quote:Op donderdag 21 november 2024 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik op de camping in Italië werkte moest ik een boodschap over de middagsrust voor de omroepinstallatie inspreken, mijn collega kreeg het in haar 2 talen (Duits en Italiaans) niet voor elkaar, dus ik heb alle talen ingesproken, terwijl ik nog helemaal geen Italiaans sprak. Ik stel me zo voor dat het net als Sarah heeft geklonken.
Gelukkig was de installatie na 2 dagen kapot en in al die maanden nooit gerepareerd.
En dan gaan de jongens zo ook nog even varen in hun sloep:)quote:Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
Laatste uur meepakken genot.
Good vibrations
Sluit mooi aan bij de "When you ain't got nothing, you got nothing to lose" uit Like a Rolling Stonequote:Op donderdag 21 november 2024 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
Freedom is just another word for nothing left to lose
Zullen verder vooral de mastodonten zijn die in 1999 begonnen in de top 150. Maakt het extra speciaalquote:Op donderdag 21 november 2024 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Even opgezocht. Altijd top 1000 gestaan in de Top 2000. Dat zal toch geen heel groot gezelschap aan liedjes zijn
Waar is @Pino112 als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zullen verder vooral de mastodonten zijn die in 1999 begonnen in de top 150. Maakt het extra speciaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |