Hoi.
Na een abo van 2 jaar op NordVPN voor ¤ 2,99 p.m. krijg ik nu het aanbod voor een verlenging voor 'slechts' ¤ 15,00 p.m. Ja doei!
Dus op zoek naar een andere, ook buiten die "eyes-landen".
Daarbij kent Nord een paar onhebbelijkheden.
-je logt in via een email-adres en soms start (tegelijk met windows) het progje niet en moet je weer handmatig inloggen of opnieuw opstarten;
-In die twee jaar heb ik het progje pakweg 4 x opnieuw geīnstalleerd, omdat een en ander weer niet werkte;
-De killswitch 'killt' ook alles; ook als het weer eens niet goed werkt; dus gedonder, weer opnieuw opstarten/installeren;
-KPN itv, dus direct, zonder kastje, werkt ook soms niet goed met VPN. Dat gezegd hebbende, die KPN zelf kent ook rare dingen, zoals het plots verdwijnen van opgenomen programma's of 'dit programma kunt u alleen via het kastje bekijken' en nog veel meer.
Als NordVPN werkt, dan werkt het ook goed.
-Vele instellingen aanpasbaar en een landkaartje, waar je maar op een server hoeft te klikken om daar verbinding mee te maken. Als je nogmaals op die server klikt, dan maakt hij verbinding met een andere poort.
-Snelle verbinding zonder merkbare vertraging.
-Een handige nwe. service is, dat je grote bestanden direct kan versturen. Dan moet de ander ook Nord hebben, neem ik aan. Heb het zelf nog niet gebruikt.
-Maakt weinig reclame voor zichzelf.
Dat is wel eens anders geweest met die VPN (weet de naam niet meer), die overgenomen is door Avast. Daar kreeg ik zoveel reclame van, dat ik het na een jaar heb opgezegd.
Ik denk nu om over te stappen op Mullvad. Een VPN zonder flauwekul, waar je standaard ¤ 5,00 p.m. voor betaalt.
Heeft iemand ervaring met Mullvad?En dan nu de clickbait

Wist je dat Firefox zichzelf pakweg 10x opent wanneer je het gebruikt?

Schijnt nodig te zijn om de services goed te laten werken.
Daarnaast
lijkt het wel of FF steeds logger en/of trager wordt.
Edit:
Snelkoppeling vergeten
https://www.consumentenbo(...)/beste-vpn-aanbieder[ Bericht 3% gewijzigd door gepromoveerT op 23-11-2024 20:46:16 ]