abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215652391
Hoi iedereen,

Ik heb recent voor het eerst een gedeelte van ons budget uitbesteed aan een klusbedrijf, en ik ben erg tevreden met het resultaat. Tot nu toe heb ik geen klachten en overweeg ik om in de toekomst meer klussen uit te besteden.

Nu ben ik benieuwd: hebben jullie wel eens negatieve ervaringen gehad met klusbedrijven of andere dienstverleners? Zo ja, waar letten jullie altijd op bij het kiezen van een klusbedrijf?

Ik hoor graag jullie tips en ervaringen!
pi_215653837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:23 schreef jeroenvandeveen het volgende:
Hoi iedereen,

Ik heb recent voor het eerst een gedeelte van ons budget uitbesteed aan een klusbedrijf, en ik ben erg tevreden met het resultaat. Tot nu toe heb ik geen klachten en overweeg ik om in de toekomst meer klussen uit te besteden.

Nu ben ik benieuwd: hebben jullie wel eens negatieve ervaringen gehad met klusbedrijven of andere dienstverleners? Zo ja, waar letten jullie altijd op bij het kiezen van een klusbedrijf?

Ik hoor graag jullie tips en ervaringen!
Wat bedoel je exact met "klusbedrijven of andere dienstverleners"? Ik heb ervaring met installateurs die de CV verkeerd om aansloten bijv., en toen ik daar melding van maakte, werden ze kwaad.

Ik heb contact met een metselaar die hier voor ¤50/uur perfect werk aflevert; als ik me daarmee bemoei, levert dat geen enkel voordeel op. Heb dit voorjaar, 17 grote PV-panelen laten leggen. Perfect werk.

Dus ja, wat wil je en wat verwacht je? Ik vraag in m'n omgeving naar goede ervaringen en naar referenties op het internet.
Blijft mijn uitgangspunt dat ik alles zelf doe, tot er een punt kom dat ik het niet (meer) kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 23-11-2024 11:22:04 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_215653895
Mijn ervaring met klusbedrijven is dat ze nooit middelmatig zijn. Ik ben er of enorm tevreden mee of ik ben enorm ontevreden.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215654872
Waar ik vroeger het hele internet afzocht (of daarvoor het telefoonboek) ben ik de laatste jaren meer geneigd locale bedrijven in te schakelen. Bevalt me eigenlijk prima. Je wordt nooit echt bedonderd maar zit ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang.
  Moderator zaterdag 23 november 2024 @ 09:13:22 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215658858
Ik zou niet zo snel iets uitbesteden aan een iemand die zich klusjesman noemt, dat klinkt een beetje beun is mijn persoonlijke mening.

Liefst bedrijven uit de regio en dan bij andere mensen om ervaringen vragen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215681028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 19:37 schreef 215 het volgende:
Waar ik vroeger het hele internet afzocht (of daarvoor het telefoonboek) ben ik de laatste jaren meer geneigd locale bedrijven in te schakelen. Bevalt me eigenlijk prima. Je wordt nooit echt bedonderd maar zit ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang.
Interessant! Wat heeft je ertoe gebracht om juist meer lokale bedrijven in te schakelen? Was het vooral het vertrouwen of misschien iets anders? Heb je daarnaast op internet gekeken naar lokale bedrijven en zelf gekeken waar je op ging letten om de juiste uit te zoeken of..?
pi_215681062
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 09:13 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou niet zo snel iets uitbesteden aan een iemand die zich klusjesman noemt, dat klinkt een beetje beun is mijn persoonlijke mening.

Heb je daar enige ervaringen mee gehad? Ik zou het zelf ook niet zo snel kiezen, het voelt voor mij minder professioneel aan op de een of andere manier.
pi_215827628
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 09:13 schreef derLudolf het volgende:

Voor kleinere klusjes die je zelf niet kunt/wilt uitvoeren, is een klusjesman prima.
pi_215857507
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 16:25 schreef jeroenvandeveen het volgende:

[..]
Interessant! Wat heeft je ertoe gebracht om juist meer lokale bedrijven in te schakelen? Was het vooral het vertrouwen of misschien iets anders? Heb je daarnaast op internet gekeken naar lokale bedrijven en zelf gekeken waar je op ging letten om de juiste uit te zoeken of..?
Sorry, ff op vakantie geweest. :)

Door uitgebreid te speuren wie het goedkoopste kan werken kom je juist vaak bij bedrijven terecht die de hoeken afsnijden en dus slechter werk leveren. Iemand die voor een dag werk eerst een uur moet rijden hoort gewoon duurder te zijn dan iemand die om de hoek woont. Anders klopt er iets niet.

Daarnaast geloof ik ook in mond op mond reclame, dus bij kennissen en buren vragen bij wie ik moet zijn. Een bedrijf wat lokaal veel werk heeft kan om die reden nooit heel beroerd zijn.

Uiteraard kijk ik wel of de prijs een beetje marktconform is en zo ja dan is de service vaak beter.
  zondag 29 december 2024 @ 22:31:44 #10
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_216082188
Als ik een nieuwe klus heb, maak ik gebruik van de site van Casius en ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar alleen maar goede ervaringen mee heb. Je krijgt drie klusjesmannen voorgesteld en daar maak je dan een keuze uit. Soms met offerte, hangt een beetje van de klus af, sommige klussen zijn te complex om van een tekstuele omschrijving direct een offerte te kunnen krijgen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')