Ik snap ook niet dat ze op een dergelijke locatie geen rendabele exploitatie kunnen draaien 😅quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Die op Haarlem CS was dan ook één groot drama.
Begreep dat er een hoop geld bij moest. Net zoals Alkmaar, maar daar heb ik geen recensie over
zitten nog in Bleiswijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
nohh ze hebben de Burgerking in Zoetermeer gesloten
https://indebuurt.nl/zoet(...)eer-is-dicht~319993/
Bram ladage
nja ik heb er meer een hekel aan hoe sommige mensen het zo aanbidden, "ik ga lekker naar de bram vanavond! hohoho heerlijke patat he, zo anders dan de snackbar bohhh"quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zitten nog in Bleiswijk
hoe je verder kan haten op de goddelijke vers gesneden patat van Bram is mij verder een raadsel
Alkmaar was wel wat ruimer maar dat station ligt naar mijn inziens te ver van de winkelstraten. Haarlem was zeer klein maar heeft er lang gezeten. En was tevens de enigste. Ik zou een sluiting nog snappen als er verderop in de stad nog een zat. Maar nee, alleen de Mac zit op A locaties.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Die op Haarlem CS was dan ook één groot drama.
Begreep dat er een hoop geld bij moest. Net zoals Alkmaar, maar daar heb ik geen recensie over
Ik vond het er al jaren niet druk. Kwam er een enkele keer wanneer ze een goede actie hadden. Vond het altijd heel traag gaan en eten koelde snel af.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
Bram ladage
Ze hebben frietsaus en geen belgische mayo.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zitten nog in Bleiswijk
hoe je verder kan haten op de goddelijke vers gesneden patat van Bram is mij verder een raadsel
Bram? Heeft verschillende soorten mayo (Samurai, truffel, gewoon en vegan) en frietsaus (gewoon of met kruiden).quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ze hebben frietsaus en geen belgische mayo.
Dus geen belgische?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bram? Heeft verschillende soorten mayo (Samurai, truffel, gewoon en vegan) en frietsaus (gewoon of met kruiden).
Nee, maar wel mayo naast fritessaus. Ik vind de vegan en Samuraimayo lekker.quote:
Niet alleen dat, ik denk ook dat 8 van de 10 Mc waar ik in NL was stonken de toiletten enorm naar ranzige pis.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:37 schreef rickyszz het volgende:
Waarom is de mc altijd zo lijp skeer als het gaat om goede voordeel menu deals in de app? BK doet dat echt 100 beter
Nadat jij met je pishandjes al het doosje had geopend?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:29 schreef D. het volgende:
Was bij een BK
Broodje samengesteld en dat bleek niet te kloppen, Kregen snel een nieuwe, maar het 'oude' broodje werd gewoon weer in de voorraad gegooid. Eet smakelijk
Bij wijze van sprekenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nadat jij met je pishandjes al het doosje had geopend?
Ik hield de burger in de gaten omdat ik zeker wilde zijn dat ik een nieuwe kreeg, niet dat ze voor mij de 'oude' gingen aanpassen en opnieuw zouden presenteren. Naast mij hebben mijn vrouw en de medewerker achter de balie 'm ook nog aangeraakt.quote:
Geen probleem voor mij. Ik vreet alles.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zitten nog in Bleiswijk
ik vind het niet speciaal ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zitten nog in Bleiswijk
Alleen die 2 euro dingen nu.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:07 schreef Gunner het volgende:
Goed het is wel gedaan hè met de deals in de app van Mac Donalds
Het gaat niet zo goed met de Mac dus ze graaien wat ze nog kunnen graaien ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:07 schreef Gunner het volgende:
Goed het is wel gedaan hè met de deals in de app van Mac Donalds
Ja, KFC? Burger King zou ik nog begrijpen omdat ze niet echt onderscheidend zijn ten opzichte van Maccie maar KFC is wel redelijk uniek toch.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:36 schreef Remco het volgende:
Burger King is binnen een paar jaar weg uit Nederland gok ik en als KFC zo door gaat hun ook. Het hangt van slecht management en personeelstekort aan elkaar nu. Grootste probleem is dat ze beide niet echt een fatsoenlijk hoofdkantoor in Nederland hebben.
Sowieso “verse” frietquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
Bram ladage
Verse friet wordt ook voorgebakken, alleen direct na aardappels snijden 2x bakken. Diepvries wordt zo bewerkt dat t lang goed blijft in de vriezer, en er zit veel minder smaak aan daardoor. Of dat je voorkeur is, is voor iedereen verschillend.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:55 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Sowieso “verse” friet. Van die üntermenschen die in die marketing trappen. Friet hoort voorgebakken te zijn. Bij Bram Ladage ook nog eens met schil
.
Wat is er allemaal nieuw?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dinsdag een nieuw assortiment bij de Mac.
De Veggie-eter krijgt minder mogelijkheden. En het is zomer, dus we gaan weer Spicy-dingetjes eten.quote:
Weet je toevallig of de McFlurry Pistache nog blijft?quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Veggie-eter krijgt minder mogelijkheden. En het is zomer, dus we gaan weer Spicy-dingetjes eten.
Net besteld, maar ik hoop dat het beter smaakt dan het eruitzietquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet je toevallig of de McFlurry Pistache nog blijft?
Hehe, mijn vriend had hem afgelopen zaterdag. 'Wil je proeven?' Erm, no thanksquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net besteld, maar ik hoop dat het beter smaakt dan het eruitziet
Edit:
Ja, gelukkig wel, want het ziet er ongeroerd uit als een ijsje meconium
Moest dat woord even opzoekenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net besteld, maar ik hoop dat het beter smaakt dan het eruitziet
Edit:
Ja, gelukkig wel, want het ziet er ongeroerd uit als een ijsje meconium
quote:Op zondag 25 mei 2025 00:55 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Sowieso “verse” friet. Van die üntermenschen die in die marketing trappen. Friet hoort voorgebakken te zijn. Bij Bram Ladage ook nog eens met schil
.
Klopt. De whopper + long chicken komt nu het dichtst in de buurtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:05 schreef SuperNeger het volgende:
BurgerKing heeft z'n Big King XXL en Double Whopper coupons weggehaald![]()
Kan nu alleen nog maar Big King XXL met een kitkat mcflurry erbij of twee double whopper menu's halen, dat krijg ik heul niet op jonge
De A8, ik had die dus toen maar gehaald maar viel tegen, teveel brood te weinig vlees.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klopt. De whopper + long chicken komt nu het dichtst in de buurt
Water kan je gewoon kiezen ook bij een menu. Geen meerprijs (alleen statiegeld).quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Fuck menu'scola en patat heb je echt niks aan kan je beter alleen zo'n dikke burger nemen en water erbij drinken.
Ik ga altijd door de mcdrivequote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Water kan je gewoon kiezen ook bij een menu. Geen meerprijs (alleen statiegeld).
(valt me sowieso mee dat ze daar geen meerprijs voor regelen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |