abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215664251
Hoi.
Na een abo van 2 jaar op NordVPN voor ¤ 2,99 p.m. krijg ik nu het aanbod voor een verlenging voor 'slechts' ¤ 15,00 p.m. Ja doei!

Dus op zoek naar een andere, ook buiten die "eyes-landen".

Daarbij kent Nord een paar onhebbelijkheden.
-je logt in via een email-adres en soms start (tegelijk met windows) het progje niet en moet je weer handmatig inloggen of opnieuw opstarten;
-In die twee jaar heb ik het progje pakweg 4 x opnieuw geīnstalleerd, omdat een en ander weer niet werkte;
-De killswitch 'killt' ook alles; ook als het weer eens niet goed werkt; dus gedonder, weer opnieuw opstarten/installeren;
-KPN itv, dus direct, zonder kastje, werkt ook soms niet goed met VPN. Dat gezegd hebbende, die KPN zelf kent ook rare dingen, zoals het plots verdwijnen van opgenomen programma's of 'dit programma kunt u alleen via het kastje bekijken' en nog veel meer.

Als NordVPN werkt, dan werkt het ook goed.
-Vele instellingen aanpasbaar en een landkaartje, waar je maar op een server hoeft te klikken om daar verbinding mee te maken. Als je nogmaals op die server klikt, dan maakt hij verbinding met een andere poort.
-Snelle verbinding zonder merkbare vertraging.
-Een handige nwe. service is, dat je grote bestanden direct kan versturen. Dan moet de ander ook Nord hebben, neem ik aan. Heb het zelf nog niet gebruikt.
-Maakt weinig reclame voor zichzelf.
Dat is wel eens anders geweest met die VPN (weet de naam niet meer), die overgenomen is door Avast. Daar kreeg ik zoveel reclame van, dat ik het na een jaar heb opgezegd.

Ik denk nu om over te stappen op Mullvad. Een VPN zonder flauwekul, waar je standaard ¤ 5,00 p.m. voor betaalt.
Heeft iemand ervaring met Mullvad?

En dan nu de clickbait :P
Wist je dat Firefox zichzelf pakweg 10x opent wanneer je het gebruikt? :P
Schijnt nodig te zijn om de services goed te laten werken.
Daarnaast lijkt het wel of FF steeds logger en/of trager wordt.

Edit:
Snelkoppeling vergeten :P
https://www.consumentenbo(...)/beste-vpn-aanbieder

[ Bericht 3% gewijzigd door gepromoveerT op 23-11-2024 20:46:16 ]
pi_215664389
Ik gebruik Mullvad al een aantal jaar en ben er tevreden over. Werkt gewoon zonder gedoe, overal servers, werkt goed en snel ook met p2p, goede linux support, en ze doen niet aan irritante en aggressieve marketing zoals nordvpn doet.
pi_215664563
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 20:35 schreef Farenji het volgende:
Ik gebruik Mullvad al een aantal jaar en ben er tevreden over. Werkt gewoon zonder gedoe, overal servers, werkt goed en snel ook met p2p, goede linux support, en ze doen niet aan irritante en aggressieve marketing zoals nordvpn doet.
Duidelijk thanks; met dit voorbehoud dat Nord ook geen agressieve marketing doet itt Avast.
pi_215664687
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 20:48 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]
Duidelijk thanks; met dit voorbehoud dat Nord ook geen agressieve marketing doet itt Avast.
Misschien herken jij het niet als marketing, maar nordvpn heeft een shitload aan nep "review" sites waar nordvpn heel toevallig "als beste wordt getest".
pi_215664785
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 20:59 schreef Farenji het volgende:

[..]
Misschien herken jij het niet als marketing, maar nordvpn heeft een shitload aan nep "review" sites waar nordvpn heel toevallig "als beste wordt getest".
O ja; DAT hebben er velen. Review sites van zichzelf. Echter Avast ging nog een stapje verder; die bleef maar emails sturen en zelfs binnen hun VPN kreeg je reclame popups.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 23 november 2024 @ 21:09:37 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215664818
Heb zelf proton vpn mocht ik het echt nodig hebben.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_215666309
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
Heb zelf proton vpn mocht ik het echt nodig hebben.
Heb je de gratis of de betaalde. Voor de betaalde betaal je pakweg ¤ 6,00 p.m. bij een jaarcontract en dat is best wel te doen.
Wat zijn de voor- en nadelen van Proton please?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 24 november 2024 @ 08:45:14 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215668928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 23:28 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]
Heb je de gratis of de betaalde. Voor de betaalde betaal je pakweg ¤ 6,00 p.m. bij een jaarcontract en dat is best wel te doen.
Wat zijn de voor- en nadelen van Proton please?
Betaald. Maar ik heb hun complete pakket.
Gebruik 'm alleen als ik iets voor werk aan het testen/uitproberen ben.
Werkt gewoon goed en snel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_215672663
Ik heb ook Proton, en ze hebben nu een Black Friday deal voor 2,99 p/m. Ik kwam van Mullvad af, Proton was de enige andere die ik zou overwegen, en die hadden nu een mooie deal dus.

https://protonvpn.com/blackfriday