Bedankt Landoquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Belangrijkste factor in F1 is geluk, als je dat niet hebt wordt het nooit wat.
In 2022 won hij gewoon de race, maar wisten de journalisten niet wat de regels waren, terwijl de graphics in beetje gewoon de reglementaire situatie weergaven. Dus dat zou ik nou niet een abnormale manier noemen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd naar binnen voor de snelste ronde. De meeste snelle rondes worden gewoon al racend gereden.
Het is mogelijk dat Norris die een paar rondes voor het einde in handen heeft. Dan kan RB aan Perez de opdracht geven om naar binnen te komen, rode banden te monteren en de snelste ronde af te pakken.
En daarmee de wereldtitel voor Red Bull en Max Verstappen binnen te halen.
Nog niet zo heel lang geleden werd er geroepen dat Verstappen "nooit normaal" zijn WDC binnensleepte (Abu Dabhi '21 en Japan '22). Dan zou dit een mooie aanvulling zijn.
Die zeldzame foutjes helpen ook niet meequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Belangrijkste factor in F1 is geluk, als je dat niet hebt wordt het nooit wat.
Als er een goede Zuid-Amerikaans alternatief zou zijn zou RB die wel vastleggen en Perez eruit gooien denk ik. Colapinto is heel populair in Zuid-Amerika, vooral Argentinie maar dat kan snel uitbreiden. Alleen rijdt ie nogal wat schade, maar als RB in hem gelooft zou het me niets verbazen als ze hem vastleggen (contracten zijn er om verscheurd te worden, alles heeft een prijs).quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu niet, maar in zijn redbull tijd, wat maar een half seizoen was, ging hij niet zo lekker. Toen had hij bij de zomerstop al 3,5 miljoen schade, door eigen doen. Hij werd na de zomer vervangen door Albon
Hij is een stuk stabieler en rustiger geworden. Hij was niet snel genoeg, maar zou zeker een welkome vervanger zijn. Zoals eigenlijk het halve veld
Afgelopen weken werd de sponsor van Perez, Carlos Slim Domi, in verband gebracht met Colapinto. Slim is open over zijn interesse in Colapinto.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als er een goede Zuid-Amerikaans alternatief zou zijn zou RB die wel vastleggen en Perez eruit gooien denk ik. Colapinto is heel populair in Zuid-Amerika, vooral Argentinie maar dat kan snel uitbreiden. Alleen rijdt ie nogal wat schade, maar als RB in hem gelooft zou het me niets verbazen als ze hem vastleggen (contracten zijn er om verscheurd te worden, alles heeft een prijs).
Colapinto heeft al flink geflipperd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Las Vegas. Weer een flipperkastcircuit.
Plooi zei dat ze Sainz willen hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afgelopen weken werd de sponsor van Perez, Carlos Slim Domi, in verband gebracht met Colapinto. Slim is open over zijn interesse in Colapinto.
Dr Marko heeft een soort van weinig problemen met jonge coureurs die ongelukken maken, als ze maar snel zijn. Als Colapinto echt zo snel is als men denkt/vermoed en hij is iemand die tegen druk kan (Gasly 2019 kon dat toen niet, in kampioensteam naast Verstappen) dan zijn die geruchten dat Horner serieus een wissel overweegt wel te begrijpen. Colapinto losweken zou 20 mio kosten en Perez zou ook 20 mio als ontslagvergoeding eisen. Beetje gekke bedragen en onbekende bronnen, maar RBR heeft vast en zeker een scenario waar dit bij past en wordt er hier en daar wat gebabbeld?
Plooi lult 99% van de tijd compleet uit zijn nek, zeker nuze niet meer in de paddock rondlopen. En toen ook al eigenlijk, geen enkel gerucht van hem is ooit waar geworden, of ze moesten al erg voorde hand liggen dat iedereen het al wist.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Plooi zei dat ze Sainz willen hebben.
Nu wel, nu hij wel een contract heeft, en paar maanden geleden niet? Dat klinkt toch wel raar. Dan toch eerder Bottasquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Plooi zei dat ze Sainz willen hebben.
Live is nergens voor nodig. Als je slaapt ontvang je toch geen spoilers.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:10 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, iedereen die morgen de race live wil zien, moet *nu* naar bed
Jawel, maar of de McLaren sneller gaat zijn dan de merc en Ferrari betwijfel ik.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd naar binnen voor de snelste ronde. De meeste snelle rondes worden gewoon al racend gereden.
Het is mogelijk dat Norris die een paar rondes voor het einde in handen heeft. Dan kan RB aan Perez de opdracht geven om naar binnen te komen, rode banden te monteren en de snelste ronde af te pakken.
En daarmee de wereldtitel voor Red Bull en Max Verstappen binnen te halen.
Nog niet zo heel lang geleden werd er geroepen dat Verstappen "nooit normaal" zijn WDC binnensleepte (Abu Dabhi '21 en Japan '22). Dan zou dit een mooie aanvulling zijn.
Ja whateverquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In 2022 won hij gewoon de race, maar wisten de journalisten niet wat de regels waren, terwijl de graphics in beetje gewoon de reglementaire situatie weergaven. Dus dat zou ik nou niet een abnormale manier noemen.
Als ze Norris een punt af kunnen pakken dan zullen ze het niet laten.quote:Op zondag 24 november 2024 00:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jawel, maar of de McLaren sneller gaat zijn dan de merc en Ferrari betwijfel ik.
Sowieso zie ik Norris niet winnen en wat heeft uitstellen dan voor zin? Bij een volgende race hoeft Verstappen dan alleen maar in de punten te finishen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |