Heb ik zo zitten slapen of komt dit nieuws zo uit de lucht vallen?quote:The world of ELDEN RING™ is getting a standalone multiplayer co-op action survival game that challenges players to band together in order to defeat the Nightlord.
Developed by FromSoftware, Inc. and published by Bandai Namco Entertainment Inc., the upcoming game, ELDEN RING NIGHTREIGN will thrust players into co-op multiplayer PVE combat against a harsh and unforgiving world.
Teaming up in squads of three – or daring to go solo – they must outlast a three day-and-night cycle, making split decisions about combat and exploration across changing maps to become strong enough to take down terrifying bosses at the end of each day.
ELDEN RING NIGHTREIGN will launch in 2025 for PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, and PC via Steam.
Shadow dropquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb ik zo zitten slapen of komt dit nieuws zo uit de lucht vallen?
Speel jij met controller of muis en tobo?quote:Op donderdag 12 december 2024 00:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lmao het is een intro jezus
Na een uur kom je in een grote open omgeving waar je sidequests en missies op non lineaire wijze kan spelen, op verschillende manieren. Maar helemaal prima als je in het begin al wil stoppen omdat je een paar x op a moet drukken
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:27 schreef over_hedge het volgende:
Als je alleen co op kan en niet solo vind ik het maar kutHeb wel vrienden die ook elden ring spelen. Maar genoeg tijd vinden dat we alle 2 kunnen is best lastig tegenwoordig.
quote:Teaming up in squads of three – or daring to go solo – they must outlast a three day-and-night cycle, making split decisions about combat and exploration
indy nu al in de sale, dat zou wel heel vroeg zijnquote:Op zondag 15 december 2024 20:45 schreef PirE het volgende:
Donderdag steamsale, vrijdag vakantie.
In het winkelwagentje zit alvast:
- Indiana Jones
- Like a Dragon: Infinite Wealth (bijna klaar met de voorganger)
- Like a Dragon Gaiden.
Ik reken er niet op, betaal gewoon full price. Stel de aankoop 2 weken uit zodat hij samenvalt met de kerstvakantiequote:Op zondag 15 december 2024 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
indy nu al in de sale, dat zou wel heel vroeg zijn
ik wacht nog wel tot een goeie aanbieding is, anders had ik net zo goed de pre order kunnen plaatsenquote:Op zondag 15 december 2024 21:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik reken er niet op, betaal gewoon full price. Stel de aankoop 2 weken uit zodat hij samenvalt met de kerstvakantie.
Afgelopen zomer gekocht maar kreeg hem niet aan de praat. Zwart scherm bij het opstarten, stuk of 5 mogelijke fixes geprobeerd maar niks werkte. Ondertussen liep de tijd wel door en heb ik maar een refund gedaan.quote:Op zondag 15 december 2024 21:56 schreef MMaRsu het volgende:
Forza Horizon 4 wordt morgen gedelist dus je kan hem nu evt nog kopen voor 2 tientjes op Steam voordat die gedelete wordt
Ik speel het om de zoveel tijd en ben ook benieuwd naar build 42.quote:Op maandag 16 december 2024 23:51 schreef Droopie het volgende:
Zijn er mensen die Project Zomboid straks weer gaan spelen.?
Die krijgt een nieuwe update na 3 jaar.
Zelf ben ik er pas meebegonnen, vind het echt fokking moeilijk, maar wel vermakelijk.
Hij staar nog steeds op mn verlanglijst. Ik vind het leuk om playthroughs te kijken, maar ik denk dat ik zelf gefrustreerd zou raken. Dus nog niet gekochtquote:Op maandag 16 december 2024 23:51 schreef Droopie het volgende:
Zelf ben ik er pas meebegonnen, vind het echt fokking moeilijk, maar wel vermakelijk.
Project Zomboid heb ik allang niet meer gespeeld, ik speel het spel al sinds 2011 toen zagen de zombies er meer uit als buitenaardse wezens.quote:Op maandag 16 december 2024 23:51 schreef Droopie het volgende:
Er zit ook een op bouwen gefocuste stand in, met minder zombies.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij staar nog steeds op mn verlanglijst. Ik vind het leuk om playthroughs te kijken, maar ik denk dat ik zelf gefrustreerd zou raken. Dus nog niet gekochtmisschien als het straks met een goede prijs in de sale gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |