abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215679521
Ik zoek een apparaat om muziek en podcast etc vanaf de telefoon af te spelen in de auto en ik vind niet wat ik wil hebben.

Het ding moet alleen als versterker dienen van de smartphone, via de smartphone bedienbaar. Dus geen radio. Mooiste is natuurlijk als ‘ie wel in de slede van de radio past, maar misschien is er ook wel iets anders mogelijk?

Zoiets bestaat vast wel, maar ik kan het niet vinden. Misschien heeft iemand hier een goede suggestie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215679588
Je zoekt dus gewoon een mobiele bluetooth speaker? Of een autoradio met bluetooth ontvanger?
pi_215679601
Ik heb een Bluetooth ontvanger die in de 5v gaat en dan via fm dit door stuurt naar de radio. Is dit ongeveer wat je zoekt?
pi_215679815
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:59 schreef Farenji het volgende:
Je zoekt dus gewoon een mobiele bluetooth speaker? Of een autoradio met bluetooth ontvanger?
Een ding op 12Volt, niet mobiel. Een versterker waar de autospeakers op aangesloten worden.

In plaats van een autoradio. Niet een autoradio met bluetooth want ik wil het bedienen vanaf de mobiel. Geen knopjes op het ding zelf (hooguit een aan/uitknop).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215679830
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 13:02 schreef Document1 het volgende:
Ik heb een Bluetooth ontvanger die in de 5v gaat en dan via fm dit door stuurt naar de radio. Is dit ongeveer wat je zoekt?
Nee, dat dus helaas ook niet, ik wil niet bedienen via dat radio-ding. Ander was het idd een optie.
pi_215679853
Ik heb dit ding aan de aux-poort van mijn auto hangen en dat werkt perfect. Je hebt ze ook in deze vorm waarbij je je radio en dit ding allebei op hetzelfde FM-kanaal moet afstellen.
pi_215679855
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb dit ding aan de aux-poort van mijn auto hangen en dat werkt perfect. Je hebt ze ook in deze vorm waarbij je je radio en dit ding allebei op hetzelfde FM-kanaal moet afstellen.
Zoiets had ik ook, werkte erg goed.
pi_215679879
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2024 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, dat dus helaas ook niet, ik wil niet bedienen via dat radio-ding. Ander was het idd een optie.
Dat hoeft dus niet, die dingen die ik net post (en ook wat @Document1 bedoelt) zijn puur en alleen dingen om je telefoon mee te pairen via bluetooth als je auto zelf dat niet heeft. Het enige dat je moet doen in het geval van zo'n ding is je telefoon pairen en je radio op hetzelfde FM-kanaal als de transmitter afstemmen (of de source van je radio veranderen naar aux in het geval van het ding dat ik heb) zodat het geluid uit je boxen komt, verder gaat de complete bediening via je telefoon.
pi_215680269
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2024 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Bediening gaat gewoon via m’n telefoon of dat ding.
pi_215681603
Maar ik zoek dus eigenlijk een autoradio zonder radio. Geen tuner. Alleen versterker.
pi_215681644
Wellicht is een jbl speaker plaatsen in de auto een goede oplossing
  maandag 25 november 2024 @ 17:42:06 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 25 november 2024 @ 18:52:57 #13
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_215682316
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2024 17:35 schreef sigme het volgende:
Maar ik zoek dus eigenlijk een autoradio zonder radio. Geen tuner. Alleen versterker.
Dat bestaat vast, maar gewoon geen gebruik maken van de tuner is geen optie?
En ben je van plan tijdens het rijden met je telefoon te kloten of gebruikt de bijrijder het?
pi_215682319
Parrot (van de universele carkits met alleen zo'n kleine display in zicht) had vroeger setjes waar een versterker in zat.

Kan ze nu niet zo snel vinden.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_215747401
Je kan bijna elke auto audio versterker pakken, die je wil.

Speakers sluit je aan op versterker, telefoon via aux naar tulp.

Normaal gesproken, doe je telefoon - autoradio - versterker - speakers, maar de autoradio kan je weg laten.
pi_215747440
Elke radio met bluetooth kan dit. Krijg je de "radio" er gratis bij.
pi_215747583
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb precies deze en werkt idd perfect. Goed geluid.
Maar je moet wel een aux ingang hebben Sommige oude auto's/radios hebben dat niet.
Anders kan je idd (ook bij Wegman bv)een apparaatje kopen dat het geluid van je telefoon naar een fm-frequentie op je radio stuurt.
In beide gevallen kun je alles nog steeds bedienen vanaf het telefoon.
pi_215748036
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 14:47 schreef Ziedezon het volgende:

[..]
Ik heb precies deze en werkt idd perfect. Goed geluid.
Maar je moet wel een aux ingang hebben Sommige oude auto's/radios hebben dat niet.
Anders kan je idd (ook bij Wegman bv)een apparaatje kopen dat het geluid van je telefoon naar een fm-frequentie op je radio stuurt.
In beide gevallen kun je alles nog steeds bedienen vanaf het telefoon.
De aux-ingang is zo'n beetje het enige "moderne" infotainment die mijn auto uit 2006 WEL heeft :P
pi_215748699
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2024 17:35 schreef sigme het volgende:
Tegenwoordig kan je binna geen head unit (autoradio) kopen zonder ondersteuning van Apple Carplay of Android Auto. Dat zou ik doen in plaats van 'bluetooth en met de mobiel bedienen'. (zo zonde van de verkeersboete).

Dan heb je ook gelijk navigatie 'geregeld'. En met een microfoontje erbij kan je ook in de auto bellen/gebeld worden.
pi_215750582
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 14:26 schreef afterburner het volgende:
Je kan bijna elke auto audio versterker pakken, die je wil.

Speakers sluit je aan op versterker, telefoon via aux naar tulp.

Normaal gesproken, doe je telefoon - autoradio - versterker - speakers, maar de autoradio kan je weg laten.
Kan je hier wat apparaten bij linken? Want ik wil dus zonder de autoradio :Y
pi_215750610
Voor de duidelijkheid: ik heb een autoradio. Da's een onding. Aan- & uitzetten is al lastig in het donker, en het ding verspringt makkelijk van invoerkanaal omdat de knopjes allemaal dubbelfuncties hebben. Dus die wil ik er uit. Ik wil niet in plaats daarvan een nieuwe autoradio kopen, want ik wil helemaal geen autoradio - ik wil alleen een versterker.
pi_215754847
lama
pi_215754862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:02 schreef Shodan het volgende:
lama

He die heb ik!
  woensdag 4 december 2024 @ 11:09:53 #24
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_215764889
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 19:44 schreef sigme het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik heb een autoradio. Da's een onding. Aan- & uitzetten is al lastig in het donker, en het ding verspringt makkelijk van invoerkanaal omdat de knopjes allemaal dubbelfuncties hebben. Dus die wil ik er uit. Ik wil niet in plaats daarvan een nieuwe autoradio kopen, want ik wil helemaal geen autoradio - ik wil alleen een versterker.
Versterkers in enkel of dubbel DIN ga je niet vinden. Autoversterkers zijn doorgaans losse apparaten met tulpstekkers als ingang die je onder het dashboard of kofferbak plaatst. De radio zou je gratis voor lief moeten nemen en in een winkel uitproberen welke de meest simpele bediening heeft.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')