SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
omdat we dat je gunnenquote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo heb ik altijd de LAPO als ik hier weer eens post ?
Superquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was ook wel een beetje salty aan het reageren tegen de mensen die de winkel in dramden, terwijl wij de winkel uit wilde lopen..
Het is toch een ongeschreven regel dat je mensen die uit de winkel komen (die plaats voor je maken) even de gelegenheid om ruimte te maken, of ben ik nou weer raar?![]()
Net zoets als dat mensen uitstappen uit het OV.. en dat mensen die instappen er al half in staan(???)
Goed, ik was weer buiten en genoot van elke seconde
Omdat wij 'm niet willen en je er steeds intrapt.quote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat jij de gaapcaaf mag postenquote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef kwiwi het volgende:
Nou, bed is opgehaald. Gergi heeft het snel allemaal in die auto gepropt zodat ze niet weer een heel gesprek begonnen![]()
Ik hoop dat ze mijn gepiep hadden gehoord en ik heb er geen topic over geopendquote:
Het is ieder voor zich als er korting is.quote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was ook wel een beetje salty aan het reageren tegen de mensen die de winkel in dramden, terwijl wij de winkel uit wilde lopen..
Het is toch een ongeschreven regel dat je mensen die uit de winkel komen (die plaats voor je maken) even de gelegenheid om ruimte te maken, of ben ik nou weer raar?![]()
Net zoets als dat mensen uitstappen uit het OV.. en dat mensen die instappen er al half in staan(???)
Ja, blijkbaarquote:Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat wij 'm niet willen en je er steeds intrapt.
Gaapcaafquote:
Nu zie ik een soort Amerikaanse black friday tafrelen voor mequote:Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ieder voor zich als er korting is.
En alles is geoorloofdquote:Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ieder voor zich als er korting is.
Mission accomplishedquote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef kwiwi het volgende:
Nou, bed is opgehaald. Gergi heeft het snel allemaal in die auto gepropt zodat ze niet weer een heel gesprek begonnen![]()
Ook mij bijna omver lopen?quote:
Alleen dan zonder geweren.quote:Op zondag 24 november 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu zie ik een soort Amerikaanse black friday tafrelen voor me
Of roepen dat er maar een Action moet komenquote:Op zondag 24 november 2024 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen dan zonder geweren.
Allemaal natuurlijk roepen dat het zo erg is dat de Blokker er niet meer is en er dan “toevallig” bij uitkomen.
ja vooral dat is geoorloofdquote:
Je hebt daar dus grommend en sissend rondgelopen in de Blokker.quote:Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Allemaal plasticjes kopenquote:Op zondag 24 november 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of roepen dat er maar een Action moet komen
Alleen de laatste paar seconden, de rest was best oke.quote:Op zondag 24 november 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar dus grommend en sissend rondgelopen in de Blokker.
En dingen die gemaakt zijn door kinderarbeidquote:
er stond bijna hequote:Op zondag 24 november 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke, ik zal het onthouden
Kan ik net wat sneller naar die enkels
Hier ook niet. In Amerika is het ook allemaal wat minder en duurt die Friday de hele maand.quote:Op zondag 24 november 2024 11:38 schreef kwiwi het volgende:
Zijn in Nederland de black friday deals een beetje goed? Hier geven ze alleen maar 15-20% korting en noemen het dan een black friday deal
Ja precies, zag wel dat mijn koptelefoon (Sony 4) nu wel extra goedkoop was, maar deze doet het nog.quote:Op zondag 24 november 2024 11:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Black Friday heeft volgens mij alleen maar voordeel als je die spullen echt nodig hebt en het alleen maar op zulke dagen haalt, anders koop je extra en ben je uiteindelijk meer kwijt.
á 1 dollar per maand loon, maak me gekquote:Op zondag 24 november 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dingen die gemaakt zijn door kinderarbeid![]()
![]()
Maakt niet uitquote:
En een handje rijstquote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
á 1 dollar per maand loon, maak me gek
Gratis taart teken ik voor.quote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn tv is vandaag 1 jaar oud geworden
Ik was gisteren in een winkelcentrum in een vrij volkse wijk, leek wel een soort paarbijeenkomst van zwakbegaafden, ik heb spontaan een half uur lang Duitse marsmuziek lopen neuriën.quote:Op zondag 24 november 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen de laatste paar seconden, de rest was best oke.
Daar vind ik de black friday deals de laatste jaren ook gewoon hetzelfde als de paas/kerst/4th of july deals. Maar goed, zijn nog steeds beter dan hier met 2e gratis of 60% korting.quote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook niet. In Amerika is het ook allemaal wat minder en duurt die Friday de hele maand.
Oke Mengelequote:Op zondag 24 november 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was gisteren in een winkelcentrum in een vrij volkse wijk, leek wel een soort paarbijeenkomst van zwakbegaafden, ik heb spontaan een half uur lang Duitse marsmuziek lopen neuriën.
Allemaal mensen die verdwaald zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was gisteren in een winkelcentrum in een vrij volkse wijk, leek wel een soort paarbijeenkomst van zwakbegaafden, ik heb spontaan een half uur lang Duitse marsmuziek lopen neuriën.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn tv is vandaag 1 jaar oud geworden
Niet in bikini vandaag?quote:Op zondag 24 november 2024 11:43 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ga me maar eens warm aankleden voor een winterwandeling.
quote:
Ik was bijna op een tafeltje gaan staan om te roepen dat de frikadellen en de luipaardprint leggings op waren.quote:Op zondag 24 november 2024 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal mensen die verdwaald zijn.
En nog een laatste kans op de 35% artikelenquote:Op zondag 24 november 2024 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik was bijna op een tafeltje gaan staan om te roepen dat de frikadellen en de luipaardprint leggings op waren.
Ik was laatst in een volkse supermarkt. Daar druipt ellende ook van alles af.quote:Op zondag 24 november 2024 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik was bijna op een tafeltje gaan staan om te roepen dat de frikadellen en de luipaardprint leggings op waren.
Ik ook niet, maar kreeg een 'op deze dag' foto.quote:Op zondag 24 november 2024 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik geloof niet dat ik bij houd hoeveel jaar mijn apparaten zijn.
Ohhhhh the memoriesquote:Op zondag 24 november 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kreeg een 'op deze dag' foto.
quote:Op zondag 24 november 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kreeg een 'op deze dag' foto.
Voor de gezelligheid (nee serieus)quote:Op zondag 24 november 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
En waarom lopen er bejaarden rond in winkels in het weekend, diE KunNEn ElkE dAg shOpPeN eN SLentEreN
Blokker gaat niet doordeweeks faillietquote:Op zondag 24 november 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
En waarom lopen er bejaarden rond in winkels in het weekend, diE KunNEn ElkE dAg shOpPeN eN SLentEreN
Ja dat zie je aan van die lege nietszeggende gezichten en het ruikt er naar friettent.quote:Op zondag 24 november 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is een volkse supermarkt en dito winkelcentrum?
Zijn dat plaatsen waar veel tokkies zijn?
En waar mensen uit hun ogen kijken of ze levensmoe zijnquote:Op zondag 24 november 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is een volkse supermarkt en dito winkelcentrum?
Zijn dat plaatsen waar veel tokkies zijn?
Dit klopt helaas.quote:Op zondag 24 november 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid (nee serieus)
Klinkt niet echt aantrekkelijkquote:Op zondag 24 november 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zie je aan van die lege nietszeggende gezichten en het ruikt er naar friettent.
Friet tent gewoon middenin het winkelcentrumquote:Op zondag 24 november 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zie je aan van die lege nietszeggende gezichten en het ruikt er naar friettent.
quote:Op zondag 24 november 2024 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En waar mensen uit hun ogen kijken of ze levensmoe zijn
Wij hebben maar geluk dat we hier mogen posten.quote:Op zondag 24 november 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ergens wel sneu, maar ja..
Ja heel erg sneu, nou kssst kssst zoek maar een eigen eiland ergens op de wereld om sneu te kijkenquote:Op zondag 24 november 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ergens wel sneu, maar ja..
En dan heb je users die vrijwillig wegblijven!quote:Op zondag 24 november 2024 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben maar geluk dat we hier mogen posten.
Wij hebben sowieso geluk.quote:Op zondag 24 november 2024 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben maar geluk dat we hier mogen posten.
Nee, nee... wij moeten ze financieel ondersteunenquote:Op zondag 24 november 2024 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heel erg sneu, nou kssst kssst zoek maar een eigen eiland ergens op de wereld om sneu te kijken
Daar is dan ook altijd en immer iets mis mee.quote:Op zondag 24 november 2024 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan heb je users die vrijwillig wegblijven!
quote:
Is het schip met geld weer binnen?quote:Op zondag 24 november 2024 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een ps5 besteld met 2 controllers. Een oplaadstation, Hogwarts Legacy.
En wat nieuw kattengrind. Moet alleen nog een nieuw overhemd en een nieuwe bakplaat voor de oven uitzoeken.
Vroege kerstbonus gehad?quote:Op zondag 24 november 2024 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een ps5 besteld met 2 controllers. Een oplaadstation, Hogwarts Legacy.
En wat nieuw kattengrind. Moet alleen nog een nieuw overhemd en een nieuwe bakplaat voor de oven uitzoeken.
Nee. Loodgieter is al betaald. Aanleg tuinkraan. Aanschaf en installatie nieuwe kraan keuken, installatie wasbak in de slaapkamer.quote:Op zondag 24 november 2024 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het schip met geld weer binnen?
Nee, gewoon gewacht op de aanbieding.quote:
Dat ga ik zo ook doen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Fijne zondag allen. Ik ga een van de laatste mooie herfstwandelingen maken gok ik, de bomen zijn bijna kaal door de wind
quote:Op zondag 24 november 2024 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* 8.500.000 ANWB stelletjes liken dit bericht.
