Als je 2 blauwe vinkjes hebt toch?quote:Op zondag 24 november 2024 18:30 schreef Golf8 het volgende:
vraagie van deez boomer
wanneer je in een groepchat zit zeg maar met 10 leden kun je van je eige berichtenjes zien wie ze gelezen heb en hoe laat via infoknop
ok maar nu de vraag
er is een berichtenstroom van laten we zeggen 20 berichten van andere mensen zelf heb je niets gezegd
kun je dan van die 20 berichten VAN ANDEREN DUS zien wie ze gelezen heb?
nee tis lastige vraag dat bedoel ik nietquote:
Je moet gewoon elk bericht in de groepschat meteen even quoten en dan weet je iig wel wie de quote van het bericht wanneer heeft gelezen, al denk ik dat je ook heel snel uit de groep getieft wordt.quote:Op zondag 24 november 2024 20:42 schreef Golf8 het volgende:
ok belachelijk allemaal domme funktionilteiten bij al die updates en dit kan geen eens
ik zal jou ff quoten johquote:Op zondag 24 november 2024 22:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je moet gewoon elk bericht in de groepschat meteen even quoten en dan weet je iig wel wie de quote van het bericht wanneer heeft gelezen, al denk ik dat je ook heel snel uit de groep getieft wordt.
Nee, die hebben de groepschat geopend. Je kunt niet concluderen dat ze de berichten gelezen hebben.quote:Op maandag 25 november 2024 17:36 schreef Golf8 het volgende:
oplossing s een berichtje plaatsen dat zogenaamd zinvol is en mensn die dat gelesen hebben hebben ook voorgaande message s gelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |