Zit met een Quest 2 maar wil binnenkort eens gaan kijken of de Q3 het waard is om te gaan upgraden.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:05 schreef RaXz het volgende:
Balen, er zit stof onder de linker lens van m'n Valve Index, en ik heb allang geen garantie meer. Dat gaat Valve niet repareren en moet zelf gaan knutselen. Ik zat gelukkig toch al te kijken om de headset te vervangen met een modernere headset, waarschijnlijk wordt het de Quest 3 ondanks ik geen fan ben van Meta.
Deze shooter gekocht, erg bizarre artstyle en gemaakt door 1 persoon, echt knap.
Bekijk deze YouTube-video
is altijd een mindere salequote:Op woensdag 27 november 2024 20:50 schreef Elvi het volgende:
De herfst uitverkoop vind ik wat tegenvallenDat gaat m niet worden
Geen idee eigenlijk, misschien voor mixed reality wel de moeite waard.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zit met een Quest 2 maar wil binnenkort eens gaan kijken of de Q3 het waard is om te gaan upgraden.
Ik vind het nog best aardig, het spel dat ik gisteren gekocht had is nu in de aanbieding.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:50 schreef Elvi het volgende:
Betere lenzen en iets hogere resolutie. Dat zijn tevens de enige dingen die me bij de Q2 tegenvallen, maar dan nog werkt ie eigenlijk erg goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, misschien voor mixed reality wel de moeite waard.
De Quest 2 heeft nog best een goede resolutie, vooral ten opzichte van de Valve Index. Ik vind die van de Index nu erg tegenvallen, alles is erg wazig ,vooral als je een spel speelt met een grote view distance. De Quest 3 wordt voor mij een flinke upgrade.quote:Op donderdag 28 november 2024 07:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Betere lenzen en iets hogere resolutie. Dat zijn tevens de enige dingen die me bij de Q2 tegenvallen, maar dan nog werkt ie eigenlijk erg goed.
Ik zat ook ff te kijken of de Quest 3 al ergens wat goedkoper is, hoopte misschien op een Black Friday dealtje maar weinig interessants tot dusver, gewoon nog steeds 479 en 539 euro voor resp. de 128GB en 512GB-versies. Wel bijzonder dat die meerprijs voor 384GB extra opslag zo goedkoop is trouwens, maar ik merkte bij mijn Quest 1 al dat ik de interne storage nauwelijks vol kreeg want ik deed bijna alles tethered aan de pc.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef RaXz het volgende:
[..]
De Quest 2 heeft nog best een goede resolutie, vooral ten opzichte van de Valve Index. Ik vind die van de Index nu erg tegenvallen, alles is erg wazig ,vooral als je een spel speelt met een grote view distance. De Quest 3 wordt voor mij een flinke upgrade.
Gewoon een refund aanvragen, doen ze niet moeilijk over bij Steamquote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vind het nog best aardig, het spel dat ik gisteren gekocht had is nu in de aanbieding.
Daar was ik al bang voor maar ik had geen geduld.
Dat vond ik ook al, voor dat geld neem ik wel de 512GB versie, dan maar hopen dat er genoeg leuke games zijn. Waarschijnlijk ga ik hem ook meer gebruiken voor PCVR, maar ik vind het fijn om opties te hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zat ook ff te kijken of de Quest 3 al ergens wat goedkoper is, hoopte misschien op een Black Friday dealtje maar weinig interessants tot dusver, gewoon nog steeds 479 en 539 euro voor resp. de 128GB en 512GB-versies. Wel bijzonder dat die meerprijs voor 384GB extra opslag zo goedkoop is trouwens, maar ik merkte bij mijn Quest 1 al dat ik de interne storage nauwelijks vol kreeg want ik deed bijna alles tethered aan de pc.
Ik laat het erbij want ik wil deze ontwikkelaar graag steunen, het spel wordt best wel ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon een refund aanvragen, doen ze niet moeilijk over bij Steam
Over een paar weken dezelfde kortingen in de wintersale.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:50 schreef Elvi het volgende:
Sekiro 50% 🥲quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Over een paar weken dezelfde kortingen in de wintersale.
welke game?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik laat het erbij want ik wil deze ontwikkelaar graag steunen, het spel wordt best wel ondergewaardeerd.
Vertigo 2quote:
Wintersale is toch altijd iets groter?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Over een paar weken dezelfde kortingen in de wintersale.
ligt beetje aan de kortingen, sowieso meer games die dan in de sale gaan, soms ook hogere kortingenquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wintersale is toch altijd iets groter?
Beatsaber een maand lang elke dag spelen. Ben je meteen fitquote:Op woensdag 4 december 2024 20:03 schreef RaXz het volgende:
Een Valve Index, maar afgezien van de controllers is die al flink verouderd.
VR ligt niet iedereen, de afgelopen maand heb ik alleen maar VR games staan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |