abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215823942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 11:31 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Tuurlijk, wordt dit ook zo gepresenteerd aan de werkgever aan wie het gevraagd wordt?
Een ondertekend iets? en tot waarin is toestemming gegeven precies?

Het idee is mooi, eigenlijk kun je er niks mee.

En dan nog, een getekend document door een ex werknemer aangeboden door een partij die je niet kent?
Ik denk dat je er veel te veel bij voorstelt, doorgaans is zo een referentie het laatste stukje van het proces: Van, mogen we even kort een referentie bellen? Dat is doorgaans je voormalige manager, en dat is gewoon een luchtig gesprekje wie jij bent als persoon.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215823970
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 11:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat je er veel te veel bij voorstelt, doorgaans is zo een referentie het laatste stukje van het proces: Van, mogen we even kort een referentie bellen? Dat is doorgaans je voormalige manager, en dat is gewoon een luchtig gesprekje wie jij bent als persoon.
Ik vind het ergens wel apart en veel moeite. Beetje uitgaan van vertrouwen mag ook wel. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig.
  dinsdag 10 december 2024 @ 11:40:19 #78
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_215823975
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 11:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik weet wel hoe het gaat, en dat het vaak niet zo gaat als het zou moeten.
Dat luchtige gesprek kun je eigenlijk helemaal niet voeren. niet meer dan 'Prima'
Lachen joh.
pi_215824210
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 11:39 schreef Rozenbloem het volgende:

[..]
Ik vind het ergens wel apart en veel moeite. Beetje uitgaan van vertrouwen mag ook wel. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig.
Het is helemaal niet veel moeite, het is gewoon even een hele korte validatie dat je geen enorme puinzooi hebt achtergelaten.
pi_215824212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 11:40 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Ik weet wel hoe het gaat, en dat het vaak niet zo gaat als het zou moeten.
Dat luchtige gesprek kun je eigenlijk helemaal niet voeren. niet meer dan 'Prima'
Dan solliciteer je waarschijnlijk bij de verkeerde partijen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')