Op naar het industrieterreinquote:Op zondag 24 november 2024 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]Maar even niet in het park of het natuurgebied lopen vandaag.
Glyfosaat snuiven.quote:Op zondag 24 november 2024 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga wel het platteland op. Lekker mestgeuren snuiven.
Ik heb vandaag andijviestamppot op de rol staan, wel met Britse mosterd en krokant gebakken guanciale en snippertjes chorizo, om het wat spannender te maken.quote:Op zondag 24 november 2024 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kibbensoep.
En al met een curry beginnen die ook de hele middag mag pruttelen.
Heerlijk. Bij eerdere verkiezingen stonden er allemaal BBB-verkiezingsbanners op die gele akkers. BBBeter.quote:
Wind mag wel wat minder hoor. Kolere zeg.quote:Op zondag 24 november 2024 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens wat een fijn weertje is het.
Ik ken dat alleen als merk van Yoghurt, maar dan met een C.quote:Op zondag 24 november 2024 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
winterwandelen met Vlinder zo, door de Kampina
zin in![]()
Kutwindquote:Op zondag 24 november 2024 13:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Wind mag wel wat minder hoor. Kolere zeg.
Nou inderdaad, lekker in de zon gewandeld netquote:Op zondag 24 november 2024 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens wat een fijn weertje is het.
https://www.natuurmonumenten.nl/natuurgebieden/kampinaquote:Op zondag 24 november 2024 13:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen als merk van Yoghurt, maar dan met een C.
Dan komen we je misschien nog wel tegen.quote:Op zondag 24 november 2024 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
winterwandelen met Vlinder zo, door de Kampina
zin in![]()
Op een broodjequote:Op zondag 24 november 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eitjes op brood of uit het vuistje?
Dat teer wordt ik denk ik niet opgeruimd neequote:Op zondag 24 november 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
en moest je alles met de hand doen of had je nog iets van hulpmiddelen?
en die teer , wordt dat ook nog geruimd?
Ben je na het frituren net zo’n olierampmeeuwquote:Op zondag 24 november 2024 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat teer wordt ik denk ik niet opgeruimd nee
quote:Op zondag 24 november 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Het strand opruimen was niet zo’n succes. Zaten helemaal onder olieer af moeten schrobben met een pannen spons
Wat een verschilquote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Dit was het strand na opruimen
[ afbeelding ]
hier waren we bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ben ik![]()
[ afbeelding ]
ja is ook wel een beetje de foto plus aan het begin was het strand breder. Het zeewier bv ruimen we niet op. Maar denk dat we 8 volle vuilniszakken haddenquote:
Ik snap er nog steeds niks van. Als de personeelsvereniging iets organiseert deelt iedereen de bus (en één activiteit?) maar voor de rest gaat iedereen z'n eigen gang?quote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoo, ik ben weer bij het hotel. Even een kopje koffie. Nog een prima ochtend kunnen maken: t Steen bezocht, bootje varen naar Linkeroever en weer terug, souvenirs gescoord, pakske fritten en unne sito gegeten, en het Plantin-Moretus Museum bezocht (Unesco Werelderfgoed). Het begon net te regenen. Nu wachten op de rest en om half vier de bus in.
Goed bezig, maar over een week kan je het opnieuw doenquote:Op zondag 24 november 2024 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook wel een beetje de foto plus aan het begin was het strand breder. Het zeewier bv ruimen we niet op. Maar denk dat we 8 volle vuilniszakken hadden
Geen reden om het niet te doen toch. @4EverBlackEyed vult ook elke week opnieuw zakken met afval. Helaas blijven mensen overal afval gooien behalve op de juiste plekquote:Op zondag 24 november 2024 13:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Goed bezig, maar over een week kan je het opnieuw doen
Het is goed dat het georganiseerd wordt.quote:Op zondag 24 november 2024 13:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 24 november 2024 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen reden om het niet te doen toch. @:4everblackeyed vult ook elke week opnieuw zakken met afval. Helaas blijven mensen overal afval gooien behalve op de juiste plek
Ja das waar. nu met regenseizoen spoelt er veel aan. Dit strand was trowuens veel erger. Zijn meerdere opruim acties geweest.quote:Op zondag 24 november 2024 13:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Goed bezig balliequote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
hier waren we bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ben ik![]()
[ afbeelding ]
Nou misschien voor de volgende keer. Heb nu afwasmiddel gebruiktquote:Op zondag 24 november 2024 13:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goed bezig ballie![]()
Btw teer gaat er goed af met wasbenzine
Goed bezig geweest.quote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
hier waren we bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ben ik![]()
[ afbeelding ]
Hoe vaak wordt zo'n beach clean-up georganiseerd?quote:Op zondag 24 november 2024 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou misschien voor de volgende keer. Heb nu afwasmiddel gebruikt
Die van vandaag is om de 2 weken. Maar zijn meerdere groepen die dit doenquote:Op zondag 24 november 2024 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt zo'n beach clean-up georganiseerd?
quote:Op zondag 24 november 2024 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van vandaag is om de 2 weken. Maar zijn meerdere groepen die dit doen
En bv dat strand van vandaag krijgt extra aandacht omdat het zo erg was
Goed initiatiefquote:Op zondag 24 november 2024 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Er is ook een groep van voornamelijk russisch sprekende mensen die vaak gaan
Als jij het niet zou doen zou de berg afval alleen maar groeien.quote:Op zondag 24 november 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PreciesIk heb soms weleens gesprekken met mensen dat het er de volgende week of zelfs de volgende dag weer ligt, maar je moet ergens beginnen
Er is hier geen vuilruimdienst vanuit de overheid. Alleen na fullmoon party wordt dat strand van het feest schoon gemaakt maar verder is er niets georganiseerd. Enige wat er is is een vuilniswagen die vuil ophaalt zoals wij dat ook kennenquote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 24 november 2024 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als jij het niet zou doen zou de berg afval alleen maar groeien.
Ik raap altijd wel tijdens wandelingen vuilnis op, maar dat is misschien 1 ding per keer. Pakje sigaretten dat uit iemands zak is gevallen, pakje zakdoekjes.. Er ligt hier gelukkig niet veel aan afval. Je zou je kapot vervelen met je grijper
Wel goed dat je meegedaan hebtquote:Op zondag 24 november 2024 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van vandaag is om de 2 weken. Maar zijn meerdere groepen die dit doen
En bv dat strand van vandaag krijgt extra aandacht omdat het zo erg was
quote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Na volgende week is het alweer december![]()
Stop de tijd.
quote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is hier geen vuilruimdienst vanuit de overheid. Alleen na fullmoon party wordt dat strand van het feest schoon gemaakt maar verder is er niets georganiseerd. Enige wat er is is een vuilniswagen die vuil ophaalt zoals wij dat ook kennen
Wat kwiews zegt iddquote:Op zondag 24 november 2024 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel goed dat je meegedaan hebtAls iedereen een beetje vrijwilligerswerk zou doen (wat het ook is), zou de wereld er een stuk beter uitzien.
Ik woon in het centrum en er ligt vaak spul van de Mac op het pleintjequote:Op zondag 24 november 2024 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als jij het niet zou doen zou de berg afval alleen maar groeien.
Ik raap altijd wel tijdens wandelingen vuilnis op, maar dat is misschien 1 ding per keer. Pakje sigaretten dat uit iemands zak is gevallen, pakje zakdoekjes.. Er ligt hier gelukkig niet veel aan afval. Je zou je kapot vervelen met je grijper
Heb al bijna vakantie danquote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Na volgende week is het alweer december![]()
Stop de tijd.
Pretty muchquote:Op zondag 24 november 2024 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van. Als de personeelsvereniging iets organiseert deelt iedereen de bus (en één activiteit?) maar voor de rest gaat iedereen z'n eigen gang?
ja en tussen dat wil je toch ook niet zwemmenquote:Op zondag 24 november 2024 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel goed dat je meegedaan hebtAls iedereen een beetje vrijwilligerswerk zou doen (wat het ook is), zou de wereld er een stuk beter uitzien.
Fijn vooruitzicht!quote:
Eigenlijk wel fijn, want dan kan je ook nog je eigen ding doen.quote:
Ja is een kleine moeite inderdaad, om het dan even weg te gooien. Ede is je dankbaarquote:Op zondag 24 november 2024 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum en er ligt vaak spul van de Mac op het pleintjeEn ze hebben een van de prullenbakken weggehaald. Maar als ik iets tegenkom gooi ik het even in een andere prullenbak, jammer dan andere mensen daar te lui voor zijn.
Nee niet echtquote:Op zondag 24 november 2024 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en tussen dat wil je toch ook niet zwemmen
Oh ja het hotel delen we ook. En straks nog met z’n allen eten bij Vd valk onderwegquote:Op zondag 24 november 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel fijn, want dan kan je ook nog je eigen ding doen.
Zit je met iemand op de hotelkamer?quote:Op zondag 24 november 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het hotel delen we ook. En straks nog met z’n allen eten bij Vd valk onderweg
nee kan ook wel wat viezig zijn :pquote:Op zondag 24 november 2024 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echtMaar ik ben ook wel picky, zwem ook niet als er teveel zeewier drijft
Van der Valk eet ik graag als ik in Nederland ben. Die hebben altijd kipsate op de kaart staanquote:Op zondag 24 november 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het hotel delen we ook. En straks nog met z’n allen eten bij Vd valk onderweg
quote:Op zondag 24 november 2024 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is een kleine moeite inderdaad, om het dan even weg te gooien. Ede is je dankbaar
Ik sowieso niet in water waar ik de bodem niet kan zien (lees: de Noordzee)quote:Op zondag 24 november 2024 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echtMaar ik ben ook wel picky, zwem ook niet als er teveel zeewier drijft
Als hij je niet komt ophalen houdt het wel op.quote:Op zondag 24 november 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Hmm de bedoeling is dat ik straks in Zwolle bij iemand langs ga maar krijg sinds 09:30 geen bericht meer terug en hij neemt niet op. Ik weet ook niet waar het is (ben er 1x geweest toen hij mij vanaf station op had gehaald).
Wat als ik straks in Zwolle nog geen reactie heb?
Collega van mij zat ooit bij een teambuildingsding met haar nieuwe baas (ook vrouw) op de kamer, in zo'n hotel waarbij de badkamer een glazen wand heeft. Heb me kapot gelachen toen ik het hoordequote:Op zondag 24 november 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je met iemand op de hotelkamer?
@Elviquote:Op zondag 24 november 2024 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Collega van mij zat ooit bij een teambuildingsding met haar nieuwe baas (ook vrouw) op de kamer, in zo'n hotel waarbij de badkamer een glazen wand heeft. Heb me kapot gelachen toen ik het hoorde![]()
Kloptquote:Op zondag 24 november 2024 14:02 schreef bitterbal het volgende:
tis echt een mentaliteitsding
Waar ik met mijn ouders woonde in rijswijk zag ik nauwelijk afval op straat
Gewoon met de blote voetjes door het water tot de knieën ofzo, dan is het wel weer mooi geweest.quote:Op zondag 24 november 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sowieso niet in water waar ik de bodem niet kan zien (lees: de Noordzee)
Pootje baden kan nog net wel, maar dan moeten zowat de mussen van het dak afvallen.
Samequote:Op zondag 24 november 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sowieso niet in water waar ik de bodem niet kan zien (lees: de Noordzee)
Pootje baden kan nog net wel, maar dan moeten zowat de mussen van het dak afvallen.
Als je hem in Zwolle nog steeds niet te pakken krijgt, zal ik gewoon naar huis gaanquote:Op zondag 24 november 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Hmm de bedoeling is dat ik straks in Zwolle bij iemand langs ga maar krijg sinds 09:30 geen bericht meer terug en hij neemt niet op. Ik weet ook niet waar het is (ben er 1x geweest toen hij mij vanaf station op had gehaald).
Wat als ik straks in Zwolle nog geen reactie heb?
Hopelijk krijg ik zo nog bericht. Voelt anders ook zo lullig als ik de trein naar Emmen pak maar ja je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 24 november 2024 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als hij je niet komt ophalen houdt het wel op.
Visjes vind ik leukquote:Op zondag 24 november 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameIk moet kunnen zien wat er in zee zwemt/drijft. En als ik vissen zie ben ik weg
Dat is wel intense teambuilding, wtfquote:Op zondag 24 november 2024 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Collega van mij zat ooit bij een teambuildingsding met haar nieuwe baas (ook vrouw) op de kamer, in zo'n hotel waarbij de badkamer een glazen wand heeft. Heb me kapot gelachen toen ik het hoorde![]()
Ja, ditquote:Op zondag 24 november 2024 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met de blote voetjes door het water tot de knieën ofzo, dan is het wel weer mooi geweest.
Hangt er vanaf, wat voor vissenquote:Op zondag 24 november 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameIk moet kunnen zien wat er in zee zwemt/drijft. En als ik vissen zie ben ik weg
Of zee-egels.quote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Visjes vind ik leuk
Maak me meer zorgen om kwallen.
Ik vind het met m'n zus al ongemakkelijk.quote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel intense teambuilding, wtf
Was in een startup, en was inderdaad bedoeld als intense teambuilding dagen. Iedereen zat met een collega op de kamer, maar ja met je baas als je er net een week werkt is wel.. kutquote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel intense teambuilding, wtf
In Australië zou ik niet in de duinen durven lopen en ook niet met de voetjes in het water. Gewoon alleen midden op het strand lopen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zee-egels.![]()
Stel je voor dat je daar in gaat staan, met je blote voet.
Doei vakantie.
Het hangt er extreem vanaf met wiequote:Op zondag 24 november 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het met m'n zus al ongemakkelijk.
Of op een rog. Zijn die eigenlijk gevaarlijk? In Alabama moesten we shuffelend door het zand het water in, zodat de roggen je aan voelden komen en wegzwommenquote:Op zondag 24 november 2024 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zee-egels.![]()
Stel je voor dat je daar in gaat staan, met je blote voet.
Doei vakantie.
Ja behoorlijkquote:Op zondag 24 november 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was in een startup, en was inderdaad bedoeld als intense teambuilding dagen. Iedereen zat met een collega op de kamer, maar ja met je baas als je er net een week werkt is wel.. kut
Ik denk dat ik heel dat land zou skippenquote:
Ja, pijlstaartroggenquote:Op zondag 24 november 2024 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of op een rog. Zijn die eigenlijk gevaarlijk? In Alabama moesten we shuffelend door het zand het water in, zodat de roggen je aan voelden komen en wegzwommenNeedless to say, ik heb niet gezwommen Gergi steeds vooruit gestuurd
Is hier filmmateriaal van?quote:Op zondag 24 november 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die springvissen in FloridaDan dobber je ergens en ineens FLOEP springvis voor je hoofd. En nog een. En nog een. Ik gillen en wegzwemmen. Maar ze waren overal.
Kun je dan niet een stok ofzo gebruikenquote:Op zondag 24 november 2024 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of op een rog. Zijn die eigenlijk gevaarlijk? In Alabama moesten we shuffelend door het zand het water in, zodat de roggen je aan voelden komen en wegzwommenNeedless to say, ik heb niet gezwommen Gergi steeds vooruit gestuurd
quote:Op zondag 24 november 2024 14:08 schreef bitterbal het volgende:
hier zitten soms dingetjes in het water die je prikken. Weet nog steeds niet wat het is. De een zegt baby kwallen, de ander sea lice etc
O ja dat had ik ook eens ergens, weet alleen niet meer waar. Ben ook gillend terug naar het strand gezwommenquote:Op zondag 24 november 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die springvissen in FloridaDan dobber je ergens en ineens FLOEP springvis voor je hoofd. En nog een. En nog een. Ik gillen en wegzwemmen. Maar ze waren overal.
Heb je ineens een rog aan je stok gespietstquote:Op zondag 24 november 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je dan niet een stok ofzo gebruiken
Of handig, kan je goede vriendjes make, connection is the key to succesquote:Op zondag 24 november 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was in een startup, en was inderdaad bedoeld als intense teambuilding dagen. Iedereen zat met een collega op de kamer, maar ja met je baas als je er net een week werkt is wel.. kut
Nee gelukkig nietquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ineens een rog aan je stok gespietst
Zitten die niet alleen in Australië?quote:
Ik ben misselijk geworden van het snorkelenquote:Op zondag 24 november 2024 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
En iedereen zo van 'stel je niet aan'. Maar toen we later gingen snorkelen vonden zij het weer eng.
quote:Op zondag 24 november 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sea lice klinkt echt heel goorquote:
Ik heb ook dobberend gekotst toen ik een slok zeewater in m'n snorkel kreeg. Het waaide een beetje.quote:Op zondag 24 november 2024 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben misselijk geworden van het snorkelen
In mijn hoofd ook en alles is mega groot.quote:Op zondag 24 november 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zitten die niet alleen in Australië?Australië is in mijn hoofd de verzamelplek van dodelijke versies van dieren
En wat doe je daarna met je hark als je wil gaan zwemmen?quote:Op zondag 24 november 2024 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]Meteen avondeten.
Nee zo';n harkje, dat je schoffelend naar voren loopt en die beesten waarschuwt.
Nope. Introverte ik nietquote:Op zondag 24 november 2024 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je met iemand op de hotelkamer?
Als een soort wapen vasthouden.quote:Op zondag 24 november 2024 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat doe je daarna met je hark als je wil gaan zwemmen?
quote:Op zondag 24 november 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als een soort wapen vasthouden.
Dat laatste is wel een belangrijk detail.quote:Op zondag 24 november 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook dobberend gekotst toen ik een slok zeewater in m'n snorkel kreeg. Het waaide een beetje.
Dat is wel fijn.quote:
Waar zal rog naar smaken?quote:Op zondag 24 november 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat weet Dimmy welquote:
Had die sessie nog een beetje resultaat?quote:Op zondag 24 november 2024 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Moest vorig jaar een hotelkamer delen met een collega, maar gelukkig mocht je kiezen
Yup.. die stak hem met zijn staart, ik dacht in de borststreek, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 24 november 2024 14:12 schreef bitterbal het volgende:
steve irwin is vermoord door een rog toch :p
Probeer je nu een grapje te maken?quote:Op zondag 24 november 2024 14:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had die sessie nog een beetje resultaat?
Dit keer nietquote:Op zondag 24 november 2024 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup.. die stak hem met zijn staart, ik dacht in de borststreek, maar dat weet ik niet zeker.
[..]
Probeer je nu een grapje te maken?
Oke, want ik weet niet over welke sessie je het hebt, maar het was een bedrijfsfeest incl. overnachting.quote:
Ja dacht ik ook.quote:Op zondag 24 november 2024 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup.. die stak hem met zijn staart, ik dacht in de borststreek, maar dat weet ik niet zeker.
Collega die ik vorige keer mee had was er nu niet bij. Die miste ik gisteren wel.quote:Op zondag 24 november 2024 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Moest vorig jaar een hotelkamer delen met een collega, maar gelukkig mocht je kiezen
Wat vond je van het Museum Plantin-Moretus?quote:Op zondag 24 november 2024 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Collega die ik vorige keer mee had was er nu niet bij. Die miste ik gisteren wel.
