SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geen idee eigenlijk. Maar chinees bestellen staat al op de planningquote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer deze kant op?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 november 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik weer zin in chinees/indonesisch en dat is hier nooit zo lekker als in nederland
Ai ai ai aiquote:
Bij een chinees indisch restaurant moet je toch gewoon een hele rijsttafel bestellenquote:Op zondag 24 november 2024 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En o wee als iemand wat anders bestelt
De horrorquote:Op zondag 24 november 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu overgeleverd aan de k&k Chinees van de AH en de Jumbo.
O jaquote:Op zondag 24 november 2024 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een chinees indisch restaurant moet je toch gewoon een hele rijsttafel bestellen
dan zelf maar koken hequote:Op zondag 24 november 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Dat is altijd een beetje.. meh. Zelfs bij gebrek aan beter eigenlijk geen goede optie.quote:Op zondag 24 november 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
oefening baart kunstquote:Op zondag 24 november 2024 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of die babi pangang veel lekkerder is.
je hebt maandmenu, maar dat vind ik wel zo standaard, heb dan liever een Thaiquote:Op zondag 24 november 2024 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een chinees indisch restaurant moet je toch gewoon een hele rijsttafel bestellen
Als ie steeds overslaat, is dat geen garantieding?quote:Op zondag 24 november 2024 16:34 schreef Karzai het volgende:
hmm niet zo blij met mijn nieuwe platenspeler hij slaat steeds over en is lastig in te stellen
ja denk het wel, even kijken want toch een duur ding van 300 euro, valt mij erg tegenquote:Op zondag 24 november 2024 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ie steeds overslaat, is dat geen garantieding?
Vroeger had je bij de Jumbo foodmarkt in Breda wel goede afhaalchinees, dat werd gewoon voor je neus klaargemaakt in de wok. Weet niet hoe die nu is, maar de laatste keer dat ik er was viel dat al tegen, dan maakten ze het wel vers maar werd het in een bakje in de koeling gestopt om zelf op te warmenquote:Op zondag 24 november 2024 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is altijd een beetje.. meh. Zelfs bij gebrek aan beter eigenlijk geen goede optie.
Als die steeds overslaat staat er misschien teveel druk op de naaldquote:Op zondag 24 november 2024 16:34 schreef Karzai het volgende:
hmm niet zo blij met mijn nieuwe platenspeler hij slaat steeds over en is lastig in te stellen
Ben wel een aantal keer in die Jumbo geweest maar heb er eigenlijk nog nooit gegeten.quote:Op zondag 24 november 2024 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je bij de Jumbo foodmarkt in Breda wel goede afhaalchinees, dat werd gewoon voor je neus klaargemaakt in de wok. Weet niet hoe die nu is, maar de laatste keer dat ik er was viel dat al tegen, dan maakten ze het wel vers maar werd het in een bakje in de koeling gestopt om zelf op te warmen
kan ook aan mij liggen maar ik heb al verschillende instelingen geprobeerdquote:Op zondag 24 november 2024 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die steeds overslaat staat er misschien teveel druk op de naald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |