog steeds de vierde club van Nederland is. Er zijn nog 21 punten te verdelen, maar eerst nog zien hoeveel Vitesse er daarvan gaat halen. De nacompetitie komt akelig dichtbij voor de miljoenenselectie van Vitesse.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 15 april 2003 @ 23:30:19 #44
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9805420
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 20:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De meesten hier in dit topic mogen ook een carriere als voorspeller beginnen als ik zie hoe zeker jullie zijn dat Vitesse óf gaat degraderen óf nacompetitie gaat spelen. Er zijn nog 21 punten te verdienen met daarbij in gedachten dat we alleen nog maar spelen tegen clubs in de onderste regionen en middenmoot. Het moeilijkste hebben we al gehad.
en bij nederlagen loopt de concurrentie dus nog verder weg
Het moeilijkste komt dus nog
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_9815154
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

JIj praat alsof Vitesse nog steeds de vierde club van Nederland is.


Op vele fronten nog wel ja. Zeker als je kijkt naar de afgelopen 13 jaar.
quote:
Er zijn nog 21 punten te verdelen, maar eerst nog zien hoeveel Vitesse er daarvan gaat halen. De nacompetitie komt akelig dichtbij voor de miljoenenselectie van Vitesse.
Klopt.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:30 schreef CAZZO het volgende:

[..]

en bij nederlagen loopt de concurrentie dus nog verder weg
Het moeilijkste komt dus nog


Is en blijft nog altijd makkelijker tegen te spelen dan tegen de topclubs, dat is duidelijk.

Je kan het trouwens ook omdraaien: bij winst loop je direct weg van de concurrentie, en aangezien de selectie kwalitatief veel beter is en als ik de vorige 2 wedstrijden onder Sturing in aanschouw neem dan kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat Vitesse het gaat redden.

  woensdag 16 april 2003 @ 14:43:25 #46
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9816310
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Is en blijft nog altijd makkelijker tegen te spelen dan tegen de topclubs, dat is duidelijk.

Je kan het trouwens ook omdraaien: bij winst loop je direct weg van de concurrentie, en aangezien de selectie kwalitatief veel beter is en als ik de vorige 2 wedstrijden onder Sturing in aanschouw neem dan kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat Vitesse het gaat redden.


nec en heerenveen,de komende tegenstanders zie ik nou niet bepaald als makkelijk,verlies je die beide en zwolle en groningen pakken nog een paar punten dan zal de druk nog groter worden,iets wat goed voetbal niet te goede komt en dan maakt het echt niet zoveel meer uit wie de tegenstander is en of sturing voor de groep staat
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_9823558
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:43 schreef CAZZO het volgende:

[..]

nec en heerenveen,de komende tegenstanders zie ik nou niet bepaald als makkelijk,verlies je die beide en zwolle en groningen pakken nog een paar punten dan zal de druk nog groter worden,iets wat goed voetbal niet te goede komt en dan maakt het echt niet zoveel meer uit wie de tegenstander is en of sturing voor de groep staat


Je gaat steeds van verlies uit, en dat is de fout die je maakt in je denkproces. Dat zal zeer onwaarschijnlijk zijn. Vitesse zal moeten knokken voor de punten maar om ze nu al als kansloos te zien is zeer overtrokken.
  woensdag 16 april 2003 @ 21:43:52 #48
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9826405
quote:
Op woensdag 16 april 2003 19:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Je gaat steeds van verlies uit, en dat is de fout die je maakt in je denkproces. Dat zal zeer onwaarschijnlijk zijn. Vitesse zal moeten knokken voor de punten maar om ze nu al als kansloos te zien is zeer overtrokken.


tuurlijk ga ik van verlies uit,ik zie ze de laatste tijd niet veel anders doen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_9833311
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 20:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Wat is dat toch schitterend; ik zie weer veel positieve berichten over Vitesse de laatste tijd. Snoei weg, sturing terug, bestuur weg, reddingsplan voor Vitesse en Gelredome en straks zeer waarschijnlijk Aalbers die weer terug komt.
Alles weer zoals het hoort zodat we een 2de aanval op de top 3 kunnen doen.

Ik zeg HEERLIJK!


Zo zie je maar weer, mensen leren niks van de geschiedenis.
pi_9836909
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:14 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, mensen leren niks van de geschiedenis.


Je hebt gelijk, we moesten het bestuur laten zitten met hun meest vreemde handelingen en lekker een grijze middenmootclub worden net als Nec.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')