Dan is de kans op het vangen van een rog wat groter.quote:Op zondag 24 november 2024 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk naar Oegandese Berggorilla maar ik kan me vergissen hoor.
denk dat je je vergist usquote:Op zondag 24 november 2024 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk naar Oegandese Berggorilla maar ik kan me vergissen hoor.
Huh? Vergist US zich weleens?quote:
Best interessant. Heb wel wat dingetjes overgeslagen want het was wel veel.quote:Op zondag 24 november 2024 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vond je van het Museum Plantin-Moretus?
Gnoe !quote:Op zondag 24 november 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind rog ook maar een rare naam voor een beest, net als alk, koekoek of gnoe.
Sfinxquote:Op zondag 24 november 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind rog ook maar een rare naam voor een beest, net als alk, koekoek of gnoe.
wat is een alk?quote:Op zondag 24 november 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Als die indrukken op een dag moet je maar zien te verwerken weer.quote:Op zondag 24 november 2024 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best interessant. Heb wel wat dingetjes overgeslagen want het was wel veel.
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op zondag 24 november 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh? Vergist US zich weleens?
Axolotlquote:
heb je dr nog een onderwaterfoto van gemaakt?quote:Op zondag 24 november 2024 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb in Kroatië minutenlang boven een grote pijlstaartrog gezwommen. Maar volgens de locals komen ze daar niet voor.
Was zo’n vent die dook veel en probeerde al jaren eentje te spotten.
ohh / die ken ik welquote:Op zondag 24 november 2024 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Papegaaiduikers zijn ook alken.
Geen idee, ik loop dat restaurant altijd voorbijquote:
Ik was net ook bij de Blokker (wist niet eens meer dat die daar zatquote:Op zondag 24 november 2024 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De zon is verdwenen en het is grijs en grauw.
Huil0n.
Terecht.quote:Op zondag 24 november 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ik loop dat restaurant altijd voorbij
balletjesquote:Op zondag 24 november 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een toppertjequote:
Had iedereen daar al zitten sprinkhanen?quote:Op zondag 24 november 2024 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was net ook bij de Blokker (wist niet eens meer dat die daar zat), niet heel druk en weinig boeiends qua aanbieding
Ik kom eigenlijk nooit bij de IKEAquote:
Lang niet op, laatste keer dat ik die op heb had ik gewoon een zak uit de diepvries in die voerwinkel na de kassa'squote:
Niet zoveel, nog een paar kussens om te kijken of ze een beetje lekker liggen en nog wat beschermhoezenquote:
Inb4quote:Op zondag 24 november 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij de IKEA![]()
Inb4
quote:
Nee joh, heel die winkel stond gewoon nog volquote:Op zondag 24 november 2024 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had iedereen daar al zitten sprinkhanen?(lees: alle koopjes weg)
De IKEA mist jou ook.quote:
Bij de Ikea eten vind ik altijd als een biertje bestellen bij een benzinestation of een portie kabeljauw bij een fabrikant van zeppelins.quote:Op zondag 24 november 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2024 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, heel die winkel stond gewoon nog vol10/20% korting op alles terwijl het normaal al veel duurder is dan andere winkels
Misschien dat het bij jou wel de moeite waard wasquote:
Nou ja, ik had een broodrooster en een waterkoker nodig, dus misschien lag het daar wel aanquote:Op zondag 24 november 2024 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat het bij jou wel de moeite waard was
Wat voor mooie broodrooster heb je gekocht?quote:Op zondag 24 november 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een broodrooster en een waterkoker nodig, dus misschien lag het daar wel aan![]()
Als je verder niets nodig hebt, dan snap ik wel dat het wat teleurstellend was.
Niets speciaals, volgens mij eentje van het Blokkermerk.quote:Op zondag 24 november 2024 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor mooie broodrooster heb je gekocht?
quote:Op zondag 24 november 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets speciaals, volgens mij eentje van het Blokkermerk.
Nu zit ik mij te bedenken dat als het stuk gaat, hoe gaat dat dan met de garantie ?
Er zit nu al geen garantie meer op.quote:Op zondag 24 november 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu zit ik mij te bedenken dat als het stuk gaat, hoe gaat dat dan met de garantie ?
Dan heb je geen garantie meer, tenzij je fabrikantgarantie hebt. Maar ja bij Blokker eigen merk heb je daar niks aanquote:Op zondag 24 november 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je mij nu uit te lachen, CE?quote:
quote:Op zondag 24 november 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit nu al geen garantie meer op.
Oke huil0n.quote:Op zondag 24 november 2024 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je geen garantie meer, tenzij je fabrikantgarantie hebt. Maar ja bij Blokker eigen merk heb je daar niks aan
Nee, denk dat je gewoon gegrepen bent door alle hectiek van de uitverkoop. Is mij ook wel eens overkomen.quote:Op zondag 24 november 2024 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je mij nu uit te lachen, CE?
Fijn dat we daar open en eerlijk over kunnen praten hierquote:Op zondag 24 november 2024 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, denk dat je gewoon gegrepen bent door alle hectiek van de uitverkoop. Is mij ook wel eens overkomen.
Zo'n fear-of-missing-the-big-discount aankoop, ik wist helemaal niet dat 4E zo basaal dacht.quote:Op zondag 24 november 2024 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, denk dat je gewoon gegrepen bent door alle hectiek van de uitverkoop. Is mij ook wel eens overkomen.
Ik wil er liever niet over praten.quote:Op zondag 24 november 2024 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat we daar open en eerlijk over kunnen praten hier
#safespace
Nee begrijp ik wel, maar erg krachtig dat je het toch doetquote:Op zondag 24 november 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil er liever niet over praten.
Zo wil ik ook niet praten over de nep Action Man die ik ooit van oma cadeau gekregen heb.
Ik zie nu een soort tandenpoetsende Furby voor mequote:Op zondag 24 november 2024 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Sta je daar met een pratende tandenborstel van 350 euro (helft v.d. prijs) met roze ledverlichting die je nooit hebt willen hebben.
In de Mediamarkt leek het daar wel op, stond een rij voor de kassa tot halverwege de winkelquote:Op zondag 24 november 2024 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Sta je daar met een pratende tandenborstel van 350 euro (helft v.d. prijs) met roze ledverlichting die je nooit hebt willen hebben.
Traumatische ervaring. Net zoals die keer dat ik in stunts een geweldige baan gemaakt had en dat mijn broertje die toen zonder op te slaan afgesloten had. Toen heb ik een uur onder de douche gestaan zodat je niet kon zien dat ik aan het huilen was.quote:Op zondag 24 november 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee begrijp ik wel, maar erg krachtig dat je het toch doet![]()
En wtf?
👀quote:Op zondag 24 november 2024 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Mensen veranderen in woeste onbeschaafde donkere beesten als ze ergens korting op kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 november 2024 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de Mediamarkt leek het daar wel op, stond een rij voor de kassa tot halverwege de winkel
Dit is een van mijn recensies op Airbnb, maar dat was wel nadat een van mijn reisgenoten per ongeluk een onderdeel van de douche had gesloopt, whehehe.quote:'Zeer lieve gast en zeer respectvol.'
Awwwquote:Op zondag 24 november 2024 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Traumatische ervaring. Net zoals die keer dat ik in stunts een geweldige baan gemaakt had en dat mijn broertje die toen zonder op te slaan afgesloten had. Toen heb ik een uur onder de douche gestaan zodat je niet kon zien dat ik aan het huilen was.
quote:Op zondag 24 november 2024 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Traumatische ervaring. Net zoals die keer dat ik in stunts een geweldige baan gemaakt had en dat mijn broertje die toen zonder op te slaan afgesloten had. Toen heb ik een uur onder de douche gestaan zodat je niet kon zien dat ik aan het huilen was.
Oh, mensen doen sowieso hele nare dingen voor geld.quote:Op zondag 24 november 2024 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen veranderen in woeste onbeschaafde donkere beesten als ze ergens korting op kunnen krijgen.
Ik was echt al eeuwen niet meer in die zaak geweest terwijl ik er vroeger best vaak kwam. Maar toen had je ook hele rijen met tafel vol met films en muziek. Dat staat nu ergens in een uithoek weggestopt in een half schapjequote:Op zondag 24 november 2024 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen veranderen in woeste onbeschaafde donkere beesten als ze ergens korting op kunnen krijgen.
Heb jij een Dirk in de buurt?quote:Op zondag 24 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
Ohja @:4EverBlackEyed en @:Haags, DG vanaf woensdag weer in de aanbieding bij de Dirk voor 3,49
Ja in Budadorpquote:Op zondag 24 november 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een Dirk in de buurt?
Bof jij evenquote:
slaap lekker ballie, je hebt in het teer gewerkt en je best gedaan maar daar valt niet tegenop te boksenquote:
Ben ook nog bij die zieke man op bezoek geweest. Vandaag was een nobele dagquote:Op zondag 24 november 2024 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
slaap lekker ballie, je hebt in het teer gewerkt en je best gedaan maar daar valt niet tegenop te boksen
weer 2 karma punten erbijquote:Op zondag 24 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ook nog bij die zieke man op bezoek geweest. Vandaag was een nobele dag![]()
Het wordt al bijna donker joh.quote:Op zondag 24 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga maar eens het mooie weer uitproberen. Heb ik nog wat nuttigs gedaan deze zinloze zondag
Je bent zelf een klacht.quote:Op zondag 24 november 2024 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die klacht zal zo wel komen.
* noteertquote:Op zondag 24 november 2024 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van der Valk eet ik graag als ik in Nederland ben. Die hebben altijd kipsate op de kaart staan
Wanneer kom je weer deze kant op?quote:Op zondag 24 november 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik weer zin in chinees/indonesisch en dat is hier nooit zo lekker als in nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |