SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oei valt de schade voor beide partijen mee?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Koen66 het volgende: [..] Zag een meisje op een brommert over het hoofd
Dan moet je dus heel de dag midden op straat gaan staan en hopen dat de DPD-bezorger je aanrijdt, dan is er in ieder geval nog kans dat die stopt ipv direct naar een pick-up point in Schubbekutteveen rijdtquote:Op woensdag 20 november 2024 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik krijg een kickstarter binnen vanuit frankrijk dat gaat altijd met dpd.
Ik ben vorig jaar al aangereden.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij?
Was je aan het FOK!ken tijdens het rijden?
VT2 wordt toch uitgesteld vanwege putdeksel of Ferrari being Ferrari of Perez being Perez of Stroll being Stroll.quote:
Dan word ik door meerdere auto's aangereden.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dus heel de dag midden op straat gaan staan en hopen dat de DPD-bezorger je aanrijdt, dan is er in ieder geval nog kans dat die stopt ipv direct naar een pick-up point in Schubbekutteveen rijdt
of aanvaring?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan word ik door meerdere auto's aangereden.
Ik heb laatst wel goede ervaring met GLS.
Oh ik nietquote:Op woensdag 20 november 2024 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan word ik door meerdere auto's aangereden.
Ik heb laatst wel goede ervaring met GLS.
Ik woon druk doorgaande weg, dus gaat wat lastig.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik nietZe waren een pakketje kwijtgeraakt, meermaals contact over gehad, heeft de webshop toen wel opgelost door het geld terug te storten.
newsflashquote:Op woensdag 20 november 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
De radio proberen uit te zetten met de afstandsbediening voor de verwarming
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
Een andere kickstarter zal vanuit de UK komen met DHL en dat gaat vaak goed.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:25 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook wat onderweg met DPD. Geen idee hoe dat zal gaan.
Tevens ook iets met DHL vandaag aangeboden toen ik weg was. Gewoon briefje los voor de deur leggen terwijl er beneden een brievenbussenblok is![]()
![]()
Verkapt 'zie mij eens hip doen met mijn afstandsbediening voor de verwarming'quote:Op woensdag 20 november 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
Nee dat merkte ikquote:
Voortaan maar weer met de app de verwarming bedienenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapt 'zie mij eens hip doen met mijn afstandsbediening voor de verwarming'
Tja. Het liefste laat ik alles meteen op een afhaalpunt bezorgen maar die keus heb je vrijwel nooit (als eerste).quote:Op woensdag 20 november 2024 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een andere kickstarter zal vanuit de UK komen met DHL en dat gaat vaak goed.
bij dhl kun je een account aanmaken en dat gewoon als bezorgvoorkeur zettenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Tja. Het liefste laat ik alles meteen op een afhaalpunt bezorgen maar die keus heb je vrijwel nooit (als eerste).
Eh ja leuk. Het is altijd maar afwachten welke dienst een verkoper gebruikt, want ook dat is niet altijd duidelijk op moment van bestellen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij dhl kun je een account aanmaken en dat gewoon als bezorgvoorkeur zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |