SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
omdat we dat je gunnenquote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo heb ik altijd de LAPO als ik hier weer eens post ?
Superquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was ook wel een beetje salty aan het reageren tegen de mensen die de winkel in dramden, terwijl wij de winkel uit wilde lopen..
Het is toch een ongeschreven regel dat je mensen die uit de winkel komen (die plaats voor je maken) even de gelegenheid om ruimte te maken, of ben ik nou weer raar?![]()
Net zoets als dat mensen uitstappen uit het OV.. en dat mensen die instappen er al half in staan(???)
Goed, ik was weer buiten en genoot van elke seconde
Omdat wij 'm niet willen en je er steeds intrapt.quote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat jij de gaapcaaf mag postenquote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef kwiwi het volgende:
Nou, bed is opgehaald. Gergi heeft het snel allemaal in die auto gepropt zodat ze niet weer een heel gesprek begonnen![]()
Ik hoop dat ze mijn gepiep hadden gehoord en ik heb er geen topic over geopendquote:
Het is ieder voor zich als er korting is.quote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was ook wel een beetje salty aan het reageren tegen de mensen die de winkel in dramden, terwijl wij de winkel uit wilde lopen..
Het is toch een ongeschreven regel dat je mensen die uit de winkel komen (die plaats voor je maken) even de gelegenheid om ruimte te maken, of ben ik nou weer raar?![]()
Net zoets als dat mensen uitstappen uit het OV.. en dat mensen die instappen er al half in staan(???)
Ja, blijkbaarquote:Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat wij 'm niet willen en je er steeds intrapt.
Gaapcaafquote:
Nu zie ik een soort Amerikaanse black friday tafrelen voor mequote:Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ieder voor zich als er korting is.
En alles is geoorloofdquote:Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ieder voor zich als er korting is.
Mission accomplishedquote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef kwiwi het volgende:
Nou, bed is opgehaald. Gergi heeft het snel allemaal in die auto gepropt zodat ze niet weer een heel gesprek begonnen![]()
Ook mij bijna omver lopen?quote:
Alleen dan zonder geweren.quote:Op zondag 24 november 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu zie ik een soort Amerikaanse black friday tafrelen voor me
Of roepen dat er maar een Action moet komenquote:Op zondag 24 november 2024 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen dan zonder geweren.
Allemaal natuurlijk roepen dat het zo erg is dat de Blokker er niet meer is en er dan “toevallig” bij uitkomen.
ja vooral dat is geoorloofdquote:
Je hebt daar dus grommend en sissend rondgelopen in de Blokker.quote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Allemaal plasticjes kopenquote:Op zondag 24 november 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of roepen dat er maar een Action moet komen
Alleen de laatste paar seconden, de rest was best oke.quote:Op zondag 24 november 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar dus grommend en sissend rondgelopen in de Blokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |