quote:
Hoe gaat jouw leven veranderen als blijkt dat bovenstaande onzin is?quote:Op zondag 17 november 2024 20:35 schreef Viesdik het volgende:
Beschouw jij de tijd tijdens corona (inmiddels) als een misdaad (tegen de mensheid)?
De komende 4 jaar gaan veel boeken open waarvan vele (bange/zwijgzame) burgers en zeker ook de schuldigen, liever zien dat die boeken gesloten blijven.
Hoe gaat jouw leven veranderen als straks onvermijdelijk vaststaat dat de coronaperiode een vooropgezet plan was, waarin zowel de vaccins als het virus tot doel had de mensheid te schaden of zelfs te doen reduceren?
Dat is in mijn optiek onmogelijk, want de feiten zijn er alquote:Op zondag 17 november 2024 20:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe gaat jouw leven veranderen als blijkt dat bovenstaande onzin is?
Toch spreek je van straks .quote:Op zondag 17 november 2024 21:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is in mijn optiek onmogelijk, want de feiten zijn er al
maar sommige mensen moeten het bevestigt krijgen via moeder TV
Tja.. voor sommige mensen staat iets pas vast als iemand anders het zegtquote:Op zondag 17 november 2024 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch spreek je van straks .
Oftewel, het staat volgens jou op dit moment niet vast.
Het staat dus niet vast volgens jou.quote:Op zondag 17 november 2024 21:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Tja.. voor sommige mensen staat iets pas vast als iemand anders het zegt
snappie?
okquote:Op zondag 17 november 2024 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het staat dus niet vast volgens jou.
Ja, daarom is het leuk dat we nu de regering hebben die de corona-ontkenners wilden.quote:Op zondag 17 november 2024 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Kijk dit even en je valt van je stoel
Zo zie je maar weer oppositie is een stuk eenvoudiger.quote:Op zondag 17 november 2024 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 17 november 2024 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Nee, vond alleen de mods wat te streng in COR
Alweer 5 jaar geleden begon datquote:
Tenzij je zelf wappie-oppergod bent. Conclusie: Corona is in een wappies-lab gemaakt om George Sorros, Bill Gates, Tja_1986 en andere niet-wappies om zeep te helpen en de wereldheerschappij van wappies zeker te stellen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Heerlijke periode. Hele week lekker thuiswerken, nergens last van gehad. En als ze de mensheid schade aan hadden willen doen dan hadden ze dat toch juist met de weigeraars gedaan? Dus dan hadden ze wel een virus losgelaten dat gewoon 90% dodelijk was en iedereen die wilde een prik gegeven er tegen. Je gaat toch niet de mensheid willen verminderen en dan met de wappies achterblijven? Dat zou echt dom zijn.
Wat is dit? Een anti-complotterroristen-complottheorie die ook nog eens hout lijkt de snijden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:08 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Tenzij je zelf wappie-oppergod bent. Conclusie: Corona is in een wappies-lab gemaakt om George Sorros, Bill Gates, Tja_1986 en andere niet-wappies om zeep te helpen en de wereldheerschappij van wappies zeker te stellen.
Waren allemaal kwakzalvers was de mening van de meeste fokkers die er van overtuigd waren dat deze medicijnen niet holpen.quote:Op zondag 17 november 2024 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 21 november 2024 08:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je kan denken dat onze overheid zoiets groots in het geheim zou kunnen organiseren. Ze kunnen niet eens een etentje geven zonder er een puinhoop van te maken
Ze werkten ook niet, meerdere onderzoeken naar gedaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 07:52 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Waren allemaal kwakzalvers was de mening van de meeste fokkers die er van overtuigd waren dat deze medicijnen niet holpen.
Maar een dokter mag in zo'n situatie wat proberen toch?quote:Op donderdag 21 november 2024 08:31 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ze werkten ook niet, meerdere onderzoeken naar gedaan.
Het was dus niet zonder bijwerkingen, ik vond het nogal vreemd dat hele hordes mensen een vaccinatie niet vertrouwden, maar voorstander waren van een middel, wat helemaal niet getest was in combinatie met Covid.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar een dokter mag in zo'n situatie wat proberen toch?
Helemaal als het iets is zonder bijwerkingen.
Ja, dat was en is een misdaad.quote:Op zondag 17 november 2024 20:35 schreef Viesdik het volgende:
Beschouw jij de tijd tijdens corona (inmiddels) als een misdaad (tegen de mensheid)?
De komende 4 jaar gaan veel boeken open waarvan vele (bange/zwijgzame) burgers en zeker ook de schuldigen, liever zien dat die boeken gesloten blijven.
Hoe gaat jouw leven veranderen als straks onvermijdelijk vaststaat dat de coronaperiode een vooropgezet plan was, waarin zowel de vaccins als het virus tot doel had de mensheid te schaden of zelfs te doen reduceren?
Inderdaadquote:Op maandag 18 november 2024 09:13 schreef Nober het volgende:
Ja. Mooi dat Kennedy die beerput gaat openen.
[..]
Zo zie je maar weer oppositie is een stuk eenvoudiger.
Oh, dus je ontkent mensen met belangen? World economic forum, andere lobby partijen en dergelijke? Je denkt dat de politici aan de knoppen alles zelf verzinnen? Dat doen ze met elkaar. We leven in globalisme.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je kan denken dat onze overheid zoiets groots in het geheim zou kunnen organiseren. Ze kunnen niet eens een etentje geven zonder er een puinhoop van te maken
Zou het zelf ook niet genomen hebben maar die dokter zag oude mensen eraan doodgaan en probeerde gewoon wat.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:54 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het was dus niet zonder bijwerkingen, ik vond het nogal vreemd dat hele hordes mensen een vaccinatie niet vertrouwden, maar voorstander waren van een middel, wat helemaal niet getest was in combinatie met Covid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |