abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8589287
Ik ben altijd al een zeer slechte eter geweest..ik lus geen groente , alleen maar sla..en eet nooit maar dan ook nooit aardappels..Ik doe veel aan sport en eet alleen maar vlees gebakken aardappeltjes of friet .. of dingen die ik lekker vind.. denk aan stroopwafels , chips broodjes ham sauzijzenbroodjes , pizza , shoarma , Broodje Kebab noem het maar op ik eet het 1x in de week.. Ook ga ik altijd plankgas op stap op zaterdag en werk de dag erna altijd tot 11. uur ik eet dan ook altijd friet.. want ik werk in een friettent..Ik slik ook iedere morgen vitamine pillen en van die bruistableten.. Nou voel ik al 2 dagen dat ik ernorme honger heb.. ik eet de hele dag door en zoveel hoef ik niet naar de WC .. Ik heb ook een klein beetje een braakgevoel...Zal binnenkort is naar de huisarts gaan.. dit is niet gezond..tips...?
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_8589358
"Food wont fill the emptyness"

Heu, was laast ook op Oprah, misschien dat eens kijken

woensdag 19 februari 2003 @ 18:49:20 #3
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8589361
hmm, als ik zie wat jij eet: junk food, snacks, nauwelijks groente en vezels..
Misschien wat gezonder en afwisselender gaan eten?
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8589387
Als ik probeer om gezonder te eten.. ga ik echt over mijn nek.. ben der erg ongelukkig mee omdat ik dus nooit met mijn vriendin normaal kan blijven eten...
pi_8589393
Hm heb de laatste tijd ook last van, ookal eet ik niet iedere dag een bakje friet.
Het is echt vreselijk irritant, vandaag werd ik zelfs veel sneller wazig
pi_8589411
Ja dat heb ik ook.. ook ben ik heel lustenloos en slaperig...damn wie kan me helpen..
pi_8589424
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:51 schreef misterM het volgende:
Ja dat heb ik ook.. ook ben ik heel lustenloos en slaperig...damn wie kan me helpen..
en mij
pi_8589456
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:52 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

en mij

Ons
  woensdag 19 februari 2003 @ 18:54:44 #9
43276 Scighera
pi_8589485
zonnebankje proberen? (hielp bij mij)
  woensdag 19 februari 2003 @ 18:55:38 #10
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_8589500
HAHAH dat doe ik ook wel is helpt ni ...
pi_8589529
Je zal toch gezonder en regelmatiger moeten gaan leven en eten.
pi_8589657
Ben je al ontwormd?
Ach je maag speelt wat op. Gaat na een paar dagen wel over.
  woensdag 19 februari 2003 @ 19:05:58 #13
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_8589737
Ja, je zult jezelf toch moeten dwingen om meer gezonde toelies te eten, desnoods keil je er een lading curry overheen, maar alleen friet is nie echt gezond... Ik heb er ook een handje van, veel snacken en weinig gezond eten, maar ook leerde ik vreten wat de pot schaft, dus dan 'moet' je wel gezond eten
  woensdag 19 februari 2003 @ 19:10:41 #14
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_8589882
quote:
hmm, als ik zie wat jij eet: junk food, snacks, nauwelijks groente en vezels..
Misschien wat gezonder en afwisselender gaan eten?
Misschien heb je zó weinig vezels dat je ontlasting niet meer in vaste vorm naar buiten kan worden gedrukt en alles ophoopt in je maag totdat het explodeert en alles met enorme kracht uit neus-,oor,-oog,-mond-,penis-,navel en aars wordt gespoten

of niet

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  woensdag 19 februari 2003 @ 19:12:06 #15
43276 Scighera
pi_8589925
of tomatenketchup er overheen, verminderd ook nog eens de kans op prostaat kanker (geen mayo er overheen gooien iig)
pi_8592884
Als je een zut witlof op je bord gooit met daarnaast een hoop aardappels en het bekende karbonaadje dan is het idd vreselijk goor..

Maar als je het op de goede manier klaarmaakt kan het best lekker zijn (zelfs witlof!)

Kijk eens op http://www.kookgek.nl , koop eens een kookboek van JB en/of koop eens een kant- en klare maaltijd van JB om erachter te komen dat 'smerige' groente erg lekker kan zijn..
(Joop Braakhekke mag misschien een beetje gek zijn maar hij weet wel erg goed hoe je groente ed. lekker kan maken)

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_8594364
hm ik lust wel groenten enzo...
maar misschien eet ik gewoon ook teveel ongezond
dikke kans
pi_8597425
Tsja de enige goede tip is gezonder gaan eten, er moet toch wel gezond voedsel zijn dat je (een klein beetje) lekker vind of kunt leren lusten. Als ik dat zo lees wat je eet moet het daar wel aan liggen dat je je zo voelt, bijna elke dag friet is echt heel slecht, ik denk dat je veel te veel ongezonde vetten en suikers eet en veel te weinig vitaminen (ook al slik je ze) en dat kun je nu beter veranderen dan straks wanneer je gezondheid er echt onder gaat lijden. Verplicht jezelf iedere dag wat groente en fruit te eten zodat je in ieder geval genoeg vitamines en vezels enzo binnenkrijgt, drink veel water en dan krijg je ook niet zo snel trek in die vette zooi die je normaal eet. Hoe vaak eet je per dag, ontbijt je wel? En eet je wel brood? Je noemt broodjes, vervang dat dan in ieder geval met bruin brood ofzo. Voeding is nou eenmaal niet altijd even lekker en als je gewend bent zoveel lekkere snacks te eten smaakt het nog minder waardoor je helemaal geen zin meer krijgt in gezonder eten.. En eet je veel suiker trouwens? Daar zouden die klachten (slaperig, lusteloos, slap, misselijk, hongerig, wazig) ook weleens wat mee te maken kunnen hebben............ maar ik ben geen dokter of voedingsdeskundige ofzo!

[Dit bericht is gewijzigd door teardrop op 20-02-2003 04:38]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')