Dat zijn beiden goede keuzes, volgens mij ook beiden met een Sinterklaasgeschiedenis. Ik denk helaas dat de omroep voor jong zou willen gaan.quote:
Tsja, dan denk ik dat we moeten kijken wat Zapp in huis heeft....quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:52 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat zijn beiden goede keuzes, volgens mij ook beiden met een Sinterklaasgeschiedenis. Ik denk helaas dat de omroep voor jong zou willen gaan.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-op-texel~a1d62c66/quote:Landelijke Sinterklaasintocht is dit jaar op Texel
De landelijke Sinterklaasintocht is dit jaar op Texel. Dat heeft de omroep NTR bekendgemaakt. Sinterklaas komt op zaterdag 15 november aan op het Waddeneiland. Vorig jaar kwam de goedheiligman aan in Vianen.
Oh leuk! Merel is dus een blijvertje. Ze deed het vorig jaar al erg goed, benieuwd naar dit jaar!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:31 schreef whY... het volgende:
En goed nieuws:
"Het Sinterklaasjournaal is vanaf maandag 10 november te zien. Het programma wordt gepresenteerd door Merel Westrik, zij zal ook verslag doen van de intocht."
jawel, voorspellende gavequote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tsja, dan denk ik dat we moeten kijken wat Zapp in huis heeft....
Britt Dekker, Stefania Liberakakis of Stephanie van Eer die ook al in Speculasies zit.
Niet enkel de meest recente. Het is de enige intocht ooit op een Waddeneiland. Dat maakt het dit jaar extra bijzonder.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:31 schreef Writersright het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is volgens mij de recentste intocht op de Waddeneilanden. Met uniek genoeg One Willem als host.
Zouden ze het aandurven om een horrorklaas/Sunderklaas op te voeren?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:19 schreef Writersright het volgende:
Leuk voor de mensen die er wonen, en voor de kijkers. Zorgt ervoor dat ze wat uniekere dingen kunnen bij de voorbereiding en intocht.
Jij hebt er al helemaal zin in zie ik!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
Zouden ze het aandurven om een horrorklaas/Sunderklaas op te voeren?En sowieso ben ik benieuwd welke politieke strapatsen we terug mogen gaan zien. Hoofdpiet die als enige bij Sinterklaas mag logeren. Een brief uit een schoen waarin Hoofdpiet de hemel in wordt geprezen
![]()
En bij de voorbereidingen werklui die borden neerzetten met 'Hier wordt gewerkt aan uw aankomst'
Maar het wordt wel nu zon beetje geschreven en opgenomenquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:33 schreef GereDathan het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze het overlijden van Dieuwertje er in zullen verwerken, los van een mededeling. Qua politiek vind ik het lastig voorspellen zover vooruit, er kan nog zoveel gebeuren
Echt? Ik dacht altijd aan het eind van de zomer, aangezien je altijd groenen bomen etcetera ziet. Dacht dat de bekendmaking van de stad ook te maken had, omdat dat anders toch zou uitlekken met opnames.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo'n 3 maanden te vroeg.... opnames zijn meestal in oktober.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |