Die heb ik nog niet omdat die nooit in sale is, ik heb Synth Riders. Daar kom je ook aardig in beweging mee en gebruik je minder je polsen zoals in Beat Saber.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beatsaber een maand lang elke dag spelen. Ben je meteen fit
ik was vooral niet onder de indruk..quote:Op woensdag 4 december 2024 20:03 schreef RaXz het volgende:
Een Valve Index, maar afgezien van de controllers is die al flink verouderd.
VR ligt niet iedereen, de afgelopen maand heb ik alleen maar VR games staan spelen.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen van 3D brillen, maar jaren geleden toen Morrowind net uit was in 2002 zat ik dat alleen maar op m'n Geforce 4600 met een 3D bril op. Dat was jaren voordat het een hele kortstondige hype werd.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was vooral niet onder de indruk..![]()
( had een heel hoog gimmick gehalte voor mij)
denk ook dat het niet meehelpt dat ik een lui oog heb en dus slecht diepte zie, de hele 3D film hype kon mij ook gestolen wordenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hetzelfde zou je kunnen zeggen van 3D brillen, maar jaren geleden toen Morrowind net uit was in 2002 zat ik dat alleen maar op m'n Geforce 4600 met een 3D bril op. Dat was jaren voordat het een hele kortstondige hype werd.
Vooral shooter vind ik veel leuker spelen in VR, echt een iron sight gebruiken ipv een crosshair op het scherm, wapens zelf herladen ipv een knopje indrukken en klaar. Ik kon daar vroeger alleen van dromen.
Dat helpt niet inderdaad, diepte zien brengt de virtuele wereld best tot leven. Ik vind het nog best leuk om soms in de bios een 3D film te kijken, maar thuis maak ik er geen gebruik van terwijl ik nog wel een 3D televisie heb staan.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
denk ook dat het niet meehelpt dat ik een lui oog heb en dus slecht diepte zie, de hele 3D film hype kon mij ook gestolen worden
Ik in het begin ook, maar ik had gember capsules gehaald bij de reform zaak en slikte die voordat ik ging gamen. Nu heb ik dat niet meer nodig omdat ik eraan gewend ben geraakt.quote:
Ik vond Skyrim echt waardeloos in VR. Dat boogschietenquote:Op woensdag 4 december 2024 19:33 schreef RaXz het volgende:
Skyrim maar weer eens aan het spelen, ditmaal de VR versie. De immersie is groot maar ik betrap mezelf er weer op dat ik meer bezig ben met mods dan met spelen.![]()
Ik heb Fallout 4 VR ook nog in m'n backlog, hopelijk draait die nu wel goed op m'n nieuwe videokaart. De wereld van Skyrim kan ik wel dromen maar van de Bethesda Fallouts heb ik alleen New Vegas echt gespeeld, 4 is vrijwel nieuw voor mij.
Ik vind dat juist leuk, je hebt nu echte skills nodig om te kunnen schieten. Dit maakt het minder gemakkelijk om de gebruikelijke stealth archer te zijn, niet dat ik er veel van bak hoor maar ik word al beter.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond Skyrim echt waardeloos in VR. Dat boogschieten
Fallout 4 VR daarentegen was top, het shootergedeelte werkte gewoon goed in VR. Ook erg fijn dat alle 'pancake' mods gewoon probleemloos draaien.
Haha, "echte skills". Ik heb een paar jaar aan boogschieten gedaan, maar dit leek er niet echt opquote:Op donderdag 5 december 2024 11:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vind dat juist leuk, je hebt nu echte skills nodig om te kunnen schieten. Dit maakt het minder gemakkelijk om de gebruikelijke stealth archer te zijn, niet dat ik er veel van bak hoor maar ik word al beter.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is apart, toen ik F4VR speelde had ik nog een 1070 GTX waarop het uitstekend draaide.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:03 schreef RaXz het volgende:
Ik heb gisteren Fallout 4 VR uitgeprobeerd zonder mods maar dat werkte voor geen meter, zelfs het menu was vrijwel niet te bedienen. Ook draaide de character creator al niet echt lekker op m'n 4070, ik had gehoopt dat die het zonder problemen zou kunnen draaien. Ik zal het na werk uitproberen met de nodige mods, kijken of het bevalt.
Vreemd, je zou dan betere performance verwachten, misschien worden moderne kaarten niet goed ondersteund ofzo. En dat terwijl ik Half Life Alyx op ultra kan draaien.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is apart, toen ik F4VR speelde had ik nog een 1070 GTX waarop het uitstekend draaide.
Volgens mij is het gewoon een skill issue.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vreemd, je zou dan betere performance verwachten, misschien worden moderne kaarten niet goed ondersteund ofzo. En dat terwijl ik Half Life Alyx op ultra kan draaien.
Enige goede 3D Fallout is New Vegas, voor de rest gaat er niets boven Fallout 1 en 2.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een skill issue.
Maar Fallout 4 is toch een kutgame so dont bother
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 december 2024 14:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Enige goede 3D Fallout is New Vegas, voor de rest gaat er niets boven Fallout 1 en 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:58 schreef mschol het volgende:
na 2,5 (!) jaar is het eindelijk hier:Gaaf, niet heel lang geleden heb ik dat spel in een sale gekocht maar ik moet het nog steeds een keer oppakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er wel steeds meer zin in, vroeger veel System Shock 2 gespeeld en ben wel benieuwd naar deze.
ik moet bekennen dat ik de remake ook nog moet spelen hoor.. maar wel blij dat na al die tijd de fysieke goodies van het backen van het project ook binnen zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 23:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Gaaf, niet heel lang geleden heb ik dat spel in een sale gekocht maar ik moet het nog steeds een keer oppakken.
Ik heb er wel steeds meer zin in, vroeger veel System Shock 2 gespeeld en ben wel benieuwd naar deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |