Ik weet het niet, ze kunnen ook niet te veel met Max bezig zijn, Ferrari aast ook nog op de Constructeurs titel.quote:Op zondag 24 november 2024 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
Piastri gaat Max pijn doen, eerst gaat hij voorbij aan Norris (teamorder), dan in de slipstream beide langs Max om vervolgens de teamorder terug te doen door Norris voor Piastri te laten. WK uitgesteld. Dat zal 'm worden vrees ik. Maar een gevalletje Mercedes in Barcelona 2016 zou ik niet heel erg vinden: "Oh nee touche! De beide McLarens tetsen d'r af, Verstappen wordt hiermee wereldkampioen! Het zal ook eens op een normale manier gaan"...
feitelijk iedereen waarvan ze de naam op dat moment niet weetquote:Op zondag 24 november 2024 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Chris voelt zich vereerd dat Paris Hilton hem honey noemde, als een van de slechts een paar miljard mannen op aarde die ze honey zou noemen.
Het is dan ook bijna nachtquote:
Klopt, maar er zijn nog 2 andere races.. Hoewel het onoverkoombaar lijkt dat Max zijn 4e binnenhaalt dit seizoenquote:Op zondag 24 november 2024 06:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze kunnen ook niet te veel met Max bezig zijn, Ferrari aast ook nog op de Constructeurs titel.
daar ^^^^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |