abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215679076

De aanslagen op onderwijsinstanties die op huuu huuuu haatmedium X haatmedium Snapchat worden aangekondigd, zoals in Nijmegen en Breda, zijn volgens 'bronnen van De Telegraaf' afkomstig uit linksactivistische pro-Pallie-hoek.

Op de beelden was onder meer te zien 'vrijdag schietpartijen op een paar scholen', 'Free the P.', 'aankomende maandag schietpartijen in verschillende scholen in breda!!!', enzovoorts.

"De pro-Palestinagroeperingen zouden verantwoordelijk zijn voor een deel van de dreigementen", aldus De T. "Het is niet uitgesloten dat een buitenlandse actor, lees Iran, hierbij betrokken is." Andere meldingen zijn waarschijnlijk afkomstig van copycatkinders die gewoon geen zin hebben in het eerste uur gym van meester Balk die altijd zo uit z'n bek stinkt. Rond de dreiging in Breda heeft de politie inmiddels gemeld dat een minderjarige jongen uit België in beeld is. Ondertussen hebben diverse pro-Pallie-knuppelclubjes weer een demo aangekondigd, zo lezen we bij Brendel.

Aangekondigd door de Hamas-tokkies van PGNL, met alle andere usual suspects uit de Keuken Kampioen Divisie van het Palestina-activisme bij de ondertekenaars: BIJ1, UvA-figuren, KOZP, XR-werklozen, enzovoorts. Gaaf land man. Gratis Gratis Palestina!

Update - Minderjarig meisje uit België aangehouden voor dreiging Breda

https://www.geenstijl.nl/5180018/pallie-pallie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215679103
Nou in dat geval ben ik maar weer pro Bibi.
pi_215679105
Ik snap het wel, die demonstraties gaan ook vervelen en het is kutweer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 25 november 2024 @ 12:13:50 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_215679253
Ik hoorde op de radio dat ze een minderjarig meisje in belgie hebben aangehouden hiervoor.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_215679259
Het wordt steeds gestoorder met die Palliewappies.
pi_215679260
quote:
15s.gif Op maandag 25 november 2024 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
Ik hoorde op de radio dat ze een minderjarig meisje in belgie hebben aangehouden hiervoor.
Ja dat staat in het artikel in de OP Hans.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215679271
Fijn volk die Hamas pijpertjes
Zonder wrijving geen glans
  maandag 25 november 2024 @ 12:17:12 #8
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_215679295
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:15 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja dat staat in het artikel in de OP Hans.
OP's lezen :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_215679351
GeenStijl en Telegraaf quotes.
Het zal dan wel de waarheid zijn
pi_215679487
Aldus de PVV partijkrant
"Pools are perfect for holding water"
pi_215679537
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 12:21 schreef DJKoster het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:38 schreef probeer het volgende:
Aldus de PVV partijkrant
:') x oneindig.

Wat is wel een goede bron volgens jullie? Joop?
gtfo gekkies.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215679546
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 12:21 schreef DJKoster het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)hool-shootings-breda
pi_215679553
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:38 schreef probeer het volgende:
Aldus de PVV partijkrant
https://jeugdjournaal.nl/(...)gen-scholen-in-breda
pi_215679560
Je moet pas bang worden als je á la Peter R. een brief krijgt waarin je verzekerd wordt dat er he-le-maal niets met je zal gebeuren.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_215679571
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[..]

gtfo gekkies.
Als Joop iets gelijkwaardigs meld met als enig bewijs "volgens bronnen van Joop" vind ik het terecht dat er enige vraagtekens zijn.

Gekkie
pi_215679583
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:55 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Als Joop iets gelijkwaardigs meld met als enig bewijs "volgens bronnen van Joop" vind ik het terecht dat er enige vraagtekens zijn.

Gekkie
Tot nu toe heeft enkel de Telegraaf het over de " linksactivistische pro-Pallie-hoek.", inderdaad. Even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215679590
quote:
quote:
zijn volgens 'bronnen van De Telegraaf' afkomstig uit linksactivistische pro-Pallie-hoek.
precies wat er mist bij de door jou aangehaalde artikelen van NOS en het jeugdjournaal. Maar dat was je vast ontgaan
pi_215679598
quote:

[..]
[..]

gtfo gekkies.
Ligt er aan waar ze over berichten. Mbt politiek nieuws zijn ze ook nogal gekleurd.
pi_215679603
quote:
Daar blijft het hele 'pro-Palestina' narratief achterwege.

En hej, dat kan best de waarheid zijn hoor, dat die bedreigingen van zo'n clubje kwamen. Maar dat is niet iets wat ik voor waarheid aanneem uit de mond van de Telegraaf.
pi_215679608
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 13:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Ligt er aan waar ze over berichten. Mbt politiek nieuws zijn ze ook nogal gekleurd.
Nogal?
pi_215679621
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 13:03 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Nogal?
Ja.

Behoorlijk. Enigszins. Danig. Tamelijk.
pi_215679640
De pro-pallies zijn niet bepaald m'n vriendjes, maar ik vind de link tussen de Palestijnse kwestie en eenlingen die dreigen met schietpartijen op een random school niet perse voor de hand liggen. Weten we zeker dat dit niet "gewoon" een geflipte leerling is die toevallig ook een Palestijns vlaggetje als Feesboekprofielfoto, of zoiets, heeft?
pi_215679645
quote:

[..]
[..]

gtfo gekkies.
Het is inmiddels al bewezen niet waar. Zou ook niet de eerste keer zijn dat de Telegraaf zoiets verzint.
What Would Goku Do
pi_215679652
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 13:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De pro-pallies zijn niet bepaald m'n vriendjes, maar ik vind de link tussen de Palestijnse kwestie en eenlingen die dreigen met schietpartijen op een random school niet perse voor de hand liggen. Weten we zeker dat dit niet "gewoon" een geflipte leerling is die toevallig ook een Palestijns vlaggetje als Feesboekprofielfoto, of zoiets, heeft?
Het was kennelijk een minderjarig meisje uit België, dus dan is het bedreigen van een Bredase scholengemeenschap sowieso ook wat bijzonder.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215679676
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:59 schreef stalybridge het volgende:

[..]
[..]
precies wat er mist bij de door jou aangehaalde artikelen van NOS en het jeugdjournaal. Maar dat was je vast ontgaan
O God je leest het jeugdjournaal artikel ook nog… _